Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • dragosql

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2012 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am fost la itp cu masina si spre surprinderea mea am constatat ca masina mea avea nivelul de hidrocarburi ridicat ( undeva in jur de 250) nu stiu cum se masoara iar cei de la itp mi-au zis ca trebuia sa fie sub 100.

Poate sa ma ajute cineva cu un sfat? De la ce sa fie?

Multumesc Anticipat!
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
in principal de la amestecul foarte bogat in benzina.
nu cumva ai un consum mai maricel?
deci e posibil sa fie de la sonda lambda nu citeste corect si da date false la ECU care e cel care regleaza mixul in functie de ce zice sonda
  • dragosql

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2012 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns!
imi consuma cam mult...oricum din ce am citit de sonda lambda chiar daca nu cade de tot ea trebuie schimbata la un interval de km. Sonda lambda se poate curata?
  • bucsistvan

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 1995 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Exact aceasta problema am avut si eu in decembrie cu masina mea la ITP. As fi curios daca schimbarea sondei lambda a rezolvat sau nu problema cu gazele.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Probleme cu noxe vinovatii
1.Sonda lambda
2.Injectoare infundate mai ales x16xel e foarte sensibil aici
3.Bujii vechi,ardere incompleta.
4.Lipsa presiune injectoare,posibil filtru benzina,pompa.
5.Lipsa compresie
6.TERMOSTAT BLOCAT DESCHIS DECI FUNCTIONARE SUB TEMPERATURA DE REGIM in consecinta ECU va mari cantitatea injectata adica noxe ,consum,performante,uzuri
7.Sonda temperatura motor iesita din parametrii...apare la diagnoza.
8.Filtru aer..mai putin dar adauga si el ceva acolo.
9.Aer fals ,supape care nu inchid ....si mai rar.
10.EGR
La pretul actual al combustibilului merita verificate mai amanuntit motoarele nu de alta dar banii de spaga pot fi cei de reparatie varianta a doua fiind de preferat avand in vedere avantajele ulterioare.

P.S. Sonda lambda influenteaza earte mult performantele si consumul nu trebuie neglijata,
  • dragosql

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2012 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
s-a rezolvat problema, am vandut masina Smile)). Cauza problemei a fost de la fisele bujii si egr
  • madyc

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Imi cer mii de scuze daca sunt off-topic dar m-a disperat consumu exagerat de benzina va rog frumos imi poate spune cineva ce e aceasta piesa "delco remy 199 " dintr-o prostie am desfacut un furtun care crapat care intra in ea si ghici ce am gasit pe tot acel furtun -calamina- pe toata lungimea lui inclusiv in aceasta piesa;apropo unde duce acest furtun pentru ca am vazut ca se duce spre habitaclu in partea stanga cum te uiti la motor
daca imi puteti spune ce rol are si din ce cauza s-a intamplat problema asta,poate fii asta o cauza a faptului ca masina imi consuma 10l/100km extraurban? precizez ca ieri am pus-o pe tester si nu a iesit nimic in neregula.aici am un link cum arata piesa.ea se afla langa clapeta de acceleratie.

http://cgi.ebay.de/Unterdru...PEL-/280620010542
va multumesc anticipat pentru posibilele raspunsuri.

opel vectra b 1997 1.6 16v cod motor x16xel
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
valva recirculare vapori.tubul duce in canistra de vapori care are/avea ceva carbon. ce ai gasit nu e calamina. provine din canistra. o gasesti sub aripa dreapta.

nu cred ca de acolo provine consumul ridicat.
  • cyflo

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Va salut.In legatura cu sonda lambda,motorul merge la relanti osciland nu stiu rpm.ca nu am turometru,scot din mufa sonda, merge bine o conectez iara oscileaza,mentionez numai la relanti,in turatii merge bine,se aprinde beculetul galben se stinge(in mers),x16xel.La tester nu am fost,sa fie de vina sonda ?Multumesc. Rolling Eyes
  • cyflo

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Scuze l-am trimis de doua ori Embarassed
  • dragosql

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2012 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pai cel mai bine e sa faci un test la masina ca asa nu pot decat sa presupun ca este de la sonda lambda, bujii sau fise bujii daca nu ma insel si la EGR sunt aceste simptome.

Respect!
  • cyflo

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Va salut.Am rezolvat problema,era EGR infundat ,merge bine relantiul dar nu am pus garnitura noua la EGR si bazaie,sa piarda gaze oare de bazaie asa? Crying or Very sad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR