- mirciulika
- OP
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
va salut oameni buni!
am rugamintea de ami spune daca daca vre-unu dintre voi si-a facut revizie astra care sa includa: ulei, filtre,distributie, pivoti, capete de bara.
ma intereseaza un pret estimativ
ma cam roade sa fac o chestie dasta, este drept ca masina mea nu are nevoie de toate piesele de mai sus dar as vrea sa ma pregatesc moral pt ele.
multumesc anticipat
am rugamintea de ami spune daca daca vre-unu dintre voi si-a facut revizie astra care sa includa: ulei, filtre,distributie, pivoti, capete de bara.
ma intereseaza un pret estimativ
ma cam roade sa fac o chestie dasta, este drept ca masina mea nu are nevoie de toate piesele de mai sus dar as vrea sa ma pregatesc moral pt ele.
multumesc anticipat
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Salut
Vad ca ai motoru exact ca al meu adica X16SZR.
Eu am schimbat distributia, curea + rola intinzatoare far pompa de apa pentru ca nu era nevoie si am dat pa curea de distributie marca BOSCH 46,11 RON si pe rola intinzatoare marca INA 109,68 RON, manopera a fost 50 RON la un prieten . Am mai schimbat si filtru de aer 40 RON, filtru de benzina MANN 30 RON, placute frina spate marca EFF 100 RON, antigel fara silicati 1,5 litri 26 RON X 2, ulei ARAL 10W-40 97 RON, filtru de ulei 10 RON.
In viitor urmeaza capete de bara, pivotii, bielete antiruliu si bucsile de la bascula ( momentan nu e cazul )
Vad ca ai motoru exact ca al meu adica X16SZR.
Eu am schimbat distributia, curea + rola intinzatoare far pompa de apa pentru ca nu era nevoie si am dat pa curea de distributie marca BOSCH 46,11 RON si pe rola intinzatoare marca INA 109,68 RON, manopera a fost 50 RON la un prieten . Am mai schimbat si filtru de aer 40 RON, filtru de benzina MANN 30 RON, placute frina spate marca EFF 100 RON, antigel fara silicati 1,5 litri 26 RON X 2, ulei ARAL 10W-40 97 RON, filtru de ulei 10 RON.
In viitor urmeaza capete de bara, pivotii, bielete antiruliu si bucsile de la bascula ( momentan nu e cazul )
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mirciulika
- OP
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- mirciulika
- OP
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
@mirciulika intreb si eu... sa ma aflu in treaba: ce simptome ai avut cand ai ajuns la viteza maxima(acei 165)? mai aveai pedala dar nu mai accelera? ce turatie avea motorul? Vezi sa nu iti fie limitata masina (am prins un ford, inchiriat, asta primavara, mai mult de 160 nu vroia nici impuscat, dar pedala ar mai fi avut, turatia mai putea creste, motorul nu facea urat... l-am intrebat pe tipul de la firma de inchirieri, mi-a zis ca masina a fost limitata la viteza aia. nu am intrat in detalii). Masina ti-ai luat-o de noua? sau de SH? daca e SH, si a fost de firma, ai toate sansele sa fie limitata. O alta varianta ar fis a fie motorul obosit, desi ma indoiesc, daca zici ca simptomul e de "ar mai putea, dar nu mai vrea"
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- mirciulika
- OP
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
jE a scris:@mirciulika intreb si eu... sa ma aflu in treaba: ce simptome ai avut cand ai ajuns la viteza maxima(acei 165)? mai aveai pedala dar nu mai accelera? ce turatie avea motorul? Vezi sa nu iti fie limitata masina (am prins un ford, inchiriat, asta primavara, mai mult de 160 nu vroia nici impuscat, "[/i]
la 165km/h parca aveam 5400-5600 turatii( se poate sa ma insel cu 100 de rot plus sau minus)
nu mai aveam pedala asta era tot ce am scos din ea
masina am luato sh de la o "femeie"
consuma 13-14 in oras
- mirciulika
- OP
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- mirciulika
- OP
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
- ANDREI_BAI
- **
- 161 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 1999 X16SZR
- Bucuresti
ANDREI_BAI
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
Adica in loc de calalizator am pus o teava, am fost la un servis unde se ocupa numai de tobe si i-am pus sa imi taie catalizatorul si sa imi sudeze o teava egala cu lungimea acestuia si e OK.
Eu l-am anulat pentru ca, catalizatorul meu era spart si se infundase teava de evacuare si nu mai puteam sa turez masina mai mult de 2000 de ture.
Cu el anulat merge mai bine la turatii mari.
Bine inteles ca exista probleme la ITP dar se rezolva ca doar traim in Romania .
Eu l-am anulat pentru ca, catalizatorul meu era spart si se infundase teava de evacuare si nu mai puteam sa turez masina mai mult de 2000 de ture.
Cu el anulat merge mai bine la turatii mari.
Bine inteles ca exista probleme la ITP dar se rezolva ca doar traim in Romania .
- mirciulika
- OP
- 52 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 2005 17 CDTI
- Bucuresti
mirciulika
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 17 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat