alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
Vreau sa imi schimb acele sa le dau alta culoare....
Sa iau dupa B2 acele ace portocalii si sa le pun pe B1,mai I vreau sa stiu daca se calibreaza usor....inainte sa ma apuc de treaba...
Am vazut pe youtube....un tutorial de la Logan...dar nu cred ca la opel este la fel pentru ca sunt niste mici cuie la 0 turaii/km/h
Astept raspuns daca a mai facut cineva asa ceva si i-a iesit..
Multumesc...
Sa iau dupa B2 acele ace portocalii si sa le pun pe B1,mai I vreau sa stiu daca se calibreaza usor....inainte sa ma apuc de treaba...
Am vazut pe youtube....un tutorial de la Logan...dar nu cred ca la opel este la fel pentru ca sunt niste mici cuie la 0 turaii/km/h
Astept raspuns daca a mai facut cineva asa ceva si i-a iesit..
Multumesc...
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
sec233ast a scris:Montezi acele noi cat mai aproape de cum au fost cele vechi si te joci cu bordul eu sensul ca il pui la loc il scoti pana vezi ca acele incep de la 0. Repozitionezi acele pana cand la punere sub tensiune acele merg pe 0. Dar sa nu faci operatiunea de f. multe ori deoarece risti sa uzezi acele.
Oks,mersi mult
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
sec233ast a scris:Montezi acele noi cat mai aproape de cum au fost cele vechi si te joci cu bordul eu sensul ca il pui la loc il scoti pana vezi ca acele incep de la 0. Repozitionezi acele pana cand la punere sub tensiune acele merg pe 0. Dar sa nu faci operatiunea de f. multe ori deoarece risti sa uzezi acele.
cum ii fac calibrarea?
Am vazut ca la Logan tin apasat pe butonul de resetare KM si pun contactul..incercai si pe vectra B si nu merge....atunci cand pun contactul isi face singur?
Cum procedez?
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
Bordul de Opel nu are meniu de test ca bordul de Logan.
Te chinui mult sa tot scoti si sa tot bagi (sex) acele ca sa le faci calibrarea. Am o metoda mult mai buna si mai rapida.
Acele indicatoare stau pe axele unor motorase. Motorasele au doua praguri fizice interne: unul pentru pozitia de 0km/h si al doilea pentru indicatia maxima. Introdu acul pe ax in orice pozitie pana la adancimea potrivita, in asa fel incat sa nu frece in cadran, si roteste-l spre stanga pana simti acel prag intern al motorasului. Daca pragul intern opreste acul la o viteza mai mare de 0km/h forteaza acul prin rotire peste prag pana ajungi la 0km/h. Daca pragul intern opreste acul la o indicatie sub 0km/h atunci roteste acul spre dreapta adica spre pragul de maxim si forteaza-l peste prag cu exact diferenta de care ai nevoie ca pragul de minim sa corespunda cu indicatia 0 km/h. Forteaza-l fara frica dar cu simt, nu se strica nimic, acul aluneca pe ax. Rotirea acelor o faci cu bordul dat jos sau cu contactul luat. Cu siguranta vei avea nevoie de cateva incercari succesive pentru o calibrare corecta, dar merge repede. La mine, pentru orice masina, din 2-3 incercari e gata.
Te chinui mult sa tot scoti si sa tot bagi (sex) acele ca sa le faci calibrarea. Am o metoda mult mai buna si mai rapida.
Acele indicatoare stau pe axele unor motorase. Motorasele au doua praguri fizice interne: unul pentru pozitia de 0km/h si al doilea pentru indicatia maxima. Introdu acul pe ax in orice pozitie pana la adancimea potrivita, in asa fel incat sa nu frece in cadran, si roteste-l spre stanga pana simti acel prag intern al motorasului. Daca pragul intern opreste acul la o viteza mai mare de 0km/h forteaza acul prin rotire peste prag pana ajungi la 0km/h. Daca pragul intern opreste acul la o indicatie sub 0km/h atunci roteste acul spre dreapta adica spre pragul de maxim si forteaza-l peste prag cu exact diferenta de care ai nevoie ca pragul de minim sa corespunda cu indicatia 0 km/h. Forteaza-l fara frica dar cu simt, nu se strica nimic, acul aluneca pe ax. Rotirea acelor o faci cu bordul dat jos sau cu contactul luat. Cu siguranta vei avea nevoie de cateva incercari succesive pentru o calibrare corecta, dar merge repede. La mine, pentru orice masina, din 2-3 incercari e gata.
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
djtaotao a scris:Bordul de Opel nu are meniu de test ca bordul de Logan.
Te chinui mult sa tot scoti si sa tot bagi (sex) acele ca sa le faci calibrarea. Am o metoda mult mai buna si mai rapida.
Acele indicatoare stau pe axele unor motorase. Motorasele au doua praguri fizice interne: unul pentru pozitia de 0km/h si al doilea pentru indicatia maxima. Introdu acul pe ax in orice pozitie pana la adancimea potrivita, in asa fel incat sa nu frece in cadran, si roteste-l spre stanga pana simti acel prag intern al motorasului. Daca pragul intern opreste acul la o viteza mai mare de 0km/h forteaza acul prin rotire peste prag pana ajungi la 0km/h. Daca pragul intern opreste acul la o indicatie sub 0km/h atunci roteste acul spre dreapta adica spre pragul de maxim si forteaza-l peste prag cu exact diferenta de care ai nevoie ca pragul de minim sa corespunda cu indicatia 0 km/h. Forteaza-l fara frica dar cu simt, nu se strica nimic, acul aluneca pe ax. Rotirea acelor o faci cu bordul dat jos sau cu contactul luat. Cu siguranta vei avea nevoie de cateva incercari succesive pentru o calibrare corecta, dar merge repede. La mine, pentru orice masina, din 2-3 incercari e gata.
Te chinui mult sa tot scoti si sa tot bagi (sex) acele ca sa le faci calibrarea. Am o metoda mult mai buna si mai rapida.
Acele indicatoare stau pe axele unor motorase. Motorasele au doua praguri fizice interne: unul pentru pozitia de 0km/h si al doilea pentru indicatia maxima. Introdu acul pe ax in orice pozitie pana la adancimea potrivita, in asa fel incat sa nu frece in cadran, si roteste-l spre stanga pana simti acel prag intern al motorasului. Daca pragul intern opreste acul la o viteza mai mare de 0km/h forteaza acul prin rotire peste prag pana ajungi la 0km/h. Daca pragul intern opreste acul la o indicatie sub 0km/h atunci roteste acul spre dreapta adica spre pragul de maxim si forteaza-l peste prag cu exact diferenta de care ai nevoie ca pragul de minim sa corespunda cu indicatia 0 km/h. Forteaza-l fara frica dar cu simt, nu se strica nimic, acul aluneca pe ax. Rotirea acelor o faci cu bordul dat jos sau cu contactul luat. Cu siguranta vei avea nevoie de cateva incercari succesive pentru o calibrare corecta, dar merge repede. La mine, pentru orice masina, din 2-3 incercari e gata.
mersi mult de tot am sa postez daca intimpin probleme si daca rezolv:D
looshian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2010
- Mesaj Privat
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
alin092
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat