gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
deliric
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1993 1.7d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2008
- Mesaj Privat
scuze ca intervin si eu....dar este posibil ca radiatorul de caldura sa fie in spate la motor?...arata ca si burduful de la filtrul de aer si intre niste furtune de apa il el...e negru de plastic sau cauciuc....mentionez vectra a caroserie GT dinaia hatch'...si motorul 1.7d remotorizata...e posibil?...sau unde sa umblu si eu ca nu imi baga caldura mai deloc la frigurile din iarna asta...nee help...
Andrei_1987- Suspendat
- 2 mesaje
- din 25 Jun 2009
- Calibra 1992 c20xe
- Ilfov
Andrei_1987- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2009
- Mesaj Privat
deliric
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1993 1.7d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2008
- Mesaj Privat
Andrei_1987- Suspendat
- 2 mesaje
- din 25 Jun 2009
- Calibra 1992 c20xe
- Ilfov
Andrei_1987- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2009
- Mesaj Privat
piticu666
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
providra18 a scris:@campary are dreptate. Daca termostatul ar fi blocat ar fierbe apa, s-ar putea gripa motorul, deoarece nu se mai face circuitul motor-radiator,dar Ti-am zis si eu unde gasesti acel robine. Este in partea dreapta a soferului. Din locul pasagerului scoti capacul care ascunde orificiul de incalzire a picioarelor si vei vedea in partea stanga, spre picioare un robinet. Ti-am zis ca daca nu gasesti sa-mi zici si iti voi face poza, ca sa poti intelege.
Salut am si eu probleme cu caldura si nu stiu de care robinet zici u :(Apa se incalzeste la 90 de grade cand stau pe loc si caldura nu baga calumea si nu stiu ce sai mai fac
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
sal.nici la mine nu baga caldura calumea dar barem eu am calorifelul de caldura lipit, cred ca se refera la cablul ala care dirijeaza caldura adica aer rece sau cald sa nu se fi rupt, oricum vezi pe partea dreapta pe langa scaunu' pasagerului undeva dedesupt vezi sa nu fi ramas blocat 'robinetul ala' daca il vezi il recunosti. sper ca ai intelesc ceva ...bafta
piticu666
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
gaby dtm a scris:sal.nici la mine nu baga caldura calumea dar barem eu am calorifelul de caldura lipit, cred ca se refera la cablul ala care dirijeaza caldura adica aer rece sau cald sa nu se fi rupt, oricum vezi pe partea dreapta pe langa scaunu' pasagerului undeva dedesupt vezi sa nu fi ramas blocat 'robinetul ala' daca il vezi il recunosti. sper ca ai intelesc ceva ...bafta
Nu imi dau seama la ce robinet se refera sau la mufa aia care comuta aer cald/aer rece
piticu666
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
Daca ai reusit si ai schimbat caloriferul nu-i nici o problema. Exact aceeasi problema a aparut si la mine iar ca sa se ridice apa la 90 C trebuia sa stau pe loc. Am schimbat termostat si totul e ok, dar pana una alta, "robinetul" despre care vorbim il gasesti sub bord, in partea stanga a torpedoului. Nu mai retin exact, dar ca sa poti ajunge la acel robinet trebuie sa dai jos torpedoul. Nu cred ca iti incape mana pe acolo. Dupa ce ai desfacut si ai acces acolo, misca alea de la incalzire fata-picioare, aia de la parbriz si aer cald aer rece ca sa-ti poti da seama care si cum functioneaza. Pana a verifica si termostatul sau eventual sa-l schimbi poti incerca ce ti-am zis.
piticu666
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
piticu666
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
- providra18
- **
- 329 mesaje
- din 21 Mar 2009
- Calibra 1995 x20xev
- Suceava
providra18
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Suceava
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat
piticu666
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Calibra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
asa e normal stai linistit. eu am c20ne termostatul se deschide la 92 am wahler lam testat si in oala cu apa iar cand se vede ca sa deschis termostatul in bord imi arata 81 aprox. dupa care pe la 92 in bord respectiv 100 si ceva in motor pleaca termocupla si se opreste cand am in bord 81. Pe motor sunt doi senzori de temperatura unu cu un singur contact ( al doilea e masa) pentru acul din bord si altul ptr ECU de regula e o mufa albastra cu 2 pini. Deci concluzie: daca in bord iti arata 81 de grade motorul are cu zece mai mult. La drum intins acul de la temperatura trebuie sa stea fix.mie imi sta intre 90 si albstru. in oras urca pana la 91 92 pleaca ventilatorul si se opreste cand are 80 din nou ( adica intre albastru si 90)
Multe drumuri bune!
Multe drumuri bune!
Claoo
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2011
- Mesaj Privat