botedno
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
salut
am si eu o nelamurire .am un veactra A C20NE din 1991 am probleme la incarcare sau bateria e pe duca?am cumparat masina de trei ani cu bateria pe el.bosh silver 70 AH .LA O TEMP DE 0C nu a pornit numai cu incarcatorul pus vreo 5 min. dupa un drum de 10 km nu mai pornea numai impinsa iar la revenire acasa am masurat incarca 13.8 v dar era fix nu se scimba nici la turatie nici la relanti. iar bateria deconectata de la borne avea 12.26V .va rog daca ma puteti lamuri . cat ar trebui sa incarce acest motor sau este normal incarcarea asta constanta ? bateria cat V trebuie sa aiba ?
cu stima si respect pt. voi multumesc anticipat
am si eu o nelamurire .am un veactra A C20NE din 1991 am probleme la incarcare sau bateria e pe duca?am cumparat masina de trei ani cu bateria pe el.bosh silver 70 AH .LA O TEMP DE 0C nu a pornit numai cu incarcatorul pus vreo 5 min. dupa un drum de 10 km nu mai pornea numai impinsa iar la revenire acasa am masurat incarca 13.8 v dar era fix nu se scimba nici la turatie nici la relanti. iar bateria deconectata de la borne avea 12.26V .va rog daca ma puteti lamuri . cat ar trebui sa incarce acest motor sau este normal incarcarea asta constanta ? bateria cat V trebuie sa aiba ?
cu stima si respect pt. voi multumesc anticipat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Salut.Nu e normala incarcarcarea,ar trebui sa bage peste 14 relantiu cu faruri aprinse,totusi si mie tot atat imi incarca,un electrician mi-a spus ca are o dioda dusa alternatorul si nu am probleme.Dar daca tu ai pe baterie 12 si ceva verifica electromotorul se poate sa fie dus si sa nu invarta deloc.
botedno
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2008
- Mesaj Privat
Gabitza28
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
13,8 e cam normal la vechimea masinii. eu nu am reusit mai mult decat cu schimbat alternator cu unul mai sanatos.
bateria in repaus ar trebui sa aiba 12,6. cred ca nu iti mai tine curent.
atentie! baterie de 70ah e cam maxim cat poti pune.alternatorul e de 70a.
eu zic sa pui una de 62 sau de 55.e arhisuficient.
bateria in repaus ar trebui sa aiba 12,6. cred ca nu iti mai tine curent.
atentie! baterie de 70ah e cam maxim cat poti pune.alternatorul e de 70a.
eu zic sa pui una de 62 sau de 55.e arhisuficient.
- d_m_petre
- **
- 147 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 c18nz
- Timis
d_m_petre
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mocca
- ***
- 510 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Iasi
mocca
- Mesaje scrise: 510
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
eu am schimbat 3 relee si tot 13,8 aveam.
am desfacut alternatorul si colectorul era mancat rau.am refacut un pic si era mai bine.pana la urma am schimbat alternatorul cu unul mai bun.cu aceleasi relee aveam 14,2 incarcare. deci?
vorbesc de alternatoare bosch cu releul afara. se schimba releul fara sa dai alternatorul jos.
am desfacut alternatorul si colectorul era mancat rau.am refacut un pic si era mai bine.pana la urma am schimbat alternatorul cu unul mai bun.cu aceleasi relee aveam 14,2 incarcare. deci?
vorbesc de alternatoare bosch cu releul afara. se schimba releul fara sa dai alternatorul jos.
.ro123
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2011
- Mesaj Privat
dj_ovi
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2009
- Mesaj Privat
probleme cu incarcatul am avut si eu, mi sa aprins martorul in bord si am fugit repede la un prieten care are service auto si am masurat tensiunea la baterie, aveam 11.9V, m-am cam speriat initial crezand ca trebuie sa schimb alternatorul, am lasat masina acolo si a2a zi am desfacut alternatorul sa vad despre ce este vorba si am gasit doar o perie (carbune), le-am inlocuit cu unele noi si am rezolvat problema... bafta
Dhragos
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 2.0i C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
Tensiunea nominala a bateriei descarcata trebuie sa fie de 12-12,2 V,iar incarcata 12,8-12,9.Asta vei vedea dupa ce deconectati borna de plus sau minus de la baterie dupa un drum mai lung.O baterie de 70 A este foarte mare si necesita un timp mai lung de incarcare iar daca faci drumuri scurte nu apuca nici sa incarce cit a descarcat la pornire pe electromotor.Nu cred ca este motiv de panica 13,8 V,e normal...bateria este f descarcata si trage mult curent.Solutia:pune-o pe redresor o noapte si ai rezolvat problema.
rami
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2011
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
mai este un element care afecteaza incarcarea bateriei: cablurile. de obicei e ignorat, toata lumea se uita la baterie si la releu, masoara tensiunea doar la bornele bateriei. vectra a este (era) cunoscuta pentru calitatea slaba a cablurilor.
inainte de a umbla la alternator verificati daca nu aveti pierderi de tensiune pe cablurile care duc curentul de la alternator la baterie (tresa de masa si cablul +). s-ar putea sa rezolvati toate problemele cu o tresa de masa noua si o bucata de cablu.
inainte de a umbla la alternator verificati daca nu aveti pierderi de tensiune pe cablurile care duc curentul de la alternator la baterie (tresa de masa si cablul +). s-ar putea sa rezolvati toate problemele cu o tresa de masa noua si o bucata de cablu.
- vulgaru
- **
- 164 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 1994 c20ne
- Ialomita
vulgaru
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat