Sari direct la Soluție
Soluție | |
rusha
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 c 16 nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
salut si eu sunt nou help me cu motorul pornit cand dau drumul la caldura imi intra automat fum in masina ce poate sa fie? oare radiatorul incalzitorul sau chiuloasa (pierd si antigel iar cel ramas face spume)
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Sari direct la Soluție
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
Avand in vedere faptul ca pierzi antigel....caloriferul este spart sau fisurat.
Cred ca la tine in masina nu este fum.....este abur.
Verifica sub covorasele de la picioarele tale si ale pasagerului din dreapta...daca gasesti umezeala........verdictul este cel de sus.
In cazul in care ai caloriferul spart, da un mesaj, si poate reusim sa te indrumam, ca sa se rezolve mai ieftin la pret.
Cred ca la tine in masina nu este fum.....este abur.
Verifica sub covorasele de la picioarele tale si ale pasagerului din dreapta...daca gasesti umezeala........verdictul este cel de sus.
In cazul in care ai caloriferul spart, da un mesaj, si poate reusim sa te indrumam, ca sa se rezolve mai ieftin la pret.
rusha
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 c 16 nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
rusha
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 c 16 nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2006
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- manfred
- **
- 130 mesaje
- din 02 Aug 2006
- Omega 1998 X25DT
- Bucuresti
manfred
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1998 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2006
- Mesaj Privat
mihaita89
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o problema cu zafira mea.
Am plecat cu ea de pe loc si in decurs de 500 m a inceput sa intre fum in masina (cred ca pe la fantele de aer) . Am oprit motorul si am tras pe dreapta, am ridicat capota dar nu era de la motor fumul. Ma gandesc..o fi fost filtrul de particule care se regenera? In bord mi sa aprins becul acela 'check engine' acum vreo saptamana, am fost la un service si mi-a spus ca de la filtru de particule este aprins (e imbacsit)
Am facut o diagnoza cu opcom si se pare ca am urmatoarele erori:
P0480 - <cod necunoscut>
P0481 - <cod necunoscut>
P242F - <cod necunoscut>
B1016 - Numãrul de identificare vehicul nu este programat
(00) - Intermitent
U2140 - Datele primite de la ECU sunt nevalide (modul electric spaþiu motor)
(71) - Prezent
U2117 - Datele primite de la DIS sunt nevalide (afiºaj)
(0Cool - Nu e prezent
B0993 - Circuitul elementului 3 al încãlzitiorului este defect
(00) - Nu e prezent
B1020 - Nu existã comunicaþie cu senzorul de ploaie
(00) - Prezent
B3843 - Tensiune micã circuit senzor de calitate a aerului
(02) - Prezent
U2140 - Datele primite de la ECU sunt nevalide (centrul electric de sub plafonierã)
(71) - Prezent
Se pare ca am descoperit si nivelul de saturatie al DPF... 200
Ce sa fac? In ultima saptama am tot fost atent la consumul instant sa vad daca imi creste, pentru a sesiza regenerarea dpf-ului...dar nu cred ca pornit.
Am plecat cu ea de pe loc si in decurs de 500 m a inceput sa intre fum in masina (cred ca pe la fantele de aer) . Am oprit motorul si am tras pe dreapta, am ridicat capota dar nu era de la motor fumul. Ma gandesc..o fi fost filtrul de particule care se regenera? In bord mi sa aprins becul acela 'check engine' acum vreo saptamana, am fost la un service si mi-a spus ca de la filtru de particule este aprins (e imbacsit)
Am facut o diagnoza cu opcom si se pare ca am urmatoarele erori:
P0480 - <cod necunoscut>
P0481 - <cod necunoscut>
P242F - <cod necunoscut>
B1016 - Numãrul de identificare vehicul nu este programat
(00) - Intermitent
U2140 - Datele primite de la ECU sunt nevalide (modul electric spaþiu motor)
(71) - Prezent
U2117 - Datele primite de la DIS sunt nevalide (afiºaj)
(0Cool - Nu e prezent
B0993 - Circuitul elementului 3 al încãlzitiorului este defect
(00) - Nu e prezent
B1020 - Nu existã comunicaþie cu senzorul de ploaie
(00) - Prezent
B3843 - Tensiune micã circuit senzor de calitate a aerului
(02) - Prezent
U2140 - Datele primite de la ECU sunt nevalide (centrul electric de sub plafonierã)
(71) - Prezent
Se pare ca am descoperit si nivelul de saturatie al DPF... 200
Ce sa fac? In ultima saptama am tot fost atent la consumul instant sa vad daca imi creste, pentru a sesiza regenerarea dpf-ului...dar nu cred ca pornit.