jan80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 z20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
salut!se potriveste,eu unul am facut fecelift total.trebuie in schimb sa ai si componentele de plastic(scoici deschidere usa,etc) si clapetele,parghiile de angrenare clapeta si siguranta.o sa mai ai de dat niste gauri suplimentare(fata are alte puncte de prindere,iar la usile fata clemele inferioare de prindere fata usa(plastic alb in care intra holsurubul)mutate mai jos cu 5 cm.dureaza cam 2 ore la toate 4 usi,dar merita,schimba total interiorul.succes!
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
mda!aici am uitat...eu unul am lasat contactii de geamuri pe cal ,am schimbat doar de pe usile din spate,iar pe portierele fata am bagat blind-uri.pe cel de la sofer am perforat si am introdus modulul de comanda oglinzi.cel de pe facelift era tocit si se vedea luminos pe acele portiuni.aici au cei de la opel o bulina neagra,modelele de mai inainte aveau alte materiale mai rezistente in timp,contactii erau e eu am din plastic negru cu insertii de alb transparent numai in zona luminata.cele noi sunt din plastic alb dispersant de lumina,vopsit cu o vopsea cauciucata care in timp coace si se curata.si pe elementele de plastic are aceeasi vopsea,pe care eu am curatat-o pana am dat de plasticul lucios.acum arata altfel,sunt mai multumit.urmeaza la vara sa schimb si modulul de clima cu panoul de controale ,bordul si calul.in rest am scimbat absolut toate elementele de facelift.
jan80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 z20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
am inteles,multumesc mult baieti.ce sa zic...sunt nehotarat inca,nu stiu daca merita asa mult investitia.adica cred ca pana la urma cu ce iau pe a mea,cu ce cheltui pentru restilizarea asta,mai strang putin si-mi iau modelul de-a gata plus ca tot aici pe forum erau cativa baieti care se plangeau ca fetele de usi interioare se zgarie foarte repede la modelul acesta(mai nou),erau chiar si cateva poze exemplificative.in sfarsit,ma mai gandesc.merci mult inca o data
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
uite ce patesti cu ele:
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=
exista si solutii pt remediere dar de ce sa te legi la cap
https://www.clubopel.com/vie...27&highlight=
exista si solutii pt remediere dar de ce sa te legi la cap
jan80
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 z20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2010
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Materialul e bun ,vopseaua mat/cauciucata e naspa,in timp coace,probabil de la expunerea la temperaturi inalte vara,siliconul spray care contine si ceva solventi cica de curatare,etc.Asa ,nu prea am vazut indiferent de ce spun unii ca daca ai curata numai cu servetele umede s-ar mentine mai bine,vreau sa vad si eu o fata tde usa de 10 ani(2001) intreaga.Cum am mai spus,eu am curatat in totalitate vopseaua pana am ajuns la plastic,care ramane lucios,dar macar este curat si nu mai scote in evidenta zgarieturile.Ma gandeam sa-l imbrac in piele eco,dar mai studiez problema.Faza cu revopsitul duce la acelasi rezultat.Arata bine pe moment,dar dupa o luna...Iar chestia cea mai deranjanta e faptul ca au aplicat acelasi tratament si la butoanele de geamuri sau din consola centrala.Aici am si eu o retinere,inca nu m-am hotarat la a schimba si bordul cu plansa facelift.Acum am AC manual,dar am pregatit deja modulul climatronic,si am de ales intre plansa facelift sau panoul clima vechi.Ma mai gandesc.
In ceea ce priveste aspectul fecelift,bineanteles gusturile nu se discuta,totusi ramane...facelift,linii mai moderne,finisaje mai bune si bineinteles,mai noi.Inconvenientul din ce am observat este tot acel plastic care mai ales in diminetile reci cam zdrangane ,ca la Nova in perioada de debut.E ceva munca,si conteaza normal si pretul schimbarii.La fetele vechi de usi schimbasem acel plus din partea superioara ,care tot din cauza varstei se mai tocise,decolorat,cu piele ecologica gri,la culoarea tapiseriei,si dupa aratau ca noi.Totul e posibil,numai sa vrei.
In ceea ce priveste aspectul fecelift,bineanteles gusturile nu se discuta,totusi ramane...facelift,linii mai moderne,finisaje mai bune si bineinteles,mai noi.Inconvenientul din ce am observat este tot acel plastic care mai ales in diminetile reci cam zdrangane ,ca la Nova in perioada de debut.E ceva munca,si conteaza normal si pretul schimbarii.La fetele vechi de usi schimbasem acel plus din partea superioara ,care tot din cauza varstei se mai tocise,decolorat,cu piele ecologica gri,la culoarea tapiseriei,si dupa aratau ca noi.Totul e posibil,numai sa vrei.