- cont-sters-51254
- **
- 52 mesaje
- din 20 Jul 2010
cont-sters-51254
- Mesaje scrise: 52
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2010
- Mesaj Privat
- puiuchelie
- *
- 8 mesaje
- din 26 Feb 2011
- Astra 2008 z16 XER
- Bucuresti
puiuchelie
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z16 XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Sergiu05101989
- *
- 3 mesaje
- din 27 Mai 2015
- Astra 2006
- Salaj
Sergiu05101989
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Salaj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2015
- Mesaj Privat
Am si eu o Problema la masina am Opel astra 2006 1.9 Diesel 75 Kw 101 cp ..de 2 zile am simtit ca merge putin greu volanul,am verificat uleiul .era putin scazut si am complecat cam 250 ml ..iar acum imi face un zgomot foarte urat cand virez dreapta si staga..am verificat sub capota, face pompa electro-hidraulica daca spun bine ..dar problema ca inainte nu facea nici un zgomot doar atat ca mergea putin mai greu dar nu foarte exagerat, cum as putea remedia problema inafara sa schimb pompa..presupun ca nu era dusa din moment ce inainte nu facea inainte zgomote,as rezolva ceva daca as schimba uleiul servo ? stie cineva ? Astept un raspuns. Multumesc anticipat
- petryk 1975
- *
- 31 mesaje
- din 21 Jan 2014
- Zafira 2006 1.9 dtl
- Constanta
petryk 1975
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2006 1.9 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2014
- Mesaj Privat
Antonela
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2018
- Mesaj Privat
Buna ziua ,sunt nou pe aici...am întâmpinat o problema cu servodirectia la un opel zafira 2.0dti,an2002
Am verificat siguranțele,alternatorul și toate opiniile de pe club....și tot nu funcționa
Am decis sa schimb pompa cu una sh din dezmembrãri (luata de pe un astra g ca avea mai puțini km și se potrivesc dacã e cu motor de 2.0dti)
Am schimbat-o și nimic (modelul de pompa era cu fire din ea pana sus nu cu mufe la pompa) am lipit firele jos la pompa de acolo fiind tãiate de cei din dezmembrãri și nimic tot nu mergea...
Problema era la unul dintre acele trei fire mici (cel cu alb și albastru)
Asa dar verificați dacã aveți curent în pompa ,și cu un fir și 2 ace puteți verifica firele cele mici ce vin cu comanda din calculator dacã sunt intrerupte
Unu ac îl înfigeti în firul pe care vreți sa îl verificati jos la pompa și celalalt ac sus la mufa (mufa este situata la siguranțele de la motor în partea de jos a cutiuței subțiri și lunguiața și cu un fir lung atingeți pe ace (llegați la un ac în caz ca verifici singur deoarece nu poți fi și deasupra motorului și nici sub el în același timp ) porniți mașinã și virați sa vedeți dacã funcționeazã ,dacã funcționeazã trageți alt fir si legatil -lipitil bine dar fixațil bine pe lângã cele care duc la pompa puse din fabrica pentru a evita frecarea sau orice îl poate distruge pentru ca o sa aveți treaba iar sa îl inãdiți,schimba sau ce ii veți face
Asta e o opinie rapida ca sa nu stai sa cauți firul unde e întrerupt ,dar dacã ai timp și vrei îl cauți.
Sper ca am putut ajuta pe cineva....
Salut!
Am verificat siguranțele,alternatorul și toate opiniile de pe club....și tot nu funcționa
Am decis sa schimb pompa cu una sh din dezmembrãri (luata de pe un astra g ca avea mai puțini km și se potrivesc dacã e cu motor de 2.0dti)
Am schimbat-o și nimic (modelul de pompa era cu fire din ea pana sus nu cu mufe la pompa) am lipit firele jos la pompa de acolo fiind tãiate de cei din dezmembrãri și nimic tot nu mergea...
Problema era la unul dintre acele trei fire mici (cel cu alb și albastru)
Asa dar verificați dacã aveți curent în pompa ,și cu un fir și 2 ace puteți verifica firele cele mici ce vin cu comanda din calculator dacã sunt intrerupte
Unu ac îl înfigeti în firul pe care vreți sa îl verificati jos la pompa și celalalt ac sus la mufa (mufa este situata la siguranțele de la motor în partea de jos a cutiuței subțiri și lunguiața și cu un fir lung atingeți pe ace (llegați la un ac în caz ca verifici singur deoarece nu poți fi și deasupra motorului și nici sub el în același timp ) porniți mașinã și virați sa vedeți dacã funcționeazã ,dacã funcționeazã trageți alt fir si legatil -lipitil bine dar fixațil bine pe lângã cele care duc la pompa puse din fabrica pentru a evita frecarea sau orice îl poate distruge pentru ca o sa aveți treaba iar sa îl inãdiți,schimba sau ce ii veți face
Asta e o opinie rapida ca sa nu stai sa cauți firul unde e întrerupt ,dar dacã ai timp și vrei îl cauți.
Sper ca am putut ajuta pe cineva....
Salut!