Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In anotimpul rece, in marea majoritate a cazurilor de pornire cu motorul rece (circa 98 % din totalul pornirilor) - am motor pe benzina, de 1,6 aspirat - turatia la relanti este de aproximativ 1000 rot/min si scade la normal doar cand acul care indica temperatura apei , ajunge fix pe gradatia de 90 grade Celsius. Chiar si daca plec cu masina de pe loc , relantiul nu scade decat la 90 grade. Probabil ca atunci primeste semnalul. Ce credeti ca e de facut ? Rolling Eyes


Ultima modificare făcută de irmscher O1 la Dum 23 Jan, 2011 6:07 pm
Skip ads

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
irmscher O1 a scris:In anotimpul rece, in marea majoritate a cazurilor de pornire cu motorul rece (circa 98 % din totalul pornirilor) - am motor pe benzina, de 1,6 aspirat - turatia la relanti este de aproximativ 1000 rot/min si scade la normal doar cand acul care indica temperatura apei , ajunge fix pe gradatia de 90 grade Celsius. Chiar si daca plec cu masina de pe loc , relantiul nu scade decat la 90 grade. Probabil ca atunci primeste semnalul. Ce credeti ca e de facut ? Rolling Eyes

o sa primesti un raspuns ceva de genu ca masina sta turata la o anumita turatie pentru a atinge temperatura optima ca masina sa ruleze in conditii normale ! Si mie masina pe frigu asta imi porneste in 1500 de turatii scade in 1000 la fel ca la tine si pana nu se incalzeste motoru nu scade in turatii pentru ca nu este suficient de cald motoru ca relantiul sa coboare ! Daca relantiul ar cobor mai jos de 1000 turatii si motorul nu ar fi cald la 90 de grade , masina ti-ar tremura din toate incheieturile Smile tocmai de aceea ea sta turata pana ajunge la 90 de grade ! Scrie si in carte mi se pare , la fel se tureaza singura si daca pornesti mai multi consumatori ...
in carte la pag 138 scrie ceva de genu "Dupã o pornire la rece, programul
pentru temperatura de regim creºte
turaþia motorului pentru a aduce
rapid catalizatorul la temperatura
necesarã."
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate, am observat ca uneori, turatia creste cand dupa pornirea la rece, initiez imediat alti consumatori - climatizarea sau incalzirea scaunelor. Oricum, eu nu am mai vazut asa ceva la niciuna dintre masinile pe care le-am avut pana acum, nici chiar la anteriorul meu Astra H, care avea acelasi tip de motor 1,6 aspirat, si la care motorul nu numai ca imi consuma muuult mai putin, dar mergea si mult mai "ceas", avea un zgomot mult mai curat si mai uniform.
Cred ca problema relanti-ului este legata de soft, dar aceasta setare care iti da turatia normala de relanti abia cand motorul ajunge la temperatura de 90 grade, e de tot circul, daca asa stau lucrurile in mod normal. Sau poate o fi doar o defectiune ...
  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
crede-ma ca sunt trecut prin treaba cu relantiul masinii si cu softul si nici pana la ora actuala masina mea nu functioneaza cum trebuie nici cu noul soft ! Eu am 2.0 cdti 160 cp si de cand am cumparat-o am probleme cu ea la relantiu ! Azi am pornit-o cand erau -1 grad si mi-a pornit in 1500 de turatii si dupa aia statea in 1000 , si cat am lasat-o sa se incalzeasca mi-a consumat ceva motorina... pana sa-mi bage noul soft masina consuma mai putin !
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu am un 1.4 aspirat si la pornire sta fix in 750 ture.. fara nici-o oscilatie. dar consumul la relanti cand e rece motorul e de 1,3-1,4.. dupa scade pe la 0,8-0,9... in sezonul cald e cam 0,3-0,4
  • andrei borbely

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2010 xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Okta43 a scris:eu am un 1.4 aspirat si la pornire sta fix in 750 ture.. fara nici-o oscilatie. dar consumul la relanti cand e rece motorul e de 1,3-1,4.. dupa scade pe la 0,8-0,9... in sezonul cald e cam 0,3-0,4

la fel si la mine tot motor de 1.4 imi porneste la 1000 de ture si dupa nici 30 de sec. scade la "750"(vb vine 750 ca 750 pe tahometrul masinii inseamna 850 real am vazut in reprezentanta cand am pus-o la tester,pe bord imi arata 750 si statea neclintita de acolo si lui nenea cu laptop-ul ii oscila intre 850-900 in timpul conexiunii, dar sa zicem ca e bine)oricum si mie astazi cand am pornit-o de dimineata la -10 grade , am si plecat cu ea imediat ce-i drept, la un semafor dupa ce oprisem, am simt o vibratie.eram cu 2 colegi in masina, si ma gandeam "acu moare motorul si ma fac de ras eu ala cu masina noua"dar si-a revenit.ce-o fi fost nu stiu.ca si daca pornesc clima danseaza motorul de numai si da sa moara parca tot timpul.in fine nu ma mai impacientez atata. astept pana pica ceva la ea si atunci fratilor sa vedeti scandal la astia de la opel.direct in germania ma duc special pentru asta. Very Happy
si irmscher 01 vezi ca turatia la benzinar difera de turatia de la diesel.nu e normal sa iti stea la 1000 de ture ca la diesel.verifica termostatul ca softul nu are nimic din moment ce coboara turatia.poate ca termostatul tau face figuri si ramane inte deschis.verifica cele 2 furtnuri groase care duc la radiator. pune pe fiecare in parte dar ca o bratara si daca simti ca unul din furtune e fierbinte,iar celalat parca ar avea un firicel de caldura in el atunci de acolo e.mergi la opel si da-le in cap cu el.bafta!si lasa softul ca nu are nimic e chestie mecanica !
  • Szabika20

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu ceva problema cu relantiul.Azi dimineata am pornit-o si nu a avut nici o problema a tinut-o foarte bine,iar dupa masa cand am dus-o acasa pe iubita mea am observat ca stand in fata blocului dupa un drum de 6 kmtrii am simtit ca motorul parca vrea sa moara.M-am uitat pe bord si am vazut acul de la turometru scade pana la 750 de rotatii pe minut.Mie normal o tinea sub 1000 in jur de 900 de turatii pe minut.Am mai observat faza asta si vara.Dar dupa o vreme a disparut.Oare sa fie din cauza ca motorul nu era la temperatura normala?Mentionez ca am un astra g caravan cu motor de 1.7 dti.Nu stiti cam care ar fi problema?
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cel mai bine, cere parerea pe sectiunea dedicata Astrei G, cu motoare Diesel. Este posibil sa fie o problema legata de alimentarea cu motorina - filtrele, de exemplu, sau din cauza combustibilului, nu stiu. Aici se discuta problema expusa in titlul topicului, din perspectiva unui motor de Astra J 1,6 benzina apirat, care are un rulaj de 2500 Km (masina in rodaj). No offence !
  • Szabika20

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc.si ma scuzati daca am deranjat.
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
andrei borbely a scris:
Okta43 a scris:eu am un 1.4 aspirat si la pornire sta fix in 750 ture.. fara nici-o oscilatie. dar consumul la relanti cand e rece motorul e de 1,3-1,4.. dupa scade pe la 0,8-0,9... in sezonul cald e cam 0,3-0,4

la fel si la mine tot motor de 1.4 imi porneste la 1000 de ture si dupa nici 30 de sec. scade la "750"(vb vine 750 ca 750 pe tahometrul masinii inseamna 850 real am vazut in reprezentanta cand am pus-o la tester,pe bord imi arata 750 si statea neclintita de acolo si lui nenea cu laptop-ul ii oscila intre 850-900 in timpul conexiunii, dar sa zicem ca e bine)oricum si mie astazi cand am pornit-o de dimineata la -10 grade , am si plecat cu ea imediat ce-i drept, la un semafor dupa ce oprisem, am simt o vibratie.eram cu 2 colegi in masina, si ma gandeam "acu moare motorul si ma fac de ras eu ala cu masina noua"dar si-a revenit.ce-o fi fost nu stiu.ca si daca pornesc clima danseaza motorul de numai si da sa moara parca tot timpul.in fine nu ma mai impacientez atata. astept pana pica ceva la ea si atunci fratilor sa vedeti scandal la astia de la opel.direct in germania ma duc special pentru asta. Very Happy
si irmscher 01 vezi ca turatia la benzinar difera de turatia de la diesel.nu e normal sa iti stea la 1000 de ture ca la diesel.verifica termostatul ca softul nu are nimic din moment ce coboara turatia.poate ca termostatul tau face figuri si ramane inte deschis.verifica cele 2 furtnuri groase care duc la radiator. pune pe fiecare in parte dar ca o bratara si daca simti ca unul din furtune e fierbinte,iar celalat parca ar avea un firicel de caldura in el atunci de acolo e.mergi la opel si da-le in cap cu el.bafta!si lasa softul ca nu are nimic e chestie mecanica !

Nu m-ai inteles.. mie imi porneste si sta fix la 750 ture.. nu scade dupa n secunde sau creste.. nici daca bag clima nici daca nu.. dar totusi dupa ce am citit postul lui irmscher01 m-am gandit ca e posibil sa fie aceasta oscilatie de relanti si probleme cu motorul stand sa moara datorita combustibilului cu care alimentam. Eu bag efix95 rompetrol si n-am nici-o problema cu motorul. Porneste in 750 si orice ii fac (clima, consumatori la priza de 12V, etc..) turatia ramane in 750 la relanti. Motorul rece tun.. poate nepornit de 1-2 zile..
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
e prima masina de care aud ca porneste cu motorul rece la turatia normala de relanti......toate masinile pe care le-am avut , la pornirea la rece aveau o turatie cu minim 200 rot/min mai mare decat turatia normala la relanti. ( turatie normala= turatia mtorului atunci cand acesta e cald, in cazul opel astra , temperatura la 90 grade)...nu zic ca nu cred, dar chiar e prima masina de care aud ca are un asemenea comportament !
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
maine fac o filmare si o pun pe site pentru dovada Very Happy
  • irmscher O1

  • Mesaje scrise: 287
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Szabika20 a scris:Multumesc.si ma scuzati daca am deranjat.

Nici pe departe nu ai deranjat, nu se pune problema, am vrut doar sa te indrum catre o sectiune unde cred ca vei obtine un raspuns avizat...
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
dupa cum am promis am pus video-ul.. cam cu intarziere.. temperatura de -5 grade afara..nepornita de 2 zile

  • Spire

  • Mesaje scrise: 707
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1989 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@ okta scuze ca te intreb ceva total diferit de postul tau dar in ce luna e fabricata masina ta de ti se aprinde si TC barat ? la mine nu s-a aprins niciodata TC barat Sad
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@okta 43

ai o masina deosebita, trebuie sa recunosc.......am vazut , temperatura e la zero, relantiul la 760 rot/min.......inca o data repet...e prima masina de care aud si vad ca se comporta astfel ! inca o data e deosebita pentru ca se aprinde TC barat la testul martorilor la pornire......iarasi repet ca e prima astra j la care vad ca se aprinde acest martor, dupa toate "dezbaterile"avute pe tema asta ! e ciudat dar e real!
  • _bogdanr_

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca-mi amintesc bine si la mine TC e tot barat deoarece ramane aprins doar cand il dezactivez.
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
_bogdanr_ a scris:Daca-mi amintesc bine si la mine TC e tot barat deoarece ramane aprins doar cand il dezactivez.


acum m-am uitat in bord, si nici nu avea cum sa se aprinda in bord TC barat, pentru ca el nici macar nu e "desenat", in locul respectiv la mine este prezent martorul cu pedala de frana/ambreiaj ( clipeste atunci cand vrei sa pornesti motorul, dar nu ai apasat pedala de ambreiaj sau atunci cand vrei sa dezactivezi frana de mana electrica ,dar nu ai apasat pedala de frana).......inseamna ca avem ceasurile de bord diferite ! ciudat !
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 817
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2010

  • Mesaj Privat
spire cred ca prin luna 10-a e fabricata.. deoarce pe 4.11 era la reprezentanta.. am asteptat vreo 3-4 luni dupa ea.. acum sa caut actele si iti zic exact daca scrie pe ele

L.E a fost terminata conform actelor pe data de 22.10.2010 Smile) fix de ziua mea.. aceasta data am gasit-o pe foaia care a venit cu masina de la fabrica
  • _bogdanr_

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am verificat si eu astazi. La -4 grade pe bord nu a intrat socul cand am plecat dimineata ~ 750 ture. De altfel nici nu avea de ce pentru ca a plecat perfect. Imi amintesc ca la temperaturi si mai mici pleca cu socul dar il oprea dupa 1-2 secunde. Nu vad de ce ar ramane socul tras daca nu e nevoie de mai multa benzina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR