- farkas_jozsef
- OP
- 38 mesaje
- din 24 Oct 2007
- Vectra 2008 Z19DTH
- Cluj
farkas_jozsef
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2007
- Mesaj Privat
Nu te speria de poze ca nu se intampal nimic daca desfaci 12 surubuti si cateva klikuri! toata treaba e 30 de minute
Scoti plasticurile de langa scrumiera bagi o surubelnita sub ele si le fortez un puc pana sar de acolo (sunt cu klik) vezi poza si scoti cele 2 suruburi
De sub maneta de frana de mana scoti plasticul acela pe unde se ajunge si la mufa de tester (este cu klik) vezi poza
Acolo gasesti 3 suruburi le scoti afara astfel iese plasticul din juru schimbatorului cu tot cu butoanele de gem, scoate burdufu de piele din acesta rama de plastic si trage-l peste maneta de schimbator inspre frana de mana
Incepand de la pedala de accelerare pana in spatele consolei gasesti cate 3 suruburi pe fiecare parte mascate cu capacele rotunde de plastic, pentrusuruburile din spate tragi scaunele in fata sa le poti desface, fortezi capacelele si scoti suruburile astfel toata consola este libera se misca si tragi de ea cam 3 sau 4 cm in spate ca sa poti scoate tija (siguranta) care tine fixa patrea de bricheta si locasu ala gol, uni au acolo suport de pahat la mine a gol acolo. Tija nu iese numai in partea dreapta cat sa poti trage afara bucata aia de bord (vezi poza)
Dupa ce ai scos afara il intorci cu fata in jos cat lasa firele de la bricheta si o sa vezi spatele brichetei, tragi becul afara cu tot cu mufa (mufa are un klik trebuie ajutat cu o surubelnita mica ca sa iasa) schimbi becul cu una noua 12V 1.2W becul nu are dulie.Dupa ce ai badat becul inapoi la locul lui si inapoi in bricheta pune contact cu cheia si aprinde opzitia sau faru si daca arde e OK (daca ai si alte becuri arse mai sus la butoanele de clima le demontezi si pe acelea)
Montezi toate la loc in ordine inversa si este gata treaba !
Scoti plasticurile de langa scrumiera bagi o surubelnita sub ele si le fortez un puc pana sar de acolo (sunt cu klik) vezi poza si scoti cele 2 suruburi
De sub maneta de frana de mana scoti plasticul acela pe unde se ajunge si la mufa de tester (este cu klik) vezi poza
Acolo gasesti 3 suruburi le scoti afara astfel iese plasticul din juru schimbatorului cu tot cu butoanele de gem, scoate burdufu de piele din acesta rama de plastic si trage-l peste maneta de schimbator inspre frana de mana
Incepand de la pedala de accelerare pana in spatele consolei gasesti cate 3 suruburi pe fiecare parte mascate cu capacele rotunde de plastic, pentrusuruburile din spate tragi scaunele in fata sa le poti desface, fortezi capacelele si scoti suruburile astfel toata consola este libera se misca si tragi de ea cam 3 sau 4 cm in spate ca sa poti scoate tija (siguranta) care tine fixa patrea de bricheta si locasu ala gol, uni au acolo suport de pahat la mine a gol acolo. Tija nu iese numai in partea dreapta cat sa poti trage afara bucata aia de bord (vezi poza)
Dupa ce ai scos afara il intorci cu fata in jos cat lasa firele de la bricheta si o sa vezi spatele brichetei, tragi becul afara cu tot cu mufa (mufa are un klik trebuie ajutat cu o surubelnita mica ca sa iasa) schimbi becul cu una noua 12V 1.2W becul nu are dulie.Dupa ce ai badat becul inapoi la locul lui si inapoi in bricheta pune contact cu cheia si aprinde opzitia sau faru si daca arde e OK (daca ai si alte becuri arse mai sus la butoanele de clima le demontezi si pe acelea)
Montezi toate la loc in ordine inversa si este gata treaba !
- adrian80
- **
- 289 mesaje
- din 13 Aug 2007
- Vectra 1997 X20DTL
- Alta tara
adrian80
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
C400
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
C400
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
C400
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
- oferr_garantie
- *
- 15 mesaje
- din 17 Sep 2011
- Vectra 1998 1598
- Dambovita
oferr_garantie
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 1998 1598
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2011
- Mesaj Privat
C400 a scris:Bun tutorial ,am schimbat si eu acest bec dar la mine acest bec sta aprins tot timpul fara sa aprind ceva,doar daca pornesc motorul( vectra b x16xel).Credeti ca e normal?
da e normla.sa sti,masa o are pe tija de la bricheta adica minus, si bricheta cum pui contatc sau e pornit motorul e activata,este curent pe ea.deci e ff normal.
- szian
- ****
- 1,173 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Astra 2008 Z16XER
- Hunedoara
szian
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
farkas_jozsef a scris:Nu te speria de poze ca nu se intampal nimic daca desfaci 12 surubuti si cateva klikuri! toata treaba e 30 de minute
Scoti plasticurile de langa scrumiera bagi o surubelnita sub ele si le fortez un puc pana sar de acolo (sunt cu klik) vezi poza si scoti cele 2 suruburi
De sub maneta de frana de mana scoti plasticul acela pe unde se ajunge si la mufa de tester (este cu klik) vezi poza
Acolo gasesti 3 suruburi le scoti afara astfel iese plasticul din juru schimbatorului cu tot cu butoanele de gem, scoate burdufu de piele din acesta rama de plastic si trage-l peste maneta de schimbator inspre frana de mana
Incepand de la pedala de accelerare pana in spatele consolei gasesti cate 3 suruburi pe fiecare parte mascate cu capacele rotunde de plastic, pentrusuruburile din spate tragi scaunele in fata sa le poti desface, fortezi capacelele si scoti suruburile astfel toata consola este libera se misca si tragi de ea cam 3 sau 4 cm in spate ca sa poti scoate tija (siguranta) care tine fixa patrea de bricheta si locasu ala gol, uni au acolo suport de pahat la mine a gol acolo. Tija nu iese numai in partea dreapta cat sa poti trage afara bucata aia de bord (vezi poza)
Dupa ce ai scos afara il intorci cu fata in jos cat lasa firele de la bricheta si o sa vezi spatele brichetei, tragi becul afara cu tot cu mufa (mufa are un klik trebuie ajutat cu o surubelnita mica ca sa iasa) schimbi becul cu una noua 12V 1.2W becul nu are dulie.Dupa ce ai badat becul inapoi la locul lui si inapoi in bricheta pune contact cu cheia si aprinde opzitia sau faru si daca arde e OK (daca ai si alte becuri arse mai sus la butoanele de clima le demontezi si pe acelea)
Montezi toate la loc in ordine inversa si este gata treaba !
Scoti plasticurile de langa scrumiera bagi o surubelnita sub ele si le fortez un puc pana sar de acolo (sunt cu klik) vezi poza si scoti cele 2 suruburi
De sub maneta de frana de mana scoti plasticul acela pe unde se ajunge si la mufa de tester (este cu klik) vezi poza
Acolo gasesti 3 suruburi le scoti afara astfel iese plasticul din juru schimbatorului cu tot cu butoanele de gem, scoate burdufu de piele din acesta rama de plastic si trage-l peste maneta de schimbator inspre frana de mana
Incepand de la pedala de accelerare pana in spatele consolei gasesti cate 3 suruburi pe fiecare parte mascate cu capacele rotunde de plastic, pentrusuruburile din spate tragi scaunele in fata sa le poti desface, fortezi capacelele si scoti suruburile astfel toata consola este libera se misca si tragi de ea cam 3 sau 4 cm in spate ca sa poti scoate tija (siguranta) care tine fixa patrea de bricheta si locasu ala gol, uni au acolo suport de pahat la mine a gol acolo. Tija nu iese numai in partea dreapta cat sa poti trage afara bucata aia de bord (vezi poza)
Dupa ce ai scos afara il intorci cu fata in jos cat lasa firele de la bricheta si o sa vezi spatele brichetei, tragi becul afara cu tot cu mufa (mufa are un klik trebuie ajutat cu o surubelnita mica ca sa iasa) schimbi becul cu una noua 12V 1.2W becul nu are dulie.Dupa ce ai badat becul inapoi la locul lui si inapoi in bricheta pune contact cu cheia si aprinde opzitia sau faru si daca arde e OK (daca ai si alte becuri arse mai sus la butoanele de clima le demontezi si pe acelea)
Montezi toate la loc in ordine inversa si este gata treaba !