dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe acest forum asa ca va rog sa fiti indulgenti cu mine.
Ce problema am?
Renumitul bec Check Engine se aprinde.
Din cate am citit majoritate problemelor au fost la valva EGR.
Simptomele masinii ,zic eu in mod ciudat, la rece nu am probleme cu ea, dar pe parcurs apare ledul asta pe bord, pierd putere... pana aici sa zic ca le dau dreptate astora din service ca ei au spus ca membrana EGR este intepata deci sa schimb EGR-ul, dar frumusetea este ca atunci cand o calc desi am ledul aprins si lipsa de putere o duc in 2500 de ture dupa care ledul se stinge si masina merge parfum, so, atunci ar pica faza cu membrana intepata.
Am un Astra G Y20DTH.
Sincer nu as da banii pe alta valvaEGR.
Ce ma sfatuiti, sa curat EGR-ul si sa verific furtunele?
De curatat EGR-ul ma descurc dar furtunasele cum le verific? Am inteles ca daca sunt intepate un pic pot pati asa.
Ultima modificare făcută de dorobelu la Mie 22 Nov, 2006 4:06 pm
Ce problema am?
Renumitul bec Check Engine se aprinde.
Din cate am citit majoritate problemelor au fost la valva EGR.
Simptomele masinii ,zic eu in mod ciudat, la rece nu am probleme cu ea, dar pe parcurs apare ledul asta pe bord, pierd putere... pana aici sa zic ca le dau dreptate astora din service ca ei au spus ca membrana EGR este intepata deci sa schimb EGR-ul, dar frumusetea este ca atunci cand o calc desi am ledul aprins si lipsa de putere o duc in 2500 de ture dupa care ledul se stinge si masina merge parfum, so, atunci ar pica faza cu membrana intepata.
Am un Astra G Y20DTH.
Sincer nu as da banii pe alta valvaEGR.
Ce ma sfatuiti, sa curat EGR-ul si sa verific furtunele?
De curatat EGR-ul ma descurc dar furtunasele cum le verific? Am inteles ca daca sunt intepate un pic pot pati asa.
Ultima modificare făcută de dorobelu la Mie 22 Nov, 2006 4:06 pm
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Parerea mea e sa te calmezi si sa nu o iei personal ca nu te-a luat nimeni la misto. Te-am sfatuit sa folosesti cautare pentru ca sunt multi care nu o fac.
Uite aici:
https://www.clubopel.com/vie...php?p=87385#87385
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
si mai sunt cateva.
Daca nu gasesti nimic care sa te ajute poti spune ca ai citit remediile indicate de altii dar la tine e o alta problema.
Eu nu iti raspund pentru ca nu ma pricep la motoarele diesel (si nici nu vreau sa ma pricep), nu pentru ca nu vreau sa te ajut.
Si inca ceva.... cred ca tu nu ai avut rabdare sa citesti regulile forumului nu eu sa citesc mesajul tau. De ce? Pentru ca din titlul nu reiese ce tip de problema ai si asta poate fi o cauza pentru care multi care se pricep nici macar nu citesc mesajul tau. In locul tau as schimba titlul.
Uite aici:
https://www.clubopel.com/vie...php?p=87385#87385
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
https://www.clubopel.com/vie...ight=check+engine
si mai sunt cateva.
Daca nu gasesti nimic care sa te ajute poti spune ca ai citit remediile indicate de altii dar la tine e o alta problema.
Eu nu iti raspund pentru ca nu ma pricep la motoarele diesel (si nici nu vreau sa ma pricep), nu pentru ca nu vreau sa te ajut.
Si inca ceva.... cred ca tu nu ai avut rabdare sa citesti regulile forumului nu eu sa citesc mesajul tau. De ce? Pentru ca din titlul nu reiese ce tip de problema ai si asta poate fi o cauza pentru care multi care se pricep nici macar nu citesc mesajul tau. In locul tau as schimba titlul.
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
Imi cer scuze, nu am vrut sa para asa.
Doar ca am citit chestiile alea si nimik.
Ramane doar sa verific furtunasele, dracu stie cum.
Aproape toti care au scris pe forum si aveau Check Engine-ul aprins masina nu sarea de 2500 de ture si era destul de lenesa.
Pe cand la mine cum o accelerez si trece de 2500 zboara.
Deci se comporta altfel. Momentan nu stiu pe unde sa mai umblu. Desi de ieri tot citesc forumul asta.
Astept pareri.
Inca O data IMI CER SCUZE DACA AM FOST NEPOLITICOS.
Doar ca am citit chestiile alea si nimik.
Ramane doar sa verific furtunasele, dracu stie cum.
Aproape toti care au scris pe forum si aveau Check Engine-ul aprins masina nu sarea de 2500 de ture si era destul de lenesa.
Pe cand la mine cum o accelerez si trece de 2500 zboara.
Deci se comporta altfel. Momentan nu stiu pe unde sa mai umblu. Desi de ieri tot citesc forumul asta.
Astept pareri.
Inca O data IMI CER SCUZE DACA AM FOST NEPOLITICOS.
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
Am plecat ieri la drum cu ea, si merge de voie la viteze mari.
Cand franez si o aduc la 70-80 apare martorul check engine.
am verificat furtunul intre valva solenoid de recirculare a gaselor si valva egr si cel intre valva solenoid de control al presiunii si swichover valve vacum. Erau ok.
Sper astazi sa verific si restul furtunaselor.
Are cineva vreo parere? Imi puteti da o idee in acest sens?
Dar nu din alea ca citeste pe forum. Concret taticu ca am citit tot forumul.
Cand franez si o aduc la 70-80 apare martorul check engine.
am verificat furtunul intre valva solenoid de recirculare a gaselor si valva egr si cel intre valva solenoid de control al presiunii si swichover valve vacum. Erau ok.
Sper astazi sa verific si restul furtunaselor.
Are cineva vreo parere? Imi puteti da o idee in acest sens?
Dar nu din alea ca citeste pe forum. Concret taticu ca am citit tot forumul.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Pai, in primul rand cel mai tare sfat posibil Vorbeste Frumos. Fara tati, copii, nepoti si alte alea.
Ce zici tu acolo nu are legatura:
-debitmetru pentru ca la el se simte o pierdere de putere.
-furtune de turbo pentru ca acolo iar se simte o pierdere de putere. EU la a mea suspectez ca am o valva de vacuum care e nasoala si sunt momente in care trag de masina si abia merge. Sau o fi doar efectul de placebo.
Poate sa fie intr-adevar EGR pentru ca el are rol de recirculare a gazelor arse. Peste 2500 de ture daca mergi cu ea in forja presupun ca acele gaze nu mai sunt asa de multe ca la 1800-2400 cand motorina se arde mai greu. Incearca sa il cureti (gasesti pe forum cum se face) si verifica totodata daca mai merge. La tine este vacuumatica, asa ca daca bagi botul in ea si tragi ar trebui sa plece. Daca nu face nimik e posibil sa fie blocata pe inchis si atunci cand mergi cu ea in turatii joase, fiind motorul aproape de subturare si implicit gazele de recirculare mari, sa se aprinda checkul.
La alte chestii nu ma pot gandi acuma decat la un tester....in fond putem sau nu sa iti dam sfaturi care sa fie corecte sau nu.....daca tu ai eroarea aprinsa pe bord se poate citi de un service si atunci sa vi aici sa iti zicem ce sa schimbi.
Ce zici tu acolo nu are legatura:
-debitmetru pentru ca la el se simte o pierdere de putere.
-furtune de turbo pentru ca acolo iar se simte o pierdere de putere. EU la a mea suspectez ca am o valva de vacuum care e nasoala si sunt momente in care trag de masina si abia merge. Sau o fi doar efectul de placebo.
Poate sa fie intr-adevar EGR pentru ca el are rol de recirculare a gazelor arse. Peste 2500 de ture daca mergi cu ea in forja presupun ca acele gaze nu mai sunt asa de multe ca la 1800-2400 cand motorina se arde mai greu. Incearca sa il cureti (gasesti pe forum cum se face) si verifica totodata daca mai merge. La tine este vacuumatica, asa ca daca bagi botul in ea si tragi ar trebui sa plece. Daca nu face nimik e posibil sa fie blocata pe inchis si atunci cand mergi cu ea in turatii joase, fiind motorul aproape de subturare si implicit gazele de recirculare mari, sa se aprinda checkul.
La alte chestii nu ma pot gandi acuma decat la un tester....in fond putem sau nu sa iti dam sfaturi care sa fie corecte sau nu.....daca tu ai eroarea aprinsa pe bord se poate citi de un service si atunci sa vi aici sa iti zicem ce sa schimbi.
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
Multumesc frumos.
O sa verific astazi furtunele de la turbo si voi curata EGR-ul sa vedem daca mai apare. Cat despre tester, abia saptamana viitoare o sa ma duc la Opel. Asa m-au programat astia.
Asa la alte service-uri am fost si nu au stiut ce sa zica.
Doar ca este membrana de la Valva EGR intepata, dar asta nu cred sa fie ca altfel banuiesc ca nu treceam de 2500 de ture.
Inca o data multumesc Frumos.
O sa verific astazi furtunele de la turbo si voi curata EGR-ul sa vedem daca mai apare. Cat despre tester, abia saptamana viitoare o sa ma duc la Opel. Asa m-au programat astia.
Asa la alte service-uri am fost si nu au stiut ce sa zica.
Doar ca este membrana de la Valva EGR intepata, dar asta nu cred sa fie ca altfel banuiesc ca nu treceam de 2500 de ture.
Inca o data multumesc Frumos.
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Asta ti-am zis si eu:poate sa fie de la EGR, si anume blocata pe inchis....Poate sa fie nu numai valva in sine ci tot sistemul de vacuum de pe EGR.Cum citesti acest mesaj te duci la masina si faci urmatoarea chestie:desfaci capacul cu ECOTEC, te uiti la valva EGR (e in fata motorului, langa furtunul de admisie, cea rotunda) si pleci pe furtunul care pleaca din ea si mergi pana undeva dupa baterie in dreapta unde se gasesc 2 capsule. Verifici acele furtune sa nu fie ciupite, sa fie pline de apa, sa fie sarite.....apoi desfaci EGR si o cureti cu benzina pana iese luna. Asta daca nu vrei sa dai 7 mil pe una noua sau 15 la reprezentanta
Dupa ce faci asta, vi si postezi aici...
Dupa ce faci asta, vi si postezi aici...
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Poti folosii pe partile dure (dar nu in apropierea gaurilor) o periuta ...iar solutia care trebuie folosita fie benzina, fie un alcool puternic. Daca tot o faci luna, pune gura pe ea si trage/sufla cat poti de tare. Daca mai este buna si face vacuum cum trebuie ar trebui sa se auda cum porneste. Inainte sa o montezi pe masina verifica chestia cu vacuumu. Cand o pui la loc, ai grija sa pui furtunasele la loc.
Revino cu impresii dupa 10-20 de km sa ne zici daca s-a mai aprins.
Revino cu impresii dupa 10-20 de km sa ne zici daca s-a mai aprins.
dorobelu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
Imi pare rau, dar tot se mai aprinde.
Am facut-o luna, am suflat si in ea si tot asa face.
Parca merg mai mult cu ea acum la turatii mici, dar cand opresc masina tot apare martorul. O sa pun una de pe alt opel sa vedem daca mai face.
Daca nu face o sa incerc sa gasesc ceva la dezmembrari dar in Ploiesti nu am gasit nimic. Aveti idee cat costa o Valva EGR la dezmembrari? Ca noua nu se aduce separat. Vine cu tot cu camera.
Am facut-o luna, am suflat si in ea si tot asa face.
Parca merg mai mult cu ea acum la turatii mici, dar cand opresc masina tot apare martorul. O sa pun una de pe alt opel sa vedem daca mai face.
Daca nu face o sa incerc sa gasesc ceva la dezmembrari dar in Ploiesti nu am gasit nimic. Aveti idee cat costa o Valva EGR la dezmembrari? Ca noua nu se aduce separat. Vine cu tot cu camera.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Imi pare rau sa aud asta. Problema e ca nu stii sigur de unde e problema:poate sa fie doar valva in sine sau poate sa fie camera respectiva si valva sa functioneze corect. De asta iti ziceam sa sufli prin ea, sa o vezi actionand.Sincer, mai departe nu mai am cu ce sa te ajut. Poti incerca sa cauti o masina cu motor identic cu al tau, sa o iei pe cea de pe masina respectiva si sa vezi care e problema. Daca e ok cu ea inseamna ca e doar valva in sine, daca nu inseamna ca tre sa o cumperi pe toata.
De recomandat este sa incerci sa faci un test si la Di-Bas sau chiar GTT, poate a fost diagnosticu dat gresit.
De recomandat este sa incerci sa faci un test si la Di-Bas sau chiar GTT, poate a fost diagnosticu dat gresit.