Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut prieteni........masina mea este un kadett E sedan (cum e cielo) motor C18NE, 74KW 100 CP spuneti-mi si mie daca cunoasteti pe cineva sau vreun service care poate regla debitmetre.........eu am probleme cu al meu si de cand s-a umblat la reglaje masina dupa ce se incalzeste motorul....merge in suturi, zdruncina rau de tot......da in nas dar numai in acceleratie...la relanti merge bine.......am verificat pompa de injectie, bujiile, fisele, supapa aia de retur, filtrul de aer.....toate mufele le-am curatat cu spray contact cu un prieten de pe forul caruia ii multumesc pt ajutor, dar problema nu s-a rezolvat.......dupa ce motorul se incalzeste......si pleci dupa loc....cand accelerezi te zdruncina...da in nas........la relanti merge bine.....nu mai stiu ce sa mai fac....sau macar sa incerc un test cu alt debitmetru de la cineva cu motor ca al meu.....daca ma poate ajuta cineva ii multumesc frumos........va astept cu sfaturi......Debitmetrul de pe masina are seria: BOSCH 0280 202 076..........acum ma intreb eu: oare este cel original al masinii sau a mai fost schimbat pana acum? ca nici un proprietar nu stie.......
  • costin.gr

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Debitmetru nu prea se deregleaza si nu se repara,functioneaza ori ba!trebuie altul(daca el ar fi de vina-si asta se vede uneori cu ochiul liber,daca e imbacsit cu praf sau depuneri de amestec).Grija mare la imbinarile conductelor,sa fie stranse etans si filtrul de aer curat permanent.Bafta!
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu am probleme cu curatenia sau praful.....sau filtru de aer......sau imbinari de furtune....sunt verificate......si sunt ok....in schimb am observat ca amestecul este ciudat ca imi da la galeria de admisie un lichid, banuiesc ca este ulei....la clapetele din galeria de adimisie unde este acel knock senzor (asa cred ca se numeste) este ud mereu jos.....nu mai stiu ce sa ii mai fac.....
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea as crede ca este ulei mai degraba benzina.
Verifica sonda lambda.
Nu-ti face amestecul corect! in mers nu ti se aprinde becul de catalizator?
verifica firele? firul de la sonda este in apropierea cutiei de viteza si poate cum s-a umbla acolo a agatat in cablul de ambreaj si s-a rupt.

Sonda iti intra in functiune doar cu motorul cald(sunt versiuni care au 2 fire,cu rezistent in sonda ,care-l incalzeste sa poata functiona si cu motorul rece).

Fa-i un test cu "agrafa"!
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
am schimbat capacul de la delco, fisele si bujiile (bosch), toate comandate dupa codul motorului si tipul masinii......nu mai face figuri deloc, merge chiar bine as putea spune, dar tremura un pic la relanti si cred ca este din avans....in rest merge bine.....consumul in schimb a ramas mare.....trebuie sa o duc la un mecanic sa ii regleze relantiul si sa vedem ce fac cu debitmetru sa incerce sa il regleze un pic....ca ma rupe consumul la masina....oricum ma bucur acum ca merge cat de cat bine....... Arrow
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR