karg
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
modelul e astra f (C16NZ), motor 1.6, injectie (cred ca monoport), benzina, 93.000km (nu stiu citi are real)
am o mica mare problema cu ea si citeva intrebari.
mi s'a intimplat de doua ori, dupa ce am stat o ora in trafic, sa se innece motorul si sa se opreasca. cu masina scoasa din viteza, la relanti, am calcat acceleratia, motorul a tusit si a murit. am dat la cheie si a pornit apoi normal, dar aveam pierderi de putere, abia daca mai reuseam sa accelerez (in a doua/a treia, calcam acceleratia si nu se intimpla nimic). inca o chestie: cind calcam acceleratia (scoasa din viteza) sa auzea un sunet (la picior se simtea ca si cum scapa) si abia dupa o secunda-doua se tura motorul.
aveti vreo vaga idee de ce s'ar putea intimpla?
citeva alte date despre masina: cureaua de distributie am schimbat'o acum 1 an (impreuna cu pompa de apa si ceva rulment si am facut vreo 2000km cu ea) si uleiul acum 2 ani (si nu am facut mai mult de 4000km cu el). uleiul e castrol gtx3. am inteles de la un service autorizat opel care mi'a facut toate reparatiile ca la imbinarea unui furtun de plastic cu metalul de la radiator scapa antigel, cica ar fi problema cunoscuta la modelul asta de opel.
si intrebarile:
1. care este nivelul pina la care tre' sa stea antigelul in vasul de expansiune? (e marcat acolo o sageata pe care scrie "Kalt"/"Cold")
2. ce se intimpla daca motorul se supraincalzeste? (e posibil sa se intimple ce am spus mai sus din cauza ca nu am suficient antigel?)
am o mica mare problema cu ea si citeva intrebari.
mi s'a intimplat de doua ori, dupa ce am stat o ora in trafic, sa se innece motorul si sa se opreasca. cu masina scoasa din viteza, la relanti, am calcat acceleratia, motorul a tusit si a murit. am dat la cheie si a pornit apoi normal, dar aveam pierderi de putere, abia daca mai reuseam sa accelerez (in a doua/a treia, calcam acceleratia si nu se intimpla nimic). inca o chestie: cind calcam acceleratia (scoasa din viteza) sa auzea un sunet (la picior se simtea ca si cum scapa) si abia dupa o secunda-doua se tura motorul.
aveti vreo vaga idee de ce s'ar putea intimpla?
citeva alte date despre masina: cureaua de distributie am schimbat'o acum 1 an (impreuna cu pompa de apa si ceva rulment si am facut vreo 2000km cu ea) si uleiul acum 2 ani (si nu am facut mai mult de 4000km cu el). uleiul e castrol gtx3. am inteles de la un service autorizat opel care mi'a facut toate reparatiile ca la imbinarea unui furtun de plastic cu metalul de la radiator scapa antigel, cica ar fi problema cunoscuta la modelul asta de opel.
si intrebarile:
1. care este nivelul pina la care tre' sa stea antigelul in vasul de expansiune? (e marcat acolo o sageata pe care scrie "Kalt"/"Cold")
2. ce se intimpla daca motorul se supraincalzeste? (e posibil sa se intimple ce am spus mai sus din cauza ca nu am suficient antigel?)
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
karg
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
imbinarea aia nu e intre furtun si radiator ci intre corpul metalic al radiatorului si marginile care sint de plastic. furtunul se prinde cu un colier metalic pe marginea de plastic si chiar nu are de ce sa scape. singura solutie viabila ar fi inlocuirea radiatorului, eu am incercat sa lipesc acele imbinari, dar fara succes, cunosc pe cineva care a demontat radiatorul dar nu a mai putut sa il faca la loc. interesant e ca l amine curge doar cind e firg. toata vara nu mi-a pierdut apa deloc.
karg
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- malex
- **
- 101 mesaje
- din 22 Nov 2004
- Astra 2004 Z16XE
- Bucuresti
malex
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2004
- Mesaj Privat
karg
problema semnalata de tine la inceput (cu pierderi de putere si alte alea) am patit-o si eu, dar nu cu un opel. Dar poate prin similitudine te ajuta ... am patit-o cu o dacie nova (motor 1,6 injectie monopunct bosch).
toata problema era de la bnezina de kkt, cu apa si jeg - dai benzina afara, pui un aditiv pentru eliminarea apei si curatarea injectorului (care de fapt e un carburator mai evoluat) si faci un plin cu benzina klumea. dupa care ii tragi un drum mai lung si o forjezi cateva repreize mai lungi.
Nu stiu cate te ajuta ce ti-am spus dar eu cu chestia asta am scapat de problema.
problema semnalata de tine la inceput (cu pierderi de putere si alte alea) am patit-o si eu, dar nu cu un opel. Dar poate prin similitudine te ajuta ... am patit-o cu o dacie nova (motor 1,6 injectie monopunct bosch).
toata problema era de la bnezina de kkt, cu apa si jeg - dai benzina afara, pui un aditiv pentru eliminarea apei si curatarea injectorului (care de fapt e un carburator mai evoluat) si faci un plin cu benzina klumea. dupa care ii tragi un drum mai lung si o forjezi cateva repreize mai lungi.
Nu stiu cate te ajuta ce ti-am spus dar eu cu chestia asta am scapat de problema.
CRC
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2007
- Mesaj Privat
am un opel din 94.motor c18xe si de ceva vreme am obs ca pb se tin lant. masina o am de putina vreme asa ca nu am reusit sa le rezolv pe toate. am avut pb cu senzorul de la ax came,filtru aer, filtru benzina, ulei motor(shell helix), filtru ulei ---- toate schimbate. acum urmeaza kitul de transmisie (tot). pb mea e evacuarea. toba finala o goala(PERIILE ERAU GATA , ASA K LE AM SCOS) , iar dupa indicatiile de la bord catalizatorul e mort, sta becul aprins tot timpu. a avut doar benzina fara pb 95 cum recomanda manualul + mai are unele smucituri in mers undeva p l 3000 de ture tisneste(de cele mai multe ori) , SI CEL MAI RAU DINTRE TOATE E K MERGE DOAR PINA LA 4500 DE TURE, desi rosu incepe la 6000.
astept raspuns. pls
astept raspuns. pls