- narcis_epm
- OP
- 2 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Bucuresti
narcis_epm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Salut,
am tot citit pe aici pe forum si m-am mai interesat si in stanga si in dreapta dar nu am reusit sa imi dau seama exact ce iti poate spune si ce nu o evaluare la un service bun. Eu nefiind prea stiutor in domeniul asta sunt nevoit sa intreb si poate intreb si prostii asa ca scuze de la inceput.
1. Poate sa imi spuna cat de "dus" este motorul si daca da in ce se poate masura uzura ?
2. Poate sa imi spuna daca a fost lovita si cat de grav ?
3. Poate sa imi spuna cati bani ar mai trebui bagati in respectiva masina ca sa fie fara nici o hiba ?
4. Optional, daca sunt mici probleme, poate aproxima cam cat o sa mai tina masina fara reparatia respectivelor probleme ?
Va multumesc !
am tot citit pe aici pe forum si m-am mai interesat si in stanga si in dreapta dar nu am reusit sa imi dau seama exact ce iti poate spune si ce nu o evaluare la un service bun. Eu nefiind prea stiutor in domeniul asta sunt nevoit sa intreb si poate intreb si prostii asa ca scuze de la inceput.
1. Poate sa imi spuna cat de "dus" este motorul si daca da in ce se poate masura uzura ?
2. Poate sa imi spuna daca a fost lovita si cat de grav ?
3. Poate sa imi spuna cati bani ar mai trebui bagati in respectiva masina ca sa fie fara nici o hiba ?
4. Optional, daca sunt mici probleme, poate aproxima cam cat o sa mai tina masina fara reparatia respectivelor probleme ?
Va multumesc !
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
pai in primul rand motorul vezi si tu sa nu piarda ulei in primul rand verifici compresia care spune multe. dupa ce o cumperi sa ai grija sa-i schimbi tot setul de curele sa nu ai surprize,iar de lovituri sa te uiti pe lonjeroane cel mai important sa nu aibe urme de sudura sau ciocan si multe altele. Ii mai las si pe ceilalti mai experimentati sa iti raspunda.
Sa nu te sperii de rugina pt ca asta - boala opel se chiama
Sa nu te sperii de rugina pt ca asta - boala opel se chiama
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arthurro
- ***
- 832 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Omega 1996 X20XEV
- Miami Florida
arthurro
- Mesaje scrise: 832
- Locatie: Miami Florida
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
- narcis_epm
- OP
- 2 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Bucuresti
narcis_epm
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
am auzit si eu de tester, de diagnosticare, de evaluare etc. dar habar nu am exact ce verifica inspectia asta si aproximativ cat de mare e groaza de bani implicata.
4EST, ti-am trimis un pm si nu stiu de ce nu ajunge la tine ptr ca la mine spune de o zi ca e in curs de trimitere. E in legatura cu documentatia de opeluri pe care o ai tu. Ai idee care e problema ? ptr ca eu sunt nou pe aici si nu imi dau seama.
Multumesc!
4EST, ti-am trimis un pm si nu stiu de ce nu ajunge la tine ptr ca la mine spune de o zi ca e in curs de trimitere. E in legatura cu documentatia de opeluri pe care o ai tu. Ai idee care e problema ? ptr ca eu sunt nou pe aici si nu imi dau seama.
Multumesc!