Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
alre a scris:Ideea e ok singura problema pe care o vad eu acum ar fi infiltrarea de apa si implicit arderea becurilor. In plus cand se arde unul dintre becuri, trebuie sa refaci lipiturile. Era mai scump dar ar fi fost mai misto cu niste supori pentru becurile alea. Merg cele de la Dacie.

Daca ai desface oglinda ai vedea ca acolo nu prea are cum sa intre apa,poate doar la spalatorie,cu jetul.Becurile slabe sperante sa se arda,eu aveam in plafoniera becurile originale din `97.O plafoniera oricum sta aprinsa mai mult decat sta o oglinda,deci nu cred sa se arda asa curand.Daca puneam suporti pt.becuri,nu mai avea oglinda loc sa se miste indeajuns.
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
bavarezu a scris:eu am montat la un matiz oglinzi incalzite , am cumparat din targ oglinzi cu incalzire de logan ( 25 ron bucata ) si le-am incalzit cu un pistol de aer cald , am dezlipit rezistenta de pe sticla si am adaptat-o la oglinda de matiz. referitor la firele subtiri , am citit undeva ( nu mai stiu exact ) ca daca pui fire prea groase ,nu ar mai incazi bine oglinda .

Uite o poza cu tentativa de dezlipire a vechii rezistente de pe suportul de plastic.Suportul se deformeaza sigur,iar rezistenta ramane la fel de lipita ca inainte.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Posibil ca rezistenta sa fie imprimata pe oglinda prin serigrafie.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
felicitari pentru realizare: eficient si de efect. O singura observatie - in fotografie, becurile sunt legate in paralel iar descrierea spune ca sunt inseriate. Care e varianta finala?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Gabi.B.HD a scris:felicitari pentru realizare: eficient si de efect. O singura observatie - in fotografie, becurile sunt legate in paralel iar descrierea spune ca sunt inseriate. Care e varianta finala?

Ai dreptate,gresisem din cauza vitezei..Sunt legate in paralel,altfel s-ar fi aprins f.slab.Am modificat in primul post.
Rezistenta nu e imprimata IN oglinda. Asta e suportul din plastic al oglinzii,care pe cealalta parte are lipit un plastic transparent si destul de subtire,cu o rezistenta la mijloc.La modelele FARA incalzire,pe cealalta parte e lipita direct oglinda.Asta-i diferenta.Si rezistenta dintre cele 2 folii de plastic,intr-adevar,e ca o vopsea,nu e ceva palpabil.Probabil ca da,e imprimata prin serigrafie si laminata intre cele 2 plastice transparente,dupa care interpusa intre suport si sticla.
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:La modelele FARA incalzire,pe cealalta parte e lipita direct oglinda.Asta-i diferenta.Si rezistenta dintre cele 2 folii de plastic,intr-adevar,e ca o vopsea,nu e ceva palpabil.Probabil ca da,e imprimata prin serigrafie si laminata intre cele 2 plastice transparente,dupa care interpusa intre suport si sticla.

E bine de stiut. Insa in opinia mea ramane tot cea mai buna varianta cu becurile , iar daca sunt legate si in paralel e si mai bine . Se arde unul , ramane celalat. Este greu de schimbat un astfel de bec ?
Ma gandesc cand voi face la Matiz : trebuie sa dau fata de usa jos , iar daca de arde becul .... nici nu vreau sa ma gandesc.
La Vechea Dacie becul era introdus intr-un fasung de pozitie (pentru cine stie si a avut Dacie) . Doar scoteam fasungul cu un patent si schimbam becul .
Un bec de 3-5 w era suficient pentru a incalzi acea incinta micuta din spatele oglinzii . Si nu s-a spart niciodata oglinda . In comparatie cu alte variante incercate de mine : nichelina, rezistenta ceramica TV de 8-16 W etc. Devenisem expert in schimbarea oglinzilor sparte.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa scapi de lipituri, poti incerca si acum cu 3-4 becuri de pozitie, cu fasung cu tot. Fasungul este suficient de mic incat sa incapa acolo dar cred ca tot trebuie sa dai jos oglinda. Am marit numarul intrucat ai putere mai mica si implicit vor degaja mai putina caldura.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la oglinzile de corsa si de matiz ( posibil si la alte marci ) acea rezistenta ramane pe sticla , in cazul @superdragoss , nu conteaza unde e rezitenta atata timp cat e este parlita , pun cateva poze cu lucrarea de care spuneam .

rezistenta de logan merge cu brio adaptata la multe oglinzi .


  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
alre a scris:Ideea e ok singura problema pe care o vad eu acum ar fi infiltrarea de apa si implicit arderea becurilor. In plus cand se arde unul dintre becuri, trebuie sa refaci lipiturile. Era mai scump dar ar fi fost mai misto cu niste supori pentru becurile alea. Merg cele de la Dacie.

Sa raspundem si noi dupa 3 ani Embarassed
Becul nu se arde decat daca torni apa cu galeata pe el-si atunci de fapt se sparge...
Inafara de asta,la cat stau ele aprinse-sa zicem de 2-3x/zi timp de 15 min (in cazuri extreme) cand ploua sau ninge,nici o sansa.In rest,peste vara eu nu le-am dat drumul niciodata,la nici o masina,nu numai la asta.
Intre timp am gasit aftermarket pe e-bayUK.De ce zic aftermarket-pentru ca e diferenta destul de mare la prindere-cu fasii de burete adeziv la aftermarket fata de bucata mare,cat oglinda,la original
bavarezu a scris:rezistenta de logan merge cu brio adaptata la multe oglinzi .

Sunt convins,numai ca la noi este sticla,rezistenta,si apoi un suport de plastic.Sticla este foarte subtire,si se sparge garantat cand vrei sa le dezlipesti.Feonul nu ajuta,ca se deformeaza plasticul.Si uite asa ori ramane cum e,ori iei alta cu incalzire,ori o faci.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR