gaby_isro a scris:Intr-adevar la masinile de peste 1.6l benzina nu prea se simte diferenta, dar eu cu Corsa de 1.0 o simt imediat. Cu Petrom95 parca accelerez in gol, iar cu Efix zburda, am alimentat de la MOL o bucata de vreme cu evo95 ca era un strop mai ieftina si e pe la mijloc intre astea doua la calitate, dar acum am vazut ca e mai scumpa decat Efix si am revenit la Rompetrol.
Diferente de consum nu am simtit, poate cu cea de la MOL era mai mic, dar insesizabil.
Lukoil, OMV & altele nu am pus niciodata, deci nu comentez aiurea.
Prin primavara o sa merg sa-i fac o curatare profesionala de injectoare, o sa vad dupa care-i faza...
O zi buna!
De fapt e fix invers de cum ai spus tu.
S-au facut si unele teste, si s-a ajuns la concluzia ca la motoare de putere mica diferenta e slab sesizabila, la motoare medii este o diferenta, dar nu mare lucru si la motoare puternice diferenta se vede clar pe dyno. De exemplu, intr-un test, o Impreza STI a fost alimentata cu benzina ordinara, co91 parca, urcata pe dyno, apoi cu benzina de cea mai buna calitate, europeana, si castigul a fost de ~20-25cp.