acer
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o mica problema si e prima oara cand se intampla asta, azi cand porneam masina am remarcat ca porneste f greu, si cat dau la autmoat ramane becul ABS aprins in bord iar alta chestie ciudata acul de la motorina o ia razna si face precum turometrul la dacie dupa ce porneste totul ok. A facut asa toata dimineata de fiecare data cand o porneam, mai aveam putina motorina in rezervor ( intre ultima linie alba si prima rosie) ma gandesc ca lipsa motorinei e un factor dar nu stiu cauza...am mai mers cu cu acul si mai jos si nu am avut nici-o problema. Tin sa mentionez ca nu obisnuiesc sa merg cu becu aprins cel putin ultimile 2-3 luni ma-m ferit ba chiar am alimentat numai cu alpin luand in calcul iarna si toate alea.......va rog sa ma spune-ti daca aveti idei sau ati patit si voi la fel .....va multumesc anticipat si un an excelent va doresc!
P.S. masina este un opel astra G din 2003 motor Y17DT sunt primul propietar deci masina a fost la mine si asta e prima problema care o am cu ea...
Am si eu o mica problema si e prima oara cand se intampla asta, azi cand porneam masina am remarcat ca porneste f greu, si cat dau la autmoat ramane becul ABS aprins in bord iar alta chestie ciudata acul de la motorina o ia razna si face precum turometrul la dacie dupa ce porneste totul ok. A facut asa toata dimineata de fiecare data cand o porneam, mai aveam putina motorina in rezervor ( intre ultima linie alba si prima rosie) ma gandesc ca lipsa motorinei e un factor dar nu stiu cauza...am mai mers cu cu acul si mai jos si nu am avut nici-o problema. Tin sa mentionez ca nu obisnuiesc sa merg cu becu aprins cel putin ultimile 2-3 luni ma-m ferit ba chiar am alimentat numai cu alpin luand in calcul iarna si toate alea.......va rog sa ma spune-ti daca aveti idei sau ati patit si voi la fel .....va multumesc anticipat si un an excelent va doresc!
P.S. masina este un opel astra G din 2003 motor Y17DT sunt primul propietar deci masina a fost la mine si asta e prima problema care o am cu ea...
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
acer a scris:Salut,
Am si eu o mica problema si e prima oara cand se intampla asta, azi cand porneam masina am remarcat ca porneste f greu, si cat dau la autmoat ramane becul ABS aprins in bord iar alta chestie ciudata acul de la motorina o ia razna si face precum turometrul la dacie dupa ce porneste totul ok. A facut asa toata dimineata de fiecare data cand o porneam, mai aveam putina motorina in rezervor ( intre ultima linie alba si prima rosie) ma gandesc ca lipsa motorinei e un factor dar nu stiu cauza...am mai mers cu cu acul si mai jos si nu am avut nici-o problema. Tin sa mentionez ca nu obisnuiesc sa merg cu becu aprins cel putin ultimile 2-3 luni ma-m ferit ba chiar am alimentat numai cu alpin luand in calcul iarna si toate alea.......va rog sa ma spune-ti daca aveti idei sau ati patit si voi la fel .....va multumesc anticipat si un an excelent va doresc!
P.S. masina este un opel astra G din 2003 motor Y17DT sunt primul propietar deci masina a fost la mine si asta e prima problema care o am cu ea...
Nu are treaba cu motorina,ai bateria slaba si trebuie incarcata pe redresor,iar daca si asa tot se aprinde ABS-ul si acele o iau razna,trebuie inlocuita.PS .....inainte de a pune pe redresor bateria verifica tensiunea de incarcare 13,8-14,2V si tensiunea la baterie in timpul pornirii sa nu scada sub 10V.
Am si eu o mica problema si e prima oara cand se intampla asta, azi cand porneam masina am remarcat ca porneste f greu, si cat dau la autmoat ramane becul ABS aprins in bord iar alta chestie ciudata acul de la motorina o ia razna si face precum turometrul la dacie dupa ce porneste totul ok. A facut asa toata dimineata de fiecare data cand o porneam, mai aveam putina motorina in rezervor ( intre ultima linie alba si prima rosie) ma gandesc ca lipsa motorinei e un factor dar nu stiu cauza...am mai mers cu cu acul si mai jos si nu am avut nici-o problema. Tin sa mentionez ca nu obisnuiesc sa merg cu becu aprins cel putin ultimile 2-3 luni ma-m ferit ba chiar am alimentat numai cu alpin luand in calcul iarna si toate alea.......va rog sa ma spune-ti daca aveti idei sau ati patit si voi la fel .....va multumesc anticipat si un an excelent va doresc!
P.S. masina este un opel astra G din 2003 motor Y17DT sunt primul propietar deci masina a fost la mine si asta e prima problema care o am cu ea...
acer
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
- draghici florin
- *
- 44 mesaje
- din 21 Dec 2010
- Astra 2000 1,7dty
- Bucuresti
draghici florin
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1,7dty
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2010
- Mesaj Privat
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- wizard.time
- ***
- 606 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 606
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
- aalew
- **
- 120 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Astra 2008 Z17DTL
- Cluj
aalew
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
ACER sa te pregatesti pentru o baterie noua.
Exact asta mi s-a intamplat si mie acuma 2 saptamani, acul de la motorina cobora pana jos si mi se aprindea becul de la ABS, dar masina pornea.
Si in cele din urma intr-o zi m-a lasat masina in drum, dupa ce am oprit pentru o ora.
Solutia achizitionat o noua baterie si de atunci nu mai face figuri.
Exact asta mi s-a intamplat si mie acuma 2 saptamani, acul de la motorina cobora pana jos si mi se aprindea becul de la ABS, dar masina pornea.
Si in cele din urma intr-o zi m-a lasat masina in drum, dupa ce am oprit pentru o ora.
Solutia achizitionat o noua baterie si de atunci nu mai face figuri.
- lucian
- **
- 368 mesaje
- din 29 Apr 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- tulcea
lucian
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: tulcea
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2005
- Mesaj Privat
acer
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2010
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
- draghici florin
- *
- 44 mesaje
- din 21 Dec 2010
- Astra 2000 1,7dty
- Bucuresti
draghici florin
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 1,7dty
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2010
- Mesaj Privat
yobizzy
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua as avea o intrebare referitor la astra mea (1,7 dti 2001).....La pornire acele din bord o i-au razna si mi se reaprinde martorul de la abs,,dupa care se stinge si revine totul la normal!precizez ca asa imi face si chiar daca motorul ii cald ,plus ca porneste la sfert de cheie si cand ii rece si la cald!am pus bateria pe redresor si la fel!...am masurat bateria are 12,8...la pornire scade undeva la 10.5...(stiam k nu trb sa scada mai putin de 9 v) am masurat dak am consumatori knd masina stationeaza,cu motorul pornit 14,1!inca ceva akm 2 saptamani mi sa stricat electromotorul (platoul de carbuni)si akm o saptamana alternatorul(garnitura de la pompa de vacum,a curs ulei in alternator si facea scurt de mi se aprinde cate odata martorul de la baterie)!...ce poate fi?..multumesc mult!