moxicanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
Inainte se vacanta de iarna masina mea ,un opel astra g 2.0 disel(y20dth) s-a gandit sa imi faca o mica surpriza si anume nu a mai pornit dimineata ,motorul invartea dar nimik.Trasa masina pornea si daca opream motorul pornea la chieie.Problema era daca o lasam nepornita mult timp numai pornea.In bord nu mi-a aparut check engine.M-am dus cu ea la service si un prieten mi-a zis ca este vorba de dezamorsare,asta dupa ce a verificat bujiile si ce o mai fi verificat el.Prima data mi-a zis ca s-ar putea ca pompa de injectie sa dezamorseze dar nu era 100% sigur ca pompa este de vina.La Bosch in Bucuresti cand am sunat mi-au zis ca o verificare a pompei costa 4 mil asa ca am hotarat ca macar sa schimb pe la masina cate ceva decat sa dau 4 mil pe verificare si in final daca la fel facea era clar de la pompa.Primul pas:mi-a pus o supapa unisens pe furtunul de la bateria de filtru de motorina.Dupa ce am lasat-o peste noapte dimineata nu a mai pornit.Pasul doi:A schimbat furtunasele de retur;aceeasi problema ,a doua zis numai pornea.Pasul 3:schimbat oringurile de le injectoare.DUpa ce le-a schimbat surpriza masina a pornit a doua zi la cheie pe -10 grade dupe ce statuse oprita 19 ore.Am crezut ca am scapat.Dupa ce am luat-o de la service m-am plimbat cu ea iar seara cand sa o parchez se auzea un sunet ciudat de la motor ,parca dadea unul cu aspiratorul pe strada.Cand m-am dat jos din masina la motor se auzea ca si cand tragea aer pe undeva numai ca se auzea in reprize,2 secunde da vreo 10 nu.Am lasat-o pana dimineta oprita si cand sa o pornesc nu a mai vrut.Masina in dimieata respectiva cand a pornit dupa ce a schimbat oringurile de la injectoare scotea mult fum si se auzea sunetul respectiv ca si cand ar trage aer pe undeva la motor si cand am vrut sa o accelerez trepida(parca murea motorul) si nu urca mai mult de 2000 de ture.Am oprit motorul si am pornit-o.se accelera normal si numai scotea fum.Pana la urma a ramas decat pompa de verificat.Am gasit la Bosch si cu 500 euro mi-o repara si a zis ca imi da si garantie.Vineri montez pompa ,sper sa porneasca si sa numai faca figuri.
.
Cei care au avut probleme la fel va rog sa lasati comment cu pareri
.
Cei care au avut probleme la fel va rog sa lasati comment cu pareri
- radu1966
- **
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1999 y20dth
- Bucuresti
radu1966
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
pasii de verificat pina a da pompa jos sunt urmatorii
1 capacul filtrului de motorina cu cele 4 oringuri mici din capac 2 tur si 2 retur(parca asa am vazut ca am eu)
2 .sa luam in calcul si cele 2 oringuri de la capacul sorbului de motorina
3. oringuri , semeringuri de la injectoare, T-uri si furtunase de retur de la injectoare
4 .exact ce a spus colegul iulian1971--citez"Inlocuieste surubul de prindere a conductei de retur pe pompa de injectie. Acesta are 2 bilute cu un arc care ajuta la mentinerea presiunii in pompa. Daca acestea se blocheaza, motorina pleaca spre rezervor si se dezamorseaza pompa. "
5 oringurile de la pompa de injectie
si abia atunci umbli in pompa, nu umbla in pompa pina ce nu faci aceste lucruri.Daca tot ai umblat la acele oringuri de la injectoare de ce nu ai schimbat si semeringurile de la injectoare?
1 capacul filtrului de motorina cu cele 4 oringuri mici din capac 2 tur si 2 retur(parca asa am vazut ca am eu)
2 .sa luam in calcul si cele 2 oringuri de la capacul sorbului de motorina
3. oringuri , semeringuri de la injectoare, T-uri si furtunase de retur de la injectoare
4 .exact ce a spus colegul iulian1971--citez"Inlocuieste surubul de prindere a conductei de retur pe pompa de injectie. Acesta are 2 bilute cu un arc care ajuta la mentinerea presiunii in pompa. Daca acestea se blocheaza, motorina pleaca spre rezervor si se dezamorseaza pompa. "
5 oringurile de la pompa de injectie
si abia atunci umbli in pompa, nu umbla in pompa pina ce nu faci aceste lucruri.Daca tot ai umblat la acele oringuri de la injectoare de ce nu ai schimbat si semeringurile de la injectoare?
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- radu1966
- **
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1999 y20dth
- Bucuresti
radu1966
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
moxicanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- radu1966
- **
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1999 y20dth
- Bucuresti
radu1966
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
victor soare a scris:
sau, n-au fost intretinute.
sau cum spuneti dumneavoastra dar dupa un numar de 200.000,300.000 sau in unele cazuri 400.000 km (daca sint reali) asta inseamna si uzura oricum cine o intretine si se pricepe putin mai scapa de probleme
radu1966 a scris:
vectra_2.0 a scris:Oare mereu au fost atatea probleme cu pornirea la motoarele astea ?
au kilometri multi si daca a mers pina acum nu prea ne interesat cu ce se manincasau, n-au fost intretinute.
moxicanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
- emilperijoc
- ***
- 577 mesaje
- din 24 Jun 2007
- Vectra 2000 Y20DTH
- Alta tara
emilperijoc
- Mesaje scrise: 577
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2007
- Mesaj Privat
ti-am trimis si PM dar poate e mai multa lume interesata, ai idee ce au facut pompei tale? spre ca nu schimba doar garniturile
http://cgi.ebay.com/ebaymot...rtsQ5fAccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymot...rtsQ5fAccessories
- radu1966
- **
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1999 y20dth
- Bucuresti
radu1966
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
moxicanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
- radu1966
- **
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1999 y20dth
- Bucuresti
radu1966
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
cata32- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2008
- Mesaj Privat
tygra_yo
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
buna, am si eu aceeasi problema cred, am un opel astra 2.0 diesel, am schimbat furtunase oringuri si garnituri ce mai sunt pe la injectoare, si in final mi sa spus de la opel (timisoara ) ca ar fi ceva de la pompa si pe acolo prinde aer, mi-au pus o pompa manuala si acum in fiecare dimineata pompez. credeti ca asta ar fi cauza ( pompa) . am inteles ca sar putea repara in senusul ca a ar avea ceva garnituri ce ar trebui schimbate. nu as vrea sa mai bag bani degeaba in ea. mersi
moxicanul
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 2.0 DTI 16 V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
asa a facut si a mea prima data.se dezamorsa si puteam sa o pornesc doar cu pompa manuala.pete vreo 3 saptamani a inceput sa scoate un sunet ciudat pompa de injectie iar masina cand vroiam sa o accelerez trepida.oricum daca o duci la bosh iei nu iti schimba doar garniturile ci tot ce este in pompa.defapt iti pastreaza pompa ta si iti da una reconditionata.esti tu sigur ca decat garniturile sunt de vina la pompa ta?sfatul meu este sa o repari cu totul cum am facut eu.mai sus am scris cu cati bani am reparato
tygra_yo
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
- vectra_2.0
- **
- 74 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
vectra_2.0
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
- radu1966
- **
- 128 mesaje
- din 01 Mai 2010
- Vectra 1999 y20dth
- Bucuresti
radu1966
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2010
- Mesaj Privat
- radu_mp
- **
- 244 mesaje
- din 26 Dec 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Galati
radu_mp
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2010
- Mesaj Privat
Deci,o problema asemanatoare am si eu,numai ca la mine porneste dimineata si daca nu o accelerez fluctueaza relantiul si moare si nu se aude sunet ciudat.din ce am inteles eu de la multa lume pompele de pe 2.0 dti,2.0 di nu dau semne de oboseala,doar cedeaza de o data si nu mai porneste nici la cald,nici la rece,deloc.Asta era si la tine problema?sau la tine nu pornea deloc?
Pompa ai dat-o jos si ai trimis-o la Bosch sau ai dus masina cu totul la ei?
Pompa ai dat-o jos si ai trimis-o la Bosch sau ai dus masina cu totul la ei?