nykos86ro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salutare , am o mare problema cu masina mea opel astra f 1.4 din '95. Porneste in 3 pistoane , uda bujia si consuma foarte mult (10% mediu). Am facut segmentare si face la fel....am schimbat bujiile , filtru de benzina ,tot. In vara a inceput sa imi consume din ce in ce mai mult si acum cand a dat frigul am patit sa nu imi porneasca dimineata, iar daca pornea pornea in 3 si in timp isi dadea drumul si mergea bine. Ajutati-ma va rog cu cunostintele si sfaturile voastre.
- nonea
- ****
- 1,098 mesaje
- din 09 Dec 2006
- Astra 1992 c14nz
- Bistrita-Nasaud
nonea
- Mesaje scrise: 1,098
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1992 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2006
- Mesaj Privat
Dr|ver
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1994 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
jiga
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
buna seara...am si eu o astra gsi de 1,8 ecotec de 125 de cai...am urmatoarea problema si nu stiu ce sai mai fac,am probleme cu relantiul,ca imi oscileaza de pe la 700-1200,dar in mers este problema,ca daca merg cu ea si franez,uneori imi moare motoru...iam schimbat debitmetru (iam pus deal ieftin),dar degeaba,tot asa face,iam schimbat si bujiile,fisele sunt ok,si acuma este ca imi consuma si foarte mult parerea mea,ca inainte pe bord imi arata in oras maxim 11l/100,iar acuma nu scade su 18-19l/100 chiar si 24l/100i vad cata benzina bag in ea...si inca ceva,imi scoate fum negru si imi murdareste portbagaju,nu stiu de ce...dar de tras ,trage foarte bine...puteti sa va dati si voi cu parerile ca nu mai stiu ce sai fac...multumesc frumos ...stima
valy89
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2010
- Mesaj Privat
jiga
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
amestecul este foarte bogat ptr ca vad cat consuma si mi se pare destul de mult 17/18/19 l la 100km...
sonda lambda am sa o schim sapt viitoare si poate o sa schimb si catalizatorul...nu stiu ce sai mai fac...si imi ramane in permanenta aprins becul in bord cu motorul,cred ca iar este debitmetrul ca lam mai schimbat o data si vad ca iar face figuri (dar macar trage acuma)
sonda lambda am sa o schim sapt viitoare si poate o sa schimb si catalizatorul...nu stiu ce sai mai fac...si imi ramane in permanenta aprins becul in bord cu motorul,cred ca iar este debitmetrul ca lam mai schimbat o data si vad ca iar face figuri (dar macar trage acuma)
nykos86ro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
nykos86ro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat
pentru cel cu astra gsi : trebuie sa ii schimbi bypas-ul de relanti...am facut asta la un tigra si a mers...aceleasi simtome ca la tine ...am schimbat piesa si a mers....e cam scumpa piesa dar merita...ii schimba mersul masinii , consumul , trage mai bine etc. schimba-l si o sa vezi. costa cam 5-6 mil
jiga
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
se refera la iac sau motoras de relanti. sh gasesti la 1 mil.
prima data cand se aprinde becul mergi si faci o diagzona.asa ai o baza de plecare.nu schimbi piese dupa ureche ca ai sa cheltui multi bani.
tu momentan mergi cu amestec bogat.de aici fumul negru. debitmetru ala noname nu are ce cauta pe masina ta. se pune doar original siemens.
cum spuneam mergi la diagnoza, retine erorile, cel care it face sa vada si parametri daca sunt buni. dupa asta vii pe forum si cauti codurile de eroare,interpretari,solutii, etc.
prima data cand se aprinde becul mergi si faci o diagzona.asa ai o baza de plecare.nu schimbi piese dupa ureche ca ai sa cheltui multi bani.
tu momentan mergi cu amestec bogat.de aici fumul negru. debitmetru ala noname nu are ce cauta pe masina ta. se pune doar original siemens.
cum spuneam mergi la diagnoza, retine erorile, cel care it face sa vada si parametri daca sunt buni. dupa asta vii pe forum si cauti codurile de eroare,interpretari,solutii, etc.
- alexey
- ***
- 851 mesaje
- din 01 Dec 2007
- Astra 2001
- Botosani
alexey
- Mesaje scrise: 851
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
jiga
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
- Alexel1
- **
- 252 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 1992 C14NZ
- Iasi
Alexel1
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
cu pornit-ul in 3 pistoane...verifica delcoul daca este clasic cum am eu (c14nz) ii cam nasol...la modelul clasic mai schimbi un rotor una alta scapi mai ieftin...daca ii electronic ii si mai aiurea. daca ii dus ceva din circuit trebuie schimbat cu totul,
verifica senzorul din delcou
cum a zis si Alexey si restul verifica lamda
verifica senzorul din delcou
cum a zis si Alexey si restul verifica lamda
malexis
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1994 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2010
- Mesaj Privat
nykos86ro ai rezolvat problema functionarii in 3 pistoane?
Trebuie sa te axezi doar pe verificarea acelui cilindru, cum ar fi :
- verifica scanteia (scoate fisa si apropi o de masa, trebuie sa dea scanteie) - daca nu da urca mai sus la fisa, capac delcou - dar sa nu fie electronic precum spune si "alexel1"
- verifica compresia cilindrului, chiar daca ai schimbat segmentii; poate s a omis o avarie a blocului motor, vre o fisura a camasii. Compara presiunea cu un cilindru bun.
Trebuie sa te axezi doar pe verificarea acelui cilindru, cum ar fi :
- verifica scanteia (scoate fisa si apropi o de masa, trebuie sa dea scanteie) - daca nu da urca mai sus la fisa, capac delcou - dar sa nu fie electronic precum spune si "alexel1"
- verifica compresia cilindrului, chiar daca ai schimbat segmentii; poate s a omis o avarie a blocului motor, vre o fisura a camasii. Compara presiunea cu un cilindru bun.
nykos86ro
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2011
- Mesaj Privat