zwz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
zwz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
- nico3
- **
- 110 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
nico3
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
crisluca1985 a scris:Saluuuuuuuuuuuuuuut ce faci si eu am aceiasi masina, si cand spun aceiasi inseamna identica, poate culoarea o fi alta, de unde esti? De cand ai masina ca si eu am niste probleme cu a mea. Eu nu am manual dar ma bucur ca mai sunt si altii cu masina ca a mea.
Me too!!! Exactly the same !!! A mea este sedan, culoare albastru! Ma bucur ca nu sunt solo pe aici!
As vrea si eu un manula pe engleza. (Eu am unul dar este pe germana si nu intelegi mai nimic - sunt foarte multi termeni tehnici).
Tudor
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Signum 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Si eu as avea nevoie de manual ca il am tot in germana.
Dar fratilor eu am o foarte mare problema, pe la 120 Km/h cand am cam 2500-3000 in a 5 a mi se aprinde becul acela cu forma ciudata si ma da in bot, adica imi ia din putere, ori imi taie turbina ori nu mai stiu ce are ca parca nu mai are deloc putere.
Rog pe cei care au motor ca al meu sa ma ajute ca am dus-o in service si nu mi-au gasit nimic decat ca trebuie sa schimb caseta de directie si discurile pe fata, iar asta nu cred ca are nimik cu problema mea. Si in romania nu exista tester din acela sa stai pe loc si sa vezi ce viteza prinde, au decat cei de la dyno care iti arata decat puterea. Sunt disperat, nu mai stiu ce sa fac, care ma poate ajuta?
Am si o poza pe care am facut-o pe la 120 nu se vede prea bine dar stiti ce s-a aprins daca aveti masini la fel.
Please Help Me
Dar fratilor eu am o foarte mare problema, pe la 120 Km/h cand am cam 2500-3000 in a 5 a mi se aprinde becul acela cu forma ciudata si ma da in bot, adica imi ia din putere, ori imi taie turbina ori nu mai stiu ce are ca parca nu mai are deloc putere.
Rog pe cei care au motor ca al meu sa ma ajute ca am dus-o in service si nu mi-au gasit nimic decat ca trebuie sa schimb caseta de directie si discurile pe fata, iar asta nu cred ca are nimik cu problema mea. Si in romania nu exista tester din acela sa stai pe loc si sa vezi ce viteza prinde, au decat cei de la dyno care iti arata decat puterea. Sunt disperat, nu mai stiu ce sa fac, care ma poate ajuta?
Am si o poza pe care am facut-o pe la 120 nu se vede prea bine dar stiti ce s-a aprins daca aveti masini la fel.
Please Help Me
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Acela este indicatorul "Check Engine" care se aprinde cand ceva nu functioneaza cum trebuie la motor (senzori sau altceva).
Becul ala sta aprins mult timp? Se stinge in scurt timp dupa ce se aprinde sau trebuie sa opresti si sa pornesti din nou masina ?
Daca sta mai mult de 5 min aprins trebuie sa stocheze un cod de eroare care il citesti cu un tester adecvat si iti spune singura ce are.
Daca se stinge becul singur dupa putin timp se poate sa nu fie nimic doar ceva in motorina sau ceva temporar..
Becul ala sta aprins mult timp? Se stinge in scurt timp dupa ce se aprinde sau trebuie sa opresti si sa pornesti din nou masina ?
Daca sta mai mult de 5 min aprins trebuie sa stocheze un cod de eroare care il citesti cu un tester adecvat si iti spune singura ce are.
Daca se stinge becul singur dupa putin timp se poate sa nu fie nimic doar ceva in motorina sau ceva temporar..
- VectraDTI
- ***
- 685 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Bucuresti
VectraDTI
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Tudor
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Signum 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2004
- Mesaj Privat
Este debitmetrul.El iti taie puterea.Am schimbat pana acum 2 si la fel erau simptomele.Daca te duci la un opel service si nu in alta parte ai sa vezi ca am dreptate.Costa 6-7mil si montarea cam 500.000.Cam asta e.
Indicatorul care se aprinde la tine arata defectiune la partea electrica a motorului.Strange bani si se rezolva.
Indicatorul care se aprinde la tine arata defectiune la partea electrica a motorului.Strange bani si se rezolva.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Tudor a scris:Este debitmetrul.El iti taie puterea.Am schimbat pana acum 2 si la fel erau simptomele.Daca te duci la un opel service si nu in alta parte ai sa vezi ca am dreptate.Costa 6-7mil si montarea cam 500.000.Cam asta e.
Indicatorul care se aprinde la tine arata defectiune la partea electrica a motorului.Strange bani si se rezolva.
Indicatorul care se aprinde la tine arata defectiune la partea electrica a motorului.Strange bani si se rezolva.
Te contrazic... Daca ORICE senzor se strica, se aprinde becul si motorul intra in "limp mode" si NU TRAGE. Ala e mod de siguranta pentru el si ECU nu mai ia semnale de la senzori si foloseste o valoare fixa setata => nu trage... Normal, si debimetrul poate cauza asta dar NU NUMAI el...
Tudor
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina: Signum 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2004
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Este debitmetrul.El iti taie puterea.Am schimbat pana acum 2 si la fel erau simptomele.Daca te duci la un opel service si nu in alta parte ai sa vezi ca am dreptate.Costa 6-7mil si montarea cam 500.000.Cam asta e.
Indicatorul care se aprinde la tine arata defectiune la partea electrica a motorului.Strange bani si se rezolva.
Indicatorul care se aprinde la tine arata defectiune la partea electrica a motorului.Strange bani si se rezolva.
Pt. cei care stiu service-ul Opel din Otopeni, acolo am fost sa caute daca are vreo problema si ala nu a gasit nimik legat de debimetru si a mai stat si cateva ore sa o verifice.
Deci problemele la debimetru cum pot fi semnalate, ca asa sa dau bani sa-l schimb degeaba nu vreau.
- bogdanxxus
- *
- 2 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Bucuresti
bogdanxxus
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Din cauza mesajului tau ..m-am inscis pe site. O sa ma intrebi de ce ? Pentru ca m-a disperat becul ala !!! Posed o Astra 2001 DTI Y20DTH precum si o Vectra 2001 cu acelasi tip de motor, Y20DTH.
Problema cu becul am avut-o la Astra. Ma inebunise becul ala. Se aprindea cand vroia si ma limita la 120 km/h, iar demarajul era mai prost ca la o Dacie. Becul nu se aprindea niciodata in oras. Doar la mersul in afara. Ca sa nu se mai aprinda trebuia sa merg f turat cu masina. Ceva la modul 140km/h in a IV. Ceea ce ma durea pe suflet. Asa ca m-am hotarat sa repar dracului problema. Si acum urmeaza istoria.
Actul I. Am fost in serviceunde mi-au curatat o "smolozeala" (ca altfel nu stiu sa-i zic) formata din motorina cu ulei amestecat. Au zis ca gata nu se mai intampla. Gresit
Actul II Alt Service ..unde descopera intercoolerul spart. Il schimb (vreo 10 mil) si ce crezoi..se stinge becul ??? NUUUu
Actul III ma intorc in acelasi service unde descopera Filtreul de aer ff murdar (asta e nesimtirea mea..) si debitmetru aer stricat. Le schimb pe amandoua (8 mil) si totul se rezolva !!!! Nici nu stii ce stres aveam de la rahatul ala de bec.
Sfatul meu. Verifica debitmetru aer si filtreu de aer.
Raspunde-mi ter rog cu ce ai rezolvat.
Bafta Cris.!
Problema cu becul am avut-o la Astra. Ma inebunise becul ala. Se aprindea cand vroia si ma limita la 120 km/h, iar demarajul era mai prost ca la o Dacie. Becul nu se aprindea niciodata in oras. Doar la mersul in afara. Ca sa nu se mai aprinda trebuia sa merg f turat cu masina. Ceva la modul 140km/h in a IV. Ceea ce ma durea pe suflet. Asa ca m-am hotarat sa repar dracului problema. Si acum urmeaza istoria.
Actul I. Am fost in serviceunde mi-au curatat o "smolozeala" (ca altfel nu stiu sa-i zic) formata din motorina cu ulei amestecat. Au zis ca gata nu se mai intampla. Gresit
Actul II Alt Service ..unde descopera intercoolerul spart. Il schimb (vreo 10 mil) si ce crezoi..se stinge becul ??? NUUUu
Actul III ma intorc in acelasi service unde descopera Filtreul de aer ff murdar (asta e nesimtirea mea..) si debitmetru aer stricat. Le schimb pe amandoua (8 mil) si totul se rezolva !!!! Nici nu stii ce stres aveam de la rahatul ala de bec.
Sfatul meu. Verifica debitmetru aer si filtreu de aer.
Raspunde-mi ter rog cu ce ai rezolvat.
Bafta Cris.!
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
Mersi frate super mult ca te-ai inscris, acum vad ca nu eram singurul nebun care dispera din cauza becului acela nenorocit.
Deci am fost cu masina in service si mi-au schimbat toate filtrele (de motorina, de aer, de ulei si de polen) deci singura faza de la care poate fi este debimetrul de aer.
In sfarsit ma duc si o rezolv, cam cat este unul? acum m-am gasit si eu cand vine iarna, poate ma vedeti la stiri, oricum fiti fara griji sunt un om calculat nu mor asa usor .
Vreau sa multumesc tuturor celor care si-au spus parerea, este un forum de urmat unde nimeni nu-si bate joc, aveti tot respectul meu.
Cum rezolv vin sa te caut bogdanxxus si te scot la o bere.
Mersi de sfat.
Deci am fost cu masina in service si mi-au schimbat toate filtrele (de motorina, de aer, de ulei si de polen) deci singura faza de la care poate fi este debimetrul de aer.
In sfarsit ma duc si o rezolv, cam cat este unul? acum m-am gasit si eu cand vine iarna, poate ma vedeti la stiri, oricum fiti fara griji sunt un om calculat nu mor asa usor .
Vreau sa multumesc tuturor celor care si-au spus parerea, este un forum de urmat unde nimeni nu-si bate joc, aveti tot respectul meu.
Cum rezolv vin sa te caut bogdanxxus si te scot la o bere.
Mersi de sfat.