- King of the road
- OP
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Mi se pare o informatie utila, din moment ce multa lume nu stie exact ce inseamna acest 'proces', mai ales ca termenul e intalnit destul de des in discutiile de la probleme tehnice.
Ce este aceasta "agrafa"?
Numai bine!
P.S. Vreau raspunsuri concrete.
Ultima modificare făcută de King of the road la Vin 17 Jul, 2009 12:52 pm
Ce este aceasta "agrafa"?
Numai bine!
P.S. Vreau raspunsuri concrete.
Ultima modificare făcută de King of the road la Vin 17 Jul, 2009 12:52 pm
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
asa zisul "paperclip trick" inseamna crearea unui contact intre 2 pini de la mufa de diagnosticare.
La Vectra A, se face contact intre pinii A si B
Astfel, se poate citi codul de eroare dupa cum clipeste becul de check engine (dupa ce se porneste motorul)
acesta clipeste 12-12-12-er1-er1-er1-12-12-12-er2-er2-er2-12-12-12..........
La Vectra A, se face contact intre pinii A si B
Astfel, se poate citi codul de eroare dupa cum clipeste becul de check engine (dupa ce se porneste motorul)
acesta clipeste 12-12-12-er1-er1-er1-12-12-12-er2-er2-er2-12-12-12..........
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
adaugare:
codurile de eroare se citesc dupa ce s-a facut contact intre pinii A-B cu contactul pus (fara sa fie pornit motorul).
secventa de cifre este interpretata in funtie de aprinderea/stingerea becului galbel de pe bord:
- pt 12: aprins, pauza lunga, aprins, pauza scurta, aprins, pauza lunga;
- fiecare cod de eroare este din 2 cifre
- fiecare cod de eroare se repeta de 3 ori
secventa de citire incepe cu codul 12 (de 3 ori) si se incheie cu tot cu el (de 3 ori)
- intre codurile de eroare nu se repeta codul 12
- codul 12 nu reprezinta un cod de eroare
*pt la Opel Astra '92
codurile de eroare se citesc dupa ce s-a facut contact intre pinii A-B cu contactul pus (fara sa fie pornit motorul).
secventa de cifre este interpretata in funtie de aprinderea/stingerea becului galbel de pe bord:
- pt 12: aprins, pauza lunga, aprins, pauza scurta, aprins, pauza lunga;
- fiecare cod de eroare este din 2 cifre
- fiecare cod de eroare se repeta de 3 ori
secventa de citire incepe cu codul 12 (de 3 ori) si se incheie cu tot cu el (de 3 ori)
- intre codurile de eroare nu se repeta codul 12
- codul 12 nu reprezinta un cod de eroare
*pt la Opel Astra '92
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
corectie:
- "eroarea" la senzorul de arbore - cum ca nu s-ar invarti - de care zici - e fix codul 12 de inceput (din cate stiu eu).
- cu motorul pornit si agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL), am incercat cu un mic montaj si un program pe laptop conectat la mufa respetiva si stiu sigur ca asa e (ron are un topic pe undeva pe aici despre asta).
- "eroarea" la senzorul de arbore - cum ca nu s-ar invarti - de care zici - e fix codul 12 de inceput (din cate stiu eu).
- cu motorul pornit si agrafa montata becul respectiv incepe sa palpaie cu o frecventa f. mare - ECU intra in modul de transmitere date (ALDL), am incercat cu un mic montaj si un program pe laptop conectat la mufa respetiva si stiu sigur ca asa e (ron are un topic pe undeva pe aici despre asta).
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
kiby
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2006
- Mesaj Privat
kiby
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
kiby
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
cred ca aici se explica destul de bine ce este testul asta, cum se face si cum se interpreteaza rezultatele:
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
kiby
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2006
- Mesaj Privat
botosu a scris:cred ca aici se explica destul de bine ce este testul asta, cum se face si cum se interpreteaza rezultatele:
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Da am vazut, dar vroiam sa stiu daca il pot aplica si la mine sau nu.
Multumesc.
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
ce se intampla daca uitam agrafa pusa si plecam cu masina cu agrafa in mufa? se poate buli calculatorul? eu am plecat cu ea pusa si nu stiam de ce merge rau, apoi mi-am dat seama si am scos-o, mergea la fel ca inainde dupa scoatere dar am impresia ca nu se mai aprinde becul cu ceck engine care se aprindea la mine de fiecare data cand mergeam la relanti, sa fi stricat ceva cu chestia asta?