Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Mikorokotroko

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
As dori sa aflu pareri din experientele voastre personale despre carburantii de pe piata.
Ca exemplu eu am o Insignia de 160 hp diesel si am 1600 km. Am incercat toate motorinele de pe piata, si am ajuns la concluzia ca masina se simte cel mai bine, in sensul ca are putere maxima si motorul este foarte silentios cu motorina de la Lukoil. Ca sa ma asigur ca nu mi se pare, am dat masina si sotiei sa o conduca cu diferite tipuri de motorina, dar cand am avut de la lukoil ea singura a observat ca masina este mult mai flexibila.
Deci hai sa vedem experientele fiecaruia...........


-- Update 27 august 2012 --
Am adaugat chestionarul. Mr.Opel
Skip ads

  • Lucifer_The

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Uite un link mai jos:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=826477
Aici si eu am observat acelasi lucru - motorina Lukoil e cea mai tare! Probabil astia nu-si permit sa puna asa multa apa in ea.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am mai scris despre asta si ma repet pt. ca vad ca ai o masina mai noua .Sfatul meu ca sa nu ai probleme cu injectia cat te tine masina adica niciodata este sa ti motorina la decantat (daca stai la curte ai un avantaj) si poti alimenta de la orce peco doresti .Mie imi aduce cineva de la lukoil si o tin in bidoane de plastic cat mai mari , am un coleg cu un ford focus 2002 nu a avut probleme niciodata schimba filtru de motorina la 3/4 scimburi de ulei(adica la 40000/50000MII km.) Eu am avut experienta neplacute cu omv si de atunci nu mai bag niciodata nimic in masina pana nu vad cu ochii mei. Ai mare grija.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ultimele teste efectuate de nemti (un milion de km.) conditi extreme si de trafic normal Opel isignia a iesit pe primul loc la masinile din clasa sa devansand audi A 4 asa ca daca ai grja de masina ,bani de motorina sa ai. .
  • nicholas886

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
badea daniel a scris: Opel isignia a iesit pe primul loc la masinile din clasa sa devansand audi A 4 .

....
poate A6..insignia nu face parte din aceiasi clasa cu A4..
opel astra intra la aceiasi clasa cu a4..
...
tot lukoil votez..nush dece dar mi se par toate motorinele la fel..doar ca asta parca are ceva in plus(sau in minus)..masina pare ca are un plus de putere..
cica se face la rusi..toate celelalte provin din motorina de rompetrol/petrom..
  • Mikorokotroko

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Sincer cea mai proasta experienta am avut-o cu rompetrolul, unde masina nu avea nici aceasi putere si mai si facea ca un tractor. Miercuri am facut un drum de Mures-Bucuresti si am avut lukoil ecto diesel (varianta cu aditivi) si masina parca zbura pe drum. Se simte diferenta dar si la buzunar....... Am scos un consum de 6.5/100km la o viteza medie de 70km/h.
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

Pertinent sfatul cu decantatul , cu toate ca este destul de amplu deranjul.
Din experienta proprie :nu menajati dieselul ,adica trebuie si urcat in ture odata ce a atins temperatura optima , nu trebuie folosit pe distante scurte , se infunda filtrul de particule , cat despre motorina cred ca cel mai bun lucru pe care sa il puteti face este sa alimentati de la statii mai noi , Omv, mol si Petrom si sa sperati ca nu aveti ghinion Smile.
M-am amuzat cand am citit ca Insignia nu este din aceeasi clasa cu A4 ...minunat de gresit, ba tocmai ca este , A3 este in aceeasi clasa cu Astra, In ceea ce priveste Insignia este clasa MEDIE , insa asemeni Skodei cu Superb este de fapt o "Struto-camila" deoarece cele doua marci nu isi pot permite sa vanda o masina cu adevarat clasa Mare deoarece au in vedere alt target de piata (a se vedea teapa Vw cu Phaeton care nu se vinde in clasa Luxury din cauza badge-ului)...daca va referiti doar la dimensiuni exterioare cand faceti astfel de comparatii sunteti foarte pe dinafara.Cel mai bun exemplu de aliniere pe clase este la Bmw de exemplu:seria1-compacta, seria3-medie, seria5-mare, seria7-luxury etc.Sper ca nu am sa aud acum ca totusi Insignia este in aceeasi clasa cu seria5 !
Insignia este o masina cu un design proaspat cu o oferta de pret corecta si motorizari la zi insa nici pe departe nu trebuie confundata cu un produs de lux.
Multumesc.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Nu e considerata de lux pentru ca nu costa destul de mult,sa te usture buzunarul ! Laughing
Dar spre clasa premium are voie sa tinda ?
Cand a aparut,ala a fost targetul,daca ramanea la 30.000 de euro,iti spun eu ca era premium,de lux,cum vrei sa ii spui !
Acum daca se vinde in jur de 18.000-24.000 de euro,nu mai e nimic.... Cool
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
mergeti si alimentati intr-un bidon transparent dupa ce descarca cisterna la peco si sar putea sa aveti o surpriza neplacuta ,se balboteaza rezervoarele o sa luati jumatate motorina si restul apa cu mâl .spre norocul meu stau la curte si am unde sa o tin si ce se depune pe fundul bidoanelor te ingrozesti cititi pe forumuri la cati le-au înghetat filtrele de motorina probabil au alimentat din Germania sau si-au pus singuri apa in rezervor.ca la noi in Romania avem numai benzinarii bune serioase si au cele mai mici preturi de aceea i-am scos fratelui meu din filtru de motorina numai nisip ala cum o cum o fi ajuns acolo? sa dea DOMNULsa nu aveti niciodata probleme de acest gen ,din surse sigure va spun alimentati dupa ora prazului sau cat mai tarziu si niciodata cand vedeti cisterna in peco ,mergeti mai departe la urmatorul peco.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Si apropo de Isignia testele le-am vazut la tv. cred ca ADAC le-au facut si in test erau mai multe marci nu mai conteaza care, important este ca Opel a iesit pe primul loc cred ca dupa dimensiuni se claseaza masinile si apoi dupa alte criteri, isignia stiu ca este urmasa lui vectra rivala cu ford mondeo, passat. Audi A3 face sigur parte din aceiasi cat. cu opel corsa ,seat ibita, ford fiesta,vwpolo si ca sa fiu patriot cu dacia sandero ca de aia o cumpara nemti.Astra concureaza cu vw golf si renault megane asta mai nou


Ultima modificare făcută de deleted-46863 la Dum 27 Feb, 2011 9:15 pm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Parca Opel Insignia in teste a iesit masina cu cele mai putine defecte de fabricatie fata de alte modele din acelasi segment si cea mai fiabila pentru perioada de garantie. Gresesc ?
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Conteaza foarte mult unde sunt fabricate ,Chinezi nu prea intra cu piesele lor in germania dar prin alte tari UE da.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Intradevar nu e bine sa alimentezi imediat dupa ce cisterna de alimentare a rezervoarelor de combustibil a alimentat PECO cu carburant.
Da, cel mai ok e sa alimentezi in weekend cand sunt mai putine masini la pompa si motorina este decantata prin stationare in rezervorul din subteran, iar daca se poate ... nu alimentati cu motorina de la pompa gandita pentru alimentarea TIR-urilor. Eu sunt patit, am crezut ca mi se pare numai mie dar au bagat si prieteni de-ai mei si la fel masina nu mai avea putere in depasiri, nu pot sa spun concret de ce.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
eu am am luat de la omv in bidoane la prima ora nu am stiut a doua zi m-am ingrozit ce era la fundul bidonului m-am dus cu ea la peco ca steu aproape au luat ei probe de la poma si aia era curata degeaba OPC ,a doua zi atunci pe loc sa o vezi sau daca bagi direct in masina si se opreste masina la iesire din peco iar o furi.
  • panaramax

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 1.8l
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Scuze pt offtopic ...nu ma mai leg de clasarea A3 alaturi de Polo, pt.ca este cel putin amuzanta..oricum nu conteaza ...Un singur lucru am sa spun @ Eddie , daca Opelul nu scadea pretul pt. Insignia poate ca ramanea premium cum zici tu insa mai ramanea cumva ... nevanduta...Inca odata cred ca daca intrebi pe majoritatea posesorilor pretul si mai ales discounturile au fost poate factorul decisiv pt. ca oferta este destul de larga in segment , are omul de unde alege.
  • Eddie

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@panamarax
Foarte bine au facut,deci avem o masina fabricata chiar in Germania de o firma cunoscuta,care arata foarte bine(o spun si competitorii),facuta foarte ingrijit si vanduta la un pret exact unde s-a intalnit cererea cu oferta cel mai bine.
Asta bineinteles si datorita vaucherelor de la rabla si celorlalte reduceri facute....
Si ca sa fim on-topic,eu bag motorina in 90 % din cazuri la OMV.
  • vectragts1

  • Mesaje scrise: 350
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Eu bag beznina de la OMV Laughing

ahappyuser a scris:Parca Opel Insignia in teste a iesit masina cu cele mai putine defecte de fabricatie fata de alte modele din acelasi segment si cea mai fiabila pentru perioada de garantie. Gresesc ?

ai dreptate, a iesit prima pana la 100.000 de km.dupa 100.000 clasamentul e cu totul altul.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
nu am bagat niciodata de la lukoil.. dupa ce am citit ma tenteaza asta tinand cont ca in weekend au si promotie.. cu benzina de la ei am experiente neplacute la un amarat de scuter de 49cmc care nu se mai oprea Smile)
  • Mikorokotroko

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Boditza, asteptam verdictul. Sunt curios cum sa comportat cu Lukoil-ul? Oare am eu "pitici pe creier", sau chiar e cea mai buna motorina Razz
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mai e de asteptat.. am plinul facut de o saptamana si doar 80 de kilometri Smile).... pana acum am alimentat de la toti dar la niciunu nu mi s-a parut ca trage mai bine doar ca scade mai repede acu la indicatorul de combustibil Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Chestionar

De unde alimentezi Insignia ta?
Petrom 18%
Rompetrol 24%
OMV 24%
Lukoil 10%
MOL 16%
Agip 1%
Alte statii 0%
Nu merg la o statie anume 4%
183 voturi

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR