Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Am reusit sa duc masina marti la service la EDS, la maiandrei, foarte buna primirea, si azi am primit un tel si mi-a zis ca era o bujie rupta, 2 fise iesite din spate de la delcou, ca masina a pornit ok, a mers 2 minute si dupaia a crapat... nu se stie de ce, au zis ca o sa se uite la distributie daca a sarit sau s-a rupt...
Cam atittea ar fi noutatile deocamdata, restul pieselor o sa le schimb dupa ce este pus la punct motorul
Cam atittea ar fi noutatile deocamdata, restul pieselor o sa le schimb dupa ce este pus la punct motorul
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Esti un mare norocos, ce sa zic
Intai o bujie rupta si doua fise sarite, acum prezonul de la fulia vibrochenului slabit.
Am schimbat totusi cureaua de distributie (in primul rand, nu arata prea bine, in al doilea rand era Bosch - cah) si am pus Gates. E ieftina, vreo 50 lei.
Motorul nu a avut de suferit.
Dar una din fise nu e din aceeasi poveste cu celelalte 3 iar ralantiul nu este tocmai rotund dupa ce se incalzeste motorul.
Intai o bujie rupta si doua fise sarite, acum prezonul de la fulia vibrochenului slabit.
Am schimbat totusi cureaua de distributie (in primul rand, nu arata prea bine, in al doilea rand era Bosch - cah) si am pus Gates. E ieftina, vreo 50 lei.
Motorul nu a avut de suferit.
Dar una din fise nu e din aceeasi poveste cu celelalte 3 iar ralantiul nu este tocmai rotund dupa ce se incalzeste motorul.
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Wow, super, mi-ati dat cele mai bune vesti pe care le-am primit in ultimile 2 saptamani
Atunci ramane sa revin cu un telefon maine si eventual sa trec pe acolo sa aduc niste fise (mai am un set de la vechiul motor) si niste alte piese pe care le mai am, si ar trebui schimbate pt ITP (asta dupa ce considerati ca s-a incheiat capitolul cu motorul): filtru aer, capete de bara de directie, capete bara stabilizatoare, bucsaraie, placute frana fatza (si daca trebuie eventual si spate) un colier la toba, etc.
Ca daca tot am dat de voi (pacat ca nu am stiut de la inceput ca ar fi fost mult mai bine pt toata lumea) sa stiu ca o fac calumea si nu mai am treaba cu ea dupaia
Atunci ramane sa revin cu un telefon maine si eventual sa trec pe acolo sa aduc niste fise (mai am un set de la vechiul motor) si niste alte piese pe care le mai am, si ar trebui schimbate pt ITP (asta dupa ce considerati ca s-a incheiat capitolul cu motorul): filtru aer, capete de bara de directie, capete bara stabilizatoare, bucsaraie, placute frana fatza (si daca trebuie eventual si spate) un colier la toba, etc.
Ca daca tot am dat de voi (pacat ca nu am stiut de la inceput ca ar fi fost mult mai bine pt toata lumea) sa stiu ca o fac calumea si nu mai am treaba cu ea dupaia
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Cei de la EDS au facut o treaba foarte buna, motorul merge acum normal, totul pe dedesubt este nou, capete de bara directie, semicaseta de directie, franele noi, bujii, curea distributie, bucsaraie, etc.
Urmeaza sa ii fac si geometria zilele astea si sa o duc si la itp
Au ramas doar doua probleme:
1. consumul este undeva la 16%, am scimbat si sonda lambda cu una dn dezmembrari, si au schimbat-o si cei de la EDS cu una noua, si tot degeaba, nu da nici un raspuns peste 0,1v. Pinul de la ECU are 0.6v pe el..deci... nustiu ceva sugestii? Masina are acuma sonda lambda schimbata, dar o mai am si pe cea dinainte. Nu au reusit sa comunice cu ECU datorita necompatibilitatii dintre interfete, s-a incercat cu 2 versiuni.
2. geamurile electrice de pe fata (si singurele) nu se deschid. O sa masor tensiunea la butoane sa vad daca ajunge curent la ele
Sugestii? in special in legatura cu consumul va rog
Urmeaza sa ii fac si geometria zilele astea si sa o duc si la itp
Au ramas doar doua probleme:
1. consumul este undeva la 16%, am scimbat si sonda lambda cu una dn dezmembrari, si au schimbat-o si cei de la EDS cu una noua, si tot degeaba, nu da nici un raspuns peste 0,1v. Pinul de la ECU are 0.6v pe el..deci... nustiu ceva sugestii? Masina are acuma sonda lambda schimbata, dar o mai am si pe cea dinainte. Nu au reusit sa comunice cu ECU datorita necompatibilitatii dintre interfete, s-a incercat cu 2 versiuni.
2. geamurile electrice de pe fata (si singurele) nu se deschid. O sa masor tensiunea la butoane sa vad daca ajunge curent la ele
Sugestii? in special in legatura cu consumul va rog
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
nu scrie in talon de nici un euro am analizat si nr de identficare si nici acolo nu zice nimic de euro...deci nustiu sincer.
Sonda care este acuma pe ea, e una second de la o vectra, 2 fire albe si unul gri(negru). Mai am si sonda ei originala...
Ar fi super, sa-mi spui cand poti, eu stau pe la tineretului, la norilor, si ii bag niste benzina,si as putea sa ma plimb cu ea pe aici prin zona... nu prea mult ca nu am ITP inca si nu as vrea sa risc...
Sonda care este acuma pe ea, e una second de la o vectra, 2 fire albe si unul gri(negru). Mai am si sonda ei originala...
Ar fi super, sa-mi spui cand poti, eu stau pe la tineretului, la norilor, si ii bag niste benzina,si as putea sa ma plimb cu ea pe aici prin zona... nu prea mult ca nu am ITP inca si nu as vrea sa risc...
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
OK, dupa luni de zile, masina are schimbate urmatoarele:
- Motorul (care are segmentarea facuta, garnitura schimbata, ambreiaj nou)
- cureaua de distributie si curelele de accesorii
- bujiile
- capac delcou + lulea delcou
- Debitmetrul (l-am luat sh, pentru ca nou este 14 mil, dar este in stare perfecta)
- injetoarele schimbate (cu unele curatate la ultrasunete la Bosch, care au 3 gauri de dispersie - in loc de una singura), le mai am si pe cele de dinainte, in stare buna toate 4)
- Discuri frana fata + placute frana fata-spate
- filtru aer
- semicaseta directie
- capete de bara de directie
- bielete antiruliu
- bucsaraie schimbata
- bride bucsi bara stabilizatoare
- coliere + tampoane toba
+ alte piese si chichitze pe care nu mi le mai aduc aminte...
Din pacate din cauza unor probleme financiare ale familiei mele nu imi mai pot permite intretinerea unei masini in acest moment, si probabil nici in viitorul apropiat, deci masina este DE VANZARE la pretul de 6000 RON ! (pe mine m-au costat toate acestea 6400 lei, le am scrise pe o lista, deci masina este practic bonus)
- RCA valabil inca 3 luni.
- mai trebuie facut ITP-ul, am 2 relatii, una cu 250 RON, una cu 350 RON, sau unde vrea cumparatorul.
- Motorul (care are segmentarea facuta, garnitura schimbata, ambreiaj nou)
- cureaua de distributie si curelele de accesorii
- bujiile
- capac delcou + lulea delcou
- Debitmetrul (l-am luat sh, pentru ca nou este 14 mil, dar este in stare perfecta)
- injetoarele schimbate (cu unele curatate la ultrasunete la Bosch, care au 3 gauri de dispersie - in loc de una singura), le mai am si pe cele de dinainte, in stare buna toate 4)
- Discuri frana fata + placute frana fata-spate
- filtru aer
- semicaseta directie
- capete de bara de directie
- bielete antiruliu
- bucsaraie schimbata
- bride bucsi bara stabilizatoare
- coliere + tampoane toba
+ alte piese si chichitze pe care nu mi le mai aduc aminte...
Din pacate din cauza unor probleme financiare ale familiei mele nu imi mai pot permite intretinerea unei masini in acest moment, si probabil nici in viitorul apropiat, deci masina este DE VANZARE la pretul de 6000 RON ! (pe mine m-au costat toate acestea 6400 lei, le am scrise pe o lista, deci masina este practic bonus)
- RCA valabil inca 3 luni.
- mai trebuie facut ITP-ul, am 2 relatii, una cu 250 RON, una cu 350 RON, sau unde vrea cumparatorul.
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Opel Omega 2.0i Diamond 1993 , 116 hp (85 kW) Full Option, 160.000 km
- aer conditionat
- ABS
- computer bord
- geamuri electrice fata
- oglinzi electrice
- trapa electrica
- faruri cu reglaj electric
- alarma, inchidere centralizata
- jante aliaj
- tapiterie catifea, insertii lemn
- RCA valabil
- consum mixt 12-12,5 %
Reconditionata (schimbate) la service Opel EDS:
- ambreiaj nou
- motor recontidionat total (garnitura chiuloasa, segmenti, cuzineti, etc)
- distributie schimbata
- curele accesorii
- injetoare schimbate (am si injetoarele vechi, merg perfect, cele noi sunt cu 3 gauri de dispersare a carburantului)
- capac delcou, rotor delcou, fise si bujii
- debitmetru
- filtru aer, filtru benzina
- sonda lambda
- discuri frana fata, placute frana fata-spate
- semicaseta directie
- capete bara directie
- bielete antiruliu
- bucsaraie (aproape toate)
- bride bucsi bara stabilizatoare spate
- coliere si bucsi prindere toba
- ulei
Masina o vand din cauza unor probleme financiare, imi pare rau ca o dau dar asta este, sper sa o ia cineva care sa o intretina la fel si sa se bucure de ea. In total lucrarile m-au costat 6450 RON, deci practic masina este bonus.
Pret: 1499 Euro Negociabil
- aer conditionat
- ABS
- computer bord
- geamuri electrice fata
- oglinzi electrice
- trapa electrica
- faruri cu reglaj electric
- alarma, inchidere centralizata
- jante aliaj
- tapiterie catifea, insertii lemn
- RCA valabil
- consum mixt 12-12,5 %
Reconditionata (schimbate) la service Opel EDS:
- ambreiaj nou
- motor recontidionat total (garnitura chiuloasa, segmenti, cuzineti, etc)
- distributie schimbata
- curele accesorii
- injetoare schimbate (am si injetoarele vechi, merg perfect, cele noi sunt cu 3 gauri de dispersare a carburantului)
- capac delcou, rotor delcou, fise si bujii
- debitmetru
- filtru aer, filtru benzina
- sonda lambda
- discuri frana fata, placute frana fata-spate
- semicaseta directie
- capete bara directie
- bielete antiruliu
- bucsaraie (aproape toate)
- bride bucsi bara stabilizatoare spate
- coliere si bucsi prindere toba
- ulei
Masina o vand din cauza unor probleme financiare, imi pare rau ca o dau dar asta este, sper sa o ia cineva care sa o intretina la fel si sa se bucure de ea. In total lucrarile m-au costat 6450 RON, deci practic masina este bonus.
Pret: 1499 Euro Negociabil
Pacific
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Anuntul ramane valabil, dar intre timp as avea o rugaminte: cine stie sa-mi explice ce trebuie sa demontez (bordul banuiesc, dar cum) pentru a scoate radiatorul de clima si sa il inlocuiesc. deasemenea, am nevoie de cineva care poate sa-mi repare calculatoarele (placa cu circuite) din usile fata, de la motorasele geamurilor electrice. Nu mai merg releele alea bobinate... dar nustiu exact ce s-a intamplat, si ce trebuie inlocuit pe ea. Sau daca are cineva (sau stie pe cineva) sa le iau cu totul (partea electrica, fara motoras).
Intai astea, si pe parcurs continuam.
Intai astea, si pe parcurs continuam.
ilie81axx
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2013
- Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare pentru toti posesorii acestui motor, am cumparat de curand o vectra a si in mers nu are o anumita turatie la care se intampla,pur si simplu uneori face alteori nu, da in nas ,merge in 3 pistoane si da cate un rateu, din senin se intampla din senin isi revine,ce ar putea fi