Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
A fost pusa pe tester la bosh in brasov, bateria e noua si contactele sunt k.
Skip ads

  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Se pare ca la mine este de vina catalizatorul. O sa incerc sa iau unul imprumut ca sa vad daca mai apare problema. Aveti idee cam cat costa un catalizator nou?
  • florin_bv

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cum ai rezolvat pana la urma problema
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Eu am pr. si mai grave.Am ramas in pana la mare.Am gasit filtrul de benzina infundat.Am schimbat filtrul,am scos benz. din rezervor si am lasat-o sa se depuna si apoi am pus benz. printr-o sita deasa surpriza ultimi 2l benz. nu au mai trecut prin sita ca s-a infundat sita.Atunci am desfacut si injectoarele.Am gasit rugina si in furtunele de la inj. le-am curatat.Am schimbat buji+fise,capac delco+lulea.Am reusit sa o pornesc dar surpeiza a doua zi nu a mai pornit.Am venit in Bucuresti unde am pus alte injectoare alta pompa benzina am shimbat si releul de la clapeta de acceleratie a pornit mergea bine azi nu mai porneste.Eu am o ascona c 18e din 86.Cred ca-i dau foc?
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate nu este nici catalizatorul de vina. Azi o sa incerc sa anulez EGR-ul sa vad cum se comporta. De probat am probat si alta clapeta de acceleratie si senzor de temperatura dar degeaba. Ce ma dispera e ca am fost iesit din oras si am alergat-o 160-170km/h si nu mi-a facut nici o problema. Cum am intrat in oras si am mers 30 de km au aparut iarasi problemele. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
La mine cel putin,avand aceleasi simptome,a fost de vina EGR-ul...initial,s-a curatat,a mers o zi doua...dupa care a facut iar probleme.Saturandu-ma sa o tot curat,degeaba...am decis sa o schimb si acum masina merge impecabil.Pret EGR - 50euro,luata din Germania...la noi,cel mai ieftin am gasit-o la 4.5mil.
  • malekAdi2

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Marius T. a scris:Din pacate nu este nici catalizatorul de vina. Azi o sa incerc sa anulez EGR-ul sa vad cum se comporta. De probat am probat si alta clapeta de acceleratie si senzor de temperatura dar degeaba. Ce ma dispera e ca am fost iesit din oras si am alergat-o 160-170km/h si nu mi-a facut nici o problema. Cum am intrat in oras si am mers 30 de km au aparut iarasi problemele. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Am scos si eu mufa de la EGR,dar nu se simtea absolut nici o schimbare(cel putin la relanti,pt ca n-am mers in sarcina cu ea)...Daca ai posibilitatea,roaga pe cineva sa ti-o aduca de afara...
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Pe tester problema ar fi EGR. Am schimbat 3 pana acum si nimic. Daca o sa-i pun o garnitura plina ce ar putea sa se intample?
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stefy_726 a scris:Salut.Eu am pr. si mai grave.Am ramas in pana la mare.Am gasit filtrul de benzina infundat.Am schimbat filtrul,am scos benz. din rezervor si am lasat-o sa se depuna si apoi am pus benz. printr-o sita deasa surpriza ultimi 2l benz. nu au mai trecut prin sita ca s-a infundat sita.Atunci am desfacut si injectoarele.Am gasit rugina si in furtunele de la inj. le-am curatat.Am schimbat buji+fise,capac delco+lulea.Am reusit sa o pornesc dar surpeiza a doua zi nu a mai pornit.Am venit in Bucuresti unde am pus alte injectoare alta pompa benzina am shimbat si releul de la clapeta de acceleratie a pornit mergea bine azi nu mai porneste.Eu am o ascona c 18e din 86.Cred ca-i dau foc?


trzervorul rugineste interior.nu poti tu cumpara injectoare cit poate el
rugini.
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
S-A REZOLVAT Laughing Laughing Laughing

I-am anulat EGR-ul prin inlocuirea garniturii originale cu una plina.

Aceasta actiune poate avea consecinte nefaste asupra motorului?
Mecanicii mi-au zis sa stau linistit fiindca nu are ce sa se intample dar totusi mai astept pareri si de la colegii de forum cu mai multa experienta.

Multumesc!
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Dupa 3zile am reusit sa pornesc masina.Problema e ca am pus injectoare de ascona c de 2l 85 kw iar eu am 1.8 85kw.Sti cineva ce probleme pot aparea caci ale mele nu mai merg curatate.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Marius T. a scris:S-A REZOLVAT Laughing Laughing Laughing

I-am anulat EGR-ul prin inlocuirea garniturii originale cu una plina.

Aceasta actiune poate avea consecinte nefaste asupra motorului?
Mecanicii mi-au zis sa stau linistit fiindca nu are ce sa se intample dar totusi mai astept pareri si de la colegii de forum cu mai multa experienta.

Multumesc!

Probleme ar putea aparea la ITP, cu un nivel prea mare de NOx. Vezi ca a mai fost o discutie cu anularea EGR-ului. Mai pot aparea probleme legate de amestec, pt. ca fie gazele arse care in mod normal erau introduse in galerie pt. a mai fi oxidate prin EGR vor fi inlocuite de aer curat->amestec sarac sau MAP-ul va raporta valori mai scazute ale presiunii si atunci efectul va fi acelasi-amestec saracit. Dupa mine nu e o solutie asta (si eu sunt pt. by-pass-area EGR dar ca sa o faci corect tb. "pacalit" si MAP-ul eventual prin legarea unei reszistente in serie).
  • CRISTEA VICTOR

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu, nu sta deloc la relanti, nu merge rotund, daca nu accelerez moare imediat motorul, chiar si in mers, raman fara directie in curbe, iar cand cobor la vale e un chin ca daca nu accelerez pe liber am pus-o. Totodata nu mai are putere motorul, nu mai fuge bine, parca o tine ceva, parca ar trege-o inapoi, mi-e frica sa ma bag in depasiri si la deal e un chin Mad
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salutare...la mine(astra,motor c20xe,fsi) e ciudat rau,pt k atunci cand cobor o panta sau o la s in frana de motor se aprinde chek'ul,dar afce la fel la plecarea de pe loc,dak bag piciorul scurt in ea:)) moare,scoate un fum negru de park e diesel,astazi ma apuc sa ii schimb bujiile(bujiile orig.erau cu 2 electrozi,eu...i'am pus cu 4.si cineva mi'a zis k se poate sa fie si de la asta,astazi o sa aflu,o sa ii curatz throtle body...si sa vad ce mai face.revin...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cine ti-a spus sa pui cu 4 electrozi nu stiu ....
Inductia are curent ptr 2 nu 4. Deci nu poate da scinteie si nu se aprinde amestecul, fum, consum, noxe, catalizator....
Am mai spus nu faceti inventii, pune numai ce spune producatorul....
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
...trebuie sa incep prin ai multzumi f mult lui dancuciureanu...pt sfaturi,astazi am dat jos kapacul la FSI,sub el am gasit 2 clapete care erau NEGREEE!!! am pulverizat spray de curatzat (sa nu zicetzi k sunt neb.dar am folosit un spary de curatzat etierele:) au iesit super curate,am desfacut bujiile...negreeee!!!! nu cred k am mai vazut vreodat asa negre,am pus bujii noi cu 2 electrozi,am scos borna la baterie...cca.20min si i'am dat o cheie...nu a vrut sa porneask de la prima,dar a 2'a oara a mers,s'a cam balbait oleak si...MERGEEEE!!!! perfect,rotund,impekabil,trage de rupe:) si asa...nu am mai cumparat nici:injectoare,alta sonda lambda,senzor de turatzie arbore,senzor relanti,debitmetru...si multe alte piese "recomandate" de "mecanici" danke!!! Very Happy Arrow
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Data viitoare sa dai jos throttle body si ai sa te prinzi tu care este regulatorul de ralanti. Cureti bine tot si pe urma stai linisti inca un an/20.000km. Decit deloc este buna si o mozoleala de asta dar mizeria cere o solvi tu cu spray intra in admisie. Toate crustele alea ajung pina la urma in cilindri si freaca. Bujiile sa le schimbi la 20-40.000km functie de numarul de porniri, drumuri scurte etc....
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
...pai si ce imi recomanzi??? sa schimb uleiul??? sau sa bag sol de aia de spalat motorul?????? inainte de schimb ????????? ce sa fac? Question
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu recomand sa pui nici o solutie minune in motor, racire, rezervor
Citeste biblia uleiurilor :
https://www.clubopel.com/vie...=15&start=250
Mai era undeva si despre aditivi de ulei, cauta ca nu mai stiu pe unde, producatorii de astfel de rahaturi au pierdut toate procesele, si nu la noi ci in State.
Cei care aveau o gaurica mica la racire si au pus panarama de aia s-au ales cu instalatia infundata....
Pui ulei bun si il schimbi la timp, citeste atent la uleiuri, cespune producatorul pui nu incepi cu sfaturile lui nea gica ca sa fie mai subtire, mai gros etc...
  • nicuviasu

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: arad
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Domnilor,
aceeasi problema o am si eu la Vecrta A an 90, motor C16NZ. Nu sta la relanti. I-am pus bujii noi,filtru de aer,capac de delco. In mers e ok (trage foarte bine) dar la relanti nu sta si deja sunt disperat cu ea. Poate cineva sa ma ajute?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR