- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
mazsola
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
Apropos ... M-am apucat si eu intr-o dupa-masa mai calduta sa efectuez operatia. Mai intai am scos si am reintrodus mufa respectiva in locasul ei de cateva ori si n-am mai apucat sa inserez si rezistenta. Surpriza! Beculetul nu se mai aprinde - deocamdata... Poate ca o parte a vinei o poarta oxidarea partiala al contactelor mufei ... Mentionez ca n-am facut nici o masuratoare asupra tensiunilor nici inainte (cand a a parut problema) nici acum. Oricum, pacientul ramane sub supraveghere permanenta
- radustefan
- *
- 6 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Astra 2007 z16xep
- Cluj
radustefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
am revenit de la service la fel de suparat ! eroarea e P1113 - sezor clapeta turbionara, semnal in afara zonei.
deocamdata ce am mai observat e ca avertismentul din bord masinuta +cheie se aprinde doar la rece cind accelerez ceva mai sanatos (la urcarea unei rampe, de ex.). la cald nu se mai aprinde (sau extrem de rar). caut solutii si astept sfaturi. multumesc anticipat.
deocamdata ce am mai observat e ca avertismentul din bord masinuta +cheie se aprinde doar la rece cind accelerez ceva mai sanatos (la urcarea unei rampe, de ex.). la cald nu se mai aprinde (sau extrem de rar). caut solutii si astept sfaturi. multumesc anticipat.
- Moshuuuu
- ***
- 678 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Constanta
Moshuuuu
- Mesaje scrise: 678
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- radustefan
- *
- 6 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Astra 2007 z16xep
- Cluj
radustefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Moshuuuu
- ***
- 678 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Constanta
Moshuuuu
- Mesaje scrise: 678
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- radustefan
- *
- 6 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Astra 2007 z16xep
- Cluj
radustefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Moshuuuu
- ***
- 678 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Constanta
Moshuuuu
- Mesaje scrise: 678
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- radustefan
- *
- 6 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Astra 2007 z16xep
- Cluj
radustefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Moshuuuu
- ***
- 678 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Constanta
Moshuuuu
- Mesaje scrise: 678
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
- radustefan
- *
- 6 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Astra 2007 z16xep
- Cluj
radustefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- IULYAN _26
- *
- 24 mesaje
- din 01 Jul 2007
- Astra 2004 z16xep
- Galati
IULYAN _26
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
De o vreme incoace ma confrunt si eu cu o defectiune, care, dupa cate am inteles este extrem de costisitoare pentru ca sa fie rezolvata. Codul de defect este: P1113 Port deactivation senzor- High Voltage. Am citit cu mare atentie solutia problemei oferita de catre maiandrei. Dar rezolvarea problemei este pentru P1113 Port deactivation senzor - Low Voltage! In cazul meu , se poate aplica aceeasi solutie, cu rezistenta de 680 Ohmi pe firul maro de semnal al potentiometrului? As fi foarte recunoscator daca mi-ati putea oferi un raspuns la problema mea. Toate cele bune, si va multumesc !
De o vreme incoace ma confrunt si eu cu o defectiune, care, dupa cate am inteles este extrem de costisitoare pentru ca sa fie rezolvata. Codul de defect este: P1113 Port deactivation senzor- High Voltage. Am citit cu mare atentie solutia problemei oferita de catre maiandrei. Dar rezolvarea problemei este pentru P1113 Port deactivation senzor - Low Voltage! In cazul meu , se poate aplica aceeasi solutie, cu rezistenta de 680 Ohmi pe firul maro de semnal al potentiometrului? As fi foarte recunoscator daca mi-ati putea oferi un raspuns la problema mea. Toate cele bune, si va multumesc !
blackcat
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
- IULYAN _26
- *
- 24 mesaje
- din 01 Jul 2007
- Astra 2004 z16xep
- Galati
IULYAN _26
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Mda, la asta m-am gandit si eu, ca este un defect cu efecte diferite: low voltage si high voltage.
Totusi, si ma adreses D-lui MAIANDREI, care vad ca gasit solutie la una din probleme. Pentru " Port deactivation senzor- HIGH VOLTAGE" se poate face ceva? Sau sunt nevoit sa inlocuiesc colectorul de admisie ! Va multumesc anticipat daca imi puteti scrie sa ma lamuriti !
Cu respect.
Totusi, si ma adreses D-lui MAIANDREI, care vad ca gasit solutie la una din probleme. Pentru " Port deactivation senzor- HIGH VOLTAGE" se poate face ceva? Sau sunt nevoit sa inlocuiesc colectorul de admisie ! Va multumesc anticipat daca imi puteti scrie sa ma lamuriti !
Cu respect.
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- IULYAN _26
- *
- 24 mesaje
- din 01 Jul 2007
- Astra 2004 z16xep
- Galati
IULYAN _26
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am verificat prezenta masa pe pinul 2( fir maro), si este ok. Cablajul este in stare buna, deasemenea si continuitatea pe cablaj intre conector potentiometru twinport si calc de injectie. Am descoperit putini oxizi la nivelul conectorului calc de injectie pe care i-am rezolvat cu spray de contacte. Ideea este ca, dupa aceasta interventie defectul s-a modificat din Port deactivation senzor - High Voltage in Low Voltage, iar tensiunea la ralanti twinport este de 0,1 V. Cand sterg defectul cu motor pornit, tensiunea pe twinport este de 4,5 V, iar in rulare valoarea tensiunii variaza in fct. de sarcina, si la unn moment dat in treapta 4 de viteza , imediat de trec de 3500 rot/min se aprinde martorul cu masinuta iar tensiunea scade brusc la 0,1 V.
Maiandrei, consideri ca pot rezolva defectul prin inserierea rezistentei de 680 de Ohmi pe firul maro aferent pinului 2 din conector?
Va multumesc pt orice informatie care ma ajuta sa imi rezolv problema.
Cu respect.
Am verificat prezenta masa pe pinul 2( fir maro), si este ok. Cablajul este in stare buna, deasemenea si continuitatea pe cablaj intre conector potentiometru twinport si calc de injectie. Am descoperit putini oxizi la nivelul conectorului calc de injectie pe care i-am rezolvat cu spray de contacte. Ideea este ca, dupa aceasta interventie defectul s-a modificat din Port deactivation senzor - High Voltage in Low Voltage, iar tensiunea la ralanti twinport este de 0,1 V. Cand sterg defectul cu motor pornit, tensiunea pe twinport este de 4,5 V, iar in rulare valoarea tensiunii variaza in fct. de sarcina, si la unn moment dat in treapta 4 de viteza , imediat de trec de 3500 rot/min se aprinde martorul cu masinuta iar tensiunea scade brusc la 0,1 V.
Maiandrei, consideri ca pot rezolva defectul prin inserierea rezistentei de 680 de Ohmi pe firul maro aferent pinului 2 din conector?
Va multumesc pt orice informatie care ma ajuta sa imi rezolv problema.
Cu respect.
- radustefan
- *
- 6 mesaje
- din 07 Feb 2011
- Astra 2007 z16xep
- Cluj
radustefan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2011
- Mesaj Privat
- IULYAN _26
- *
- 24 mesaje
- din 01 Jul 2007
- Astra 2004 z16xep
- Galati
IULYAN _26
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Nu stiu ce sa spun, daca o sa se strice si altceva , daca circulam cu acest defect. Sunt convins ca nici bine nu este. Ideea e, sau poate ca este in subconstinetul meu, in momentul cand apare defectul am impresia ca si performantele masinii scad. Speram ca si in acest caz Maiandrei o sa ne lamureasca. SI daca rezistenta asta de 680 de Ohmi este solutia, atunci este intr-adevar o SALVARE.
Toate cele bune.
Nu stiu ce sa spun, daca o sa se strice si altceva , daca circulam cu acest defect. Sunt convins ca nici bine nu este. Ideea e, sau poate ca este in subconstinetul meu, in momentul cand apare defectul am impresia ca si performantele masinii scad. Speram ca si in acest caz Maiandrei o sa ne lamureasca. SI daca rezistenta asta de 680 de Ohmi este solutia, atunci este intr-adevar o SALVARE.
Toate cele bune.
- maiandrei
- OP
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- IULYAN _26
- *
- 24 mesaje
- din 01 Jul 2007
- Astra 2004 z16xep
- Galati
IULYAN _26
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2007
- Mesaj Privat
Salut Maiandrei,
Am rezolvat problema. Am inseriat rezistenta de 680 de Ohmi pe firul maro. Ideea ca tensiunea pe twinport masurata de Tech 2 este de 0,5 V. Este posibil sa fie si rezistenta firului aditional pe care l-am pus ca sa prelungesc un pic cablajul. In rest twinportul fct. in parametrii, Am verifcat cu ajut Tech 2. Sa speram ca o sa fie ok si pe viitor si consumul sa nu se modifice. Daca apare ceva intre timp o sa revin cu informatii.
Multumesc pentru sfat si toate cele bune.
Am rezolvat problema. Am inseriat rezistenta de 680 de Ohmi pe firul maro. Ideea ca tensiunea pe twinport masurata de Tech 2 este de 0,5 V. Este posibil sa fie si rezistenta firului aditional pe care l-am pus ca sa prelungesc un pic cablajul. In rest twinportul fct. in parametrii, Am verifcat cu ajut Tech 2. Sa speram ca o sa fie ok si pe viitor si consumul sa nu se modifice. Daca apare ceva intre timp o sa revin cu informatii.
Multumesc pentru sfat si toate cele bune.