Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • mirceacr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
De cateva zile dupa o noapte de stat, pe frig porneste f.f.f. greu pe frig, cu ceva fum alb. Ulterior fumul dispare. Altfel pornirie la intervale mai mici (2-3 ore sunt OK).
Am tinut-o o noapte si in garaj, unde sunt 10-15 C, cand am pornit-o dimineatza a pornit foarte bine si fara probleme. Deci este clar ca frigul influenteaza problema.

Dupa aproximativ 1 minut de la pornire se aprinde in bord indicatorul galben cu cheia de service si ramane asa.

La diagnoza: cod de eroare: P0683 – glow plug circuit open.

De regula alimentez de la Rompetrol cu Efix , dar fix inainte sa intampin problema asta am alimentat cu Alpin Diesel de la Petrom. Anul trecut am alimentat de la Petrom si nu am avut probleme, insa de cand am dat de Efix Rompetrol sunt mai multumit.

Suspectez bateria (are 4 ani, pana acum nu am avut probleme) injectoarele, bujiile , filtrul de motorina (7000 km de la ultima revizie).

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ?! Am citit pe forum ceva probleme aproximativ similare, dar opiniile au fost diferite.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ai minim o bujie arsa.cauta-l pe maiandrei la publicitate.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca vrei iti dau eu doua bujii ,iarna trecuta le-am schimbat pe toate patru si doua mai erau bune .
  • mirceacr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:ai minim o bujie arsa.cauta-l pe maiandrei la publicitate.


merci
  • mirceacr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
bavarezu a scris:daca vrei iti dau eu doua bujii ,iarna trecuta le-am schimbat pe toate patru si doua mai erau bune .


pai ... ma gandesc ca daca schimb 1 sau 2...le schimb pe toate 4 ! ca sa evit alte surprize pe viitor
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am dat 65 ron pe o bujie ngk .
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
se schimba toate 4.altfel se vor arde mai repede.
  • mirceacr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
fro' recomandare in ceea ce priveste tipul si marca ?! am Corsa C 1,3 CDTI
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am probleme cu bujiile si vreau sa stiu care dintre ele e cu buba (Z13DT). Am gasit "tutorialu" asta
http://www.youtube.com/watch?v=RGdEoGqGNUU
si sunt curios daca e bine ce face nenea ala acolo.
  • victor_gl

  • Mesaje scrise: 1,039
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Da . Ca si principiu e corect .
  • mirceacr

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat bujiile, luat NGK, identice cu celele originale (varianta mai lunga)

la magazin erau 150 ron/buc, dar la nenea mecanicu au costat 120 RON, de la acelasi magazin

total 4 bujii + manopera: 480 RON .... o galagie de bani, dar pornste la sfert de cheie la -18 C Smile)
  • blue ray

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2008

  • Mesaj Privat
victor_gl a scris:Da . Ca si principiu e corect .


Multumesc, am verificat. Am doua bujii moarte. Am cumparat deja 4 Bosch sa scap de belea.
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
mirceacr a scris:am schimbat bujiile, luat NGK, identice cu celele originale (varianta mai lunga)

la magazin erau 150 ron/buc, dar la nenea mecanicu au costat 120 RON, de la acelasi magazin

total 4 bujii + manopera: 480 RON .... o galagie de bani, dar pornste la sfert de cheie la -18 C Smile)


tocmai iti spusesem mai sus cat costa o bujie , 65 ron , cum ai ajauns sa platesti 120 ron pe bucata ?
  • daniel_mmc

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut tot in legatura cu pornirea greoaie daca am vreo bujie incandescenta arsa apare pe tester ?
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
daniel_mmc a scris:Salut tot in legatura cu pornirea greoaie daca am vreo bujie incandescenta arsa apare pe tester ?

da apare. urmareste discutia incepand cu primul post.
  • daniel_mmc

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pai am pus-o pe tester si am verificat Engine si nu era nici o eroare de bujie arsa sau eltceva
  • corsalete

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2004 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mirceacr a scris:De cateva zile dupa o noapte de stat, pe frig porneste f.f.f. greu pe frig, cu ceva fum alb. Ulterior fumul dispare. Altfel pornirie la intervale mai mici (2-3 ore sunt OK).
Am tinut-o o noapte si in garaj, unde sunt 10-15 C, cand am pornit-o dimineatza a pornit foarte bine si fara probleme. Deci este clar ca frigul influenteaza problema.

Dupa aproximativ 1 minut de la pornire se aprinde in bord indicatorul galben cu cheia de service si ramane asa.

La diagnoza: cod de eroare: P0683 – glow plug circuit open.

De regula alimentez de la Rompetrol cu Efix , dar fix inainte sa intampin problema asta am alimentat cu Alpin Diesel de la Petrom. Anul trecut am alimentat de la Petrom si nu am avut probleme, insa de cand am dat de Efix Rompetrol sunt mai multumit.

Suspectez bateria (are 4 ani, pana acum nu am avut probleme) injectoarele, bujiile , filtrul de motorina (7000 km de la ultima revizie).

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ?! Am citit pe forum ceva probleme aproximativ similare, dar opiniile au fost diferite.

salut, cum ai rezolvat problema cu codu P0683? ce a fost defect?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,606
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu unu aveam releul scos din mufa l-am pus si mergea brici se gaseste in partea dreapta la cutia de sigurante e albastru Smile
  • pistah

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am un Corsa D din 2008.Acum cca. 3 saptamani din greseala am luat motorina din "Evo"(Mol).Am mers cam 60KM si pe bord s-a aprins ledul galben cu cheia.

Azi am pus-o tester si mi-a dat eroare cu numarul : P0683.Dupa eroare imi scrie : glow plug open circuit intermittent

Puteti sa ma ajutati cu niste informatii?

Toate bune.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Masoara fiecare bujie in parte si verifica daca bujiile au lungimea prevazuta pt. motorul tau.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR