- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
A trecut iarna fara probleme indiferent de frigul de afara masina a pornit fara probleme in fiecare dimineata , zilele trecute intr-o dimineata masina nu a pornit , bateria find veche de 2 ani am mers si am cumparat una noua , cand am cumparat bateria cei de la magazin au verificat incarcarea . Din pacate dimineata urmatoare fenomenul sa repetat .
Am scos casetofonul din masina si am intrerupt alimentarea la sistemul de inchidere centralizata , findca la acestea am umblat in ultima vreme si am crezut ca e posibil ca am facut / legat eu ceva gresit . problema persista .
Am fost si la vreo 2 electricieni auto ei nu au facut alceva decat sa dea jos borna de pe baterie si sa o apropie incet de borna bateriei , exista o scanteie minuscula inainte de contactul efectiv , ei au zis ca ar fi normal .
Acum stau peste noapte cu borna data jos si dimineta porneste fara probleme .
Orce idee este binevanita de unde sa incep cum sa incep verificarile ca sa elimin consumatorul care imi face probleme . Unde se pierde curentul ?
Am scos casetofonul din masina si am intrerupt alimentarea la sistemul de inchidere centralizata , findca la acestea am umblat in ultima vreme si am crezut ca e posibil ca am facut / legat eu ceva gresit . problema persista .
Am fost si la vreo 2 electricieni auto ei nu au facut alceva decat sa dea jos borna de pe baterie si sa o apropie incet de borna bateriei , exista o scanteie minuscula inainte de contactul efectiv , ei au zis ca ar fi normal .
Acum stau peste noapte cu borna data jos si dimineta porneste fara probleme .
Orce idee este binevanita de unde sa incep cum sa incep verificarile ca sa elimin consumatorul care imi face probleme . Unde se pierde curentul ?
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Incearca la becul din portbagaj,de regula se misca intrerupatorul si ramane becul aprins..Asta la sedan.
Si "electricianul"la care ai fost cred ca era de fapt tamplar sau fierar betonist,pt.ca trebuia sa puna aparatul sa vada ce rezistenta are.In functie de rezistena,vedea si ce consumator ai putea suspecta.Ori poate nu vroia sa se deranjeze cu o masina atat de veche si proasta (in viziunea lui).Sau poate era doar prost si atat.
Si "electricianul"la care ai fost cred ca era de fapt tamplar sau fierar betonist,pt.ca trebuia sa puna aparatul sa vada ce rezistenta are.In functie de rezistena,vedea si ce consumator ai putea suspecta.Ori poate nu vroia sa se deranjeze cu o masina atat de veche si proasta (in viziunea lui).Sau poate era doar prost si atat.
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am masurat si eu am luat jos o borna, si un fir de la multimetru am pus pe baterie si una pe borna si am un consum de 0,76 amperi ...... am verificat din nou becul din porbagaj , am dat jos casetofonul , am deconectat inchiderea centralizata .......
Asi putea sa merg mai departe cu masuratorile si sa incerc sa depistez acest consum si la tabloul de sigurante ? ma gandesc ca daca reusesc sa masor o valoare la vreuna dintre ele mai restring din aria de cautare .
Asi putea sa merg mai departe cu masuratorile si sa incerc sa depistez acest consum si la tabloul de sigurante ? ma gandesc ca daca reusesc sa masor o valoare la vreuna dintre ele mai restring din aria de cautare .
ovidiui
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
0.76A este extrem de mult(mp3playerul meu nu consuma atata in regim de functionare), daca masuratoare a fost facuta corect, aici ma refer daca sa asteptat cateva secunde bune ca perifericele sa se initializeze.
daca siguranta este cel cu nr 15 atunci este pt semnalizator, iluminatul interior, ceas, radio,bord computer.(20A)
Iti functioneaza martorul de la ulei? se aprinde cand pui contactul iar dupa ce a ponit motorul se stinge?
daca siguranta este cel cu nr 15 atunci este pt semnalizator, iluminatul interior, ceas, radio,bord computer.(20A)
Iti functioneaza martorul de la ulei? se aprinde cand pui contactul iar dupa ce a ponit motorul se stinge?
- Mihaly Laszlo
- OP
- 127 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Kadett 1990
- Timis
Mihaly Laszlo
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Timis
- Masina: Kadett 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am conectat multimetrul intre borna bateriei si inel si am inceput sa scot sigurntele unu cate unu , asa am ajuns la siguranta NR 15 , cand scot siguranta multimetrul indica 00.00 amperi daca il pun la loc imediat apare 0.76 A .....
Am pornit masina fara siguranta respectiva pusa si imediat am observat ca nu merg anumite chesti (exact cele mentioante de tine , mersi pentru raspuns din pacate eu inca nu il vazusem ) .
DA toti martori functioneaza se aprind cand pun contactul si se sting dupa ce porneste motorul !
Eu am demontat butonul de la avarie am scos casetofonul din ea am scos becul de la plafoniera si torpedou ceasul ....... multimetrul indica 0.70A constant cu toate astea demontate . (0.06 sunt probabil de la ceas)
Nu stiu daca este corect dar ma gandesc ca iluminatul de interior il pot elimina din discutie fiindca el primeste curent doar cand sunt aprinse pozitiile iar la mine bateria se descarca peste noapte cand totul este oprit ......
munca de detectiv continua va rog sa ma ajutati sa restrang lista de suspecti ...
Am pornit masina fara siguranta respectiva pusa si imediat am observat ca nu merg anumite chesti (exact cele mentioante de tine , mersi pentru raspuns din pacate eu inca nu il vazusem ) .
DA toti martori functioneaza se aprind cand pun contactul si se sting dupa ce porneste motorul !
Eu am demontat butonul de la avarie am scos casetofonul din ea am scos becul de la plafoniera si torpedou ceasul ....... multimetrul indica 0.70A constant cu toate astea demontate . (0.06 sunt probabil de la ceas)
Nu stiu daca este corect dar ma gandesc ca iluminatul de interior il pot elimina din discutie fiindca el primeste curent doar cand sunt aprinse pozitiile iar la mine bateria se descarca peste noapte cand totul este oprit ......
munca de detectiv continua va rog sa ma ajutati sa restrang lista de suspecti ...
TMuresan
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2017
- Mesaj Privat
Salut, si eu am aceeași problema cu bateria, am cumpãrat baterie noua se descarca peste noapte, eu am un vw touran din 2006 1.9 diesel, trebuie sã încep cãutãri sa vad unde ar fi consumatorul care fura curent, mi-am cumparat un multimetru da nu prea ma pricep sal folosesc.. Dc ma poate ajuta cineva...?
TudorG
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
Mihaly Laszlo a scris:Am conectat multimetrul intre borna bateriei si inel si am inceput sa scot sigurntele unu cate unu , asa am ajuns la siguranta NR 15 , cand scot siguranta multimetrul indica 00.00 amperi daca il pun la loc imediat apare 0.76 A .....
Am pornit masina fara siguranta respectiva pusa si imediat am observat ca nu merg anumite chesti (exact cele mentioante de tine , mersi pentru raspuns din pacate eu inca nu il vazusem ) .
DA toti martori functioneaza se aprind cand pun contactul si se sting dupa ce porneste motorul !
Eu am demontat butonul de la avarie am scos casetofonul din ea am scos becul de la plafoniera si torpedou ceasul ....... multimetrul indica 0.70A constant cu toate astea demontate . (0.06 sunt probabil de la ceas)
Nu stiu daca este corect dar ma gandesc ca iluminatul de interior il pot elimina din discutie fiindca el primeste curent doar cand sunt aprinse pozitiile iar la mine bateria se descarca peste noapte cand totul este oprit ......
munca de detectiv continua va rog sa ma ajutati sa restrang lista de suspecti ...
Am pornit masina fara siguranta respectiva pusa si imediat am observat ca nu merg anumite chesti (exact cele mentioante de tine , mersi pentru raspuns din pacate eu inca nu il vazusem ) .
DA toti martori functioneaza se aprind cand pun contactul si se sting dupa ce porneste motorul !
Eu am demontat butonul de la avarie am scos casetofonul din ea am scos becul de la plafoniera si torpedou ceasul ....... multimetrul indica 0.70A constant cu toate astea demontate . (0.06 sunt probabil de la ceas)
Nu stiu daca este corect dar ma gandesc ca iluminatul de interior il pot elimina din discutie fiindca el primeste curent doar cand sunt aprinse pozitiile iar la mine bateria se descarca peste noapte cand totul este oprit ......
munca de detectiv continua va rog sa ma ajutati sa restrang lista de suspecti ...
Salut Mihaly, stiu ca topicul de mai vechi dar ma intrebam daca i-ai dat de capat?