- Mr.Opel
- OP
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Cei de la Autocar.co.uk spun ca acesta va fi noul Opel Astra GTC.
Pozele sunt 'leaked' de la Vauxhall iar oficialii companiei au refuzat sa comenteze
asupra veridicitatii imaginilor. Dar, spune Autocar, sursele lor confirma ca acesta
este noul GTC.
Cel mai probabil va avea un motor turbo, pe benzina cu un output de ~300 CP.
Articolul intreg (engleza) pe Autocar.co.uk
Poze cu conceptul prezentat la salonul auto de la Paris, in toamna anului trecut.
dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- as3dyum
- ****
- 1,037 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Corsa 2006 z13dt
- Alta tara
as3dyum
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2006 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- ****
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- OP
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Mr.Opel
- OP
- 2,374 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
Mr.Opel
- Mesaje scrise: 2,374
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Sandrino
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2007
- Mesaj Privat
astrane
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2011
- Mesaj Privat
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
spy
au mascat-o binisor, zici ca-i h
http://2012-opel-astra-gtc-...o-power-girl.com/
interesante jantele astea negre:
http://carsspyphotos.com/20...el-astra-gtc-opc/
spoiler-ul fata, are aceeasi forma in parte de jos (in mijloc) cu cea de la paris
http://recent-cars-design.b...st-live-pics.html
si niste forme..
http://2.bp.blogspot.com/_F...l-Astra-GTC-5.JPG
au mascat-o binisor, zici ca-i h
http://2012-opel-astra-gtc-...o-power-girl.com/
interesante jantele astea negre:
http://carsspyphotos.com/20...el-astra-gtc-opc/
spoiler-ul fata, are aceeasi forma in parte de jos (in mijloc) cu cea de la paris
http://recent-cars-design.b...st-live-pics.html
si niste forme..
http://2.bp.blogspot.com/_F...l-Astra-GTC-5.JPG
dani_ddtz
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2008 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
Rüsselsheim, 07.06.2011. Toamna acestui an va fi una plinã pentru Opel, marca urmând sã lanseze pe piaþã trei noi modele emblematice: revoluþionarul model electric Ampera cu autonomie extinsã, noua generaþie a campionului flexibilitãþii, Zafira Tourer, ºi modelul sport compact Astra GTC cu trei uºi. Astra GTC va avea premiera mondialã la ediþia cu numãrul 64 a Salonului Auto Internaþional de la Frankfurt, care va avea loc în perioada 15 - 25 septembrie 2011.
Noul Astra GTC iese în evidenþã prin designul sãu atrãgãtor ºi prin dinamica sa extraordinarã la condus. La exterior, formele sculpturale modelate cu mare precizie dau o notã dramaticã liniilor netede ºi impetuoase specifice unei versiuni coupé. Pentru o dinamicã îmbunãtãþitã la rulare, toate versiunile modelului Astra GTC beneficiazã de o configuraþie avansatã pentru puntea faþã datoritã sistemului de suspensie faþã de înaltã performanþã, HiPerStrut, care se îmbinã în mod armonios cu suspensia spate cu ingeniosul braþ Watts, patentatã de Opel, pentru un nivel unic de stabilitate ºi precizie în timpul conducerii. Un numãr foarte mic de autovehicule deosebit de sportive din acest segment pot oferi o asemenea arhitecturã sofisticatã a punþii faþã.
"Modelul Astra GTC este modelul sportiv din gama Opel", afirmã Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel/Vauxhall. "A fost desenat ºi proiectat în platforma noastrã din Rüsselsheim ca un model coupé sport foarte atrãgãtor, cu performanþe dinamice în timpul conducerii, dar în acelaºi timp accesibil, spaþios ºi flexibil. Suntem convinºi cã va reprezenta o noutate în segmentul de autovehicule sport compacte".
GTC este cel mai performant model al gamei Astra în ceea ce priveºte designul ºi dinamica în timpul conducerii. Reprezentând între 15 ºi 20% din numãrul total de vânzãri ale Astra, acesta va energiza cu siguranþã autovehiculele compacte ale Opel, care au avut în Europa o o cotã de piaþã de 11,4% în 2010, faþã de 8,3% în 2009.
Caroserie cu design atletic ºi linii asemãnãtoare tendoanelor unui sprinter
Noul Astra GTC este inspirat în mare mãsurã din prototipul Opel GTC Paris prezentat toamna trecutã în cadrul Mondial de l'Automobile, desfãºurat la Paris. Un model compact cu cinci locuri, sportiv, cu aspect de coupé ºi proporþii dramatice, Astra GTC are un design unic: nu prezintã niciun element exterior în comun cu celelalte modele din gama Astra, cu excepþia carcasei oglinzii retrovizoare exterioare ºi a antenei. ªase din cele ºapte modele de jante de 17- 20" oferite sunt disponibile doar pentru autovehiculele GTC.
"Am dorit ca modelul Astra GTC sã reprezinte însãºi esenþa limbajul de design Opel "mãiestria sculpturalã întâlneºte precizia germanã" ºi sã reflecte pasiunea noastrã pentru autovehicule", a declarat Mark Adams, Vicepreºedinte Design Opel/Vauxhall. "Cu toate acestea, nu am vrut ca emoþia sã eclipseze caracterul funcþional: Astra GTC este un autovehicul de vis, accesibil ºi inteligent".
Din profil, designerii au amplificat efectul dramatic prin utilizarea unui numãr redus de linii: doar trei linii creeazã tensiune ºi schiþeazã forma sculpturalã a Astra GTC. O linie finã, netedã, coboarã uºor de la portiera faþã pânã în partea inferioarã a aripii spate ºi dã o notã energizantã pãrþii laterale a caroseriei, iar motivul tãiºului specific limbajului de design Opel este utilizat la fel ca în cazul modelului Insignia. O a doua linie integreazã mânerul portierei ºi se întinde pânã în partea din spate, accentuând prezenþa dramaticã a modelului GTC prin desfãºurarea suprafeþelor pânã la o tãieturã inferioarã finã ºi o aripã latã. Cea de-a treia linie care urmeazã silueta clarã ºi sportivã a plafonului are un finisaj cromat ºi accentueazã impactul vizual al geamului, îndreptând privirea cãtre spoilerul integrat elegant.
Partea din faþã a autovehiculului prezintã o cutã specificã a liniei mediane specificã mãrcii Opel ºi iese în evidenþã prin designul puternic, în formã de ochi de vultur al farurilor, care includ luminile diurne în formã de aripã. Acestea încadreazã ca între paranteze emblema cromatã rafinatã ºi grila trapezoidalã separatã, cu efect dramatic, amplasatã mai jos pentru a crea o senzaþie specificã autovehiculelor de curse, reflectând astfel alura sportivã a modelului Astra GTC.
Secþiunea aripilor reprezintã partea cea mai dramaticã a modelului Astra GTC. Designul sãu puternic conferã autovehiculului proporþii impunãtoare ºi o atitudine hotãrâtã, scoþând în acelaºi timp în evidenþã þinuta, garda la sol coborâtã ºi prezenþa impresionantã. Linia care porneºte de la montantul C alunecã înspre partea din spate ºi face legãtura cu spoilerul spate, integrat ingenios în linia continuã a plafonului. Ledurile opþionale evidenþiazã profilul în formã de aripã al lãmpilor spate.
Configuraþia exclusivistã a suspensiei faþã high-tech sporeºte precizia sistemului de direcþie
ªasiul mecatronic al modelului Astra GTC include o arhitecturã exclusivistã, de înaltã tehnologie a suspensiei faþã, similarã celei din dotarea modelului Insignia OPC, pentru o manevrabilitate îmbunãtãþitã ºi o precizã sporitã, caracteristici pe care toþi ºoferii pretenþioºi le aºteaptã de la un autovehicul cu aspect sportiv.
Spre deosebire de modelul Astra cu cinci uºi, garda la sol a modelului GTC este coborâtã cu 15 mm, în timp ce dimensiunile de bazã ale ºasiului sunt uºor mãrite. Datoritã braþelor extinse din spate, ampatamentul autovehiculului a crescut cu 10 mm, de la 2.685 la 2.695 mm. Ecartamentul a fost mãrit, ajungând la valoarea de 1.584 mm (+ 40 mm) pentru roþile din faþã ºi la 1.588 mm (+ 30 mm) pentru roþile din spate. Acest lucru permite echiparea cu jante sportive ºi pneuri cu diametru mãrit, care sporesc stabilitatea, îmbunãtãþesc þinuta de drum ºi impactul vizual.
Însã principala schimbare nu este vizibilã cu ochiul liber. Toate versiunile Astra GTC, indiferent de sistemul de propulsie ºi de nivelul de echipare, sunt prevãzute cu o componentã specialã, inclusã, de obicei, în dotarea autovehiculelor sport din clasa superioarã: suspensia faþã de înaltã performanþã HiPerStrut (High Performance Strut). În comparaþie cu suspensia standard McPherson din dotarea modelului Astra, HiPerStrut se caracterizeazã printr-o reducere a unghiului de înclinare a pivotului de direcþie ºi un ax de lungime mai redusã. Acest lucru sporeºte ghidajul ºi aderenþa roþilor, reduce perturbãrile mecanismului de direcþie provocate de cuplul motor ridicat ºi sporeºte puterea de virare, oferind ºoferilor modelului Astra GTC control mai bun asupra direcþiei, un nivel sporit de precizie ºi reacþii îmbunãtãþite.
În plus, HiPerStut reduce instabilitatea pneurilor, permiþând montarea unor jante cu diametru mai mare. Aceastã configuraþie avansatã lipeºte maºina de drum ºi sporeºte plãcerea în timpul conducerii pentru toþi ºoferii modelului GTC, chiar înainte de lansarea versiunilor foarte sportive planificatã în viitorul apropiat.
Suspensia spate utilizeazã un arbore compus în combinaþie cu un braþ Watts. Aceastã configuraþie inteligentã, distinctã a mãrcii Opel, ºi-a demonstrat deja numeroasele avantaje la modelul Astra. Fiind mai uºoarã ºi mai compactã decât o suspensie multibraþ, aceasta asigurã un nivel sporit de confort, o izolare fonicã perfectã ºi un nivel impresionant de control/stabilitate.
ªasiul Astra GTC a fost proiectat pentru a integra perfect sistemul de control al ºasiului de la Opel, FlexRide, inteligent ºi complet adaptabil. Acesta sporeºte stabilitatea în timpul conducerii, oferind un rãspuns îmbunãtãþit în viraje ºi din partea sistemului de direcþie, adaptându-se automat la condiþiile de drum, viteza în viraje, miºcãrile autovehiculului ºi stilul individual de conducere. Þinuta de drum ºi echilibrul îmbunãtãþit al autovehiculului sporesc siguranþa în timpul conducerii în situaþii de urgenþã. În plus, FlexRide poate fi setat în trei moduri diferite, permiþând astfel schimbarea comportamentului autovehiculului doar prin simpla apãsarea a unui buton: se poate alege oricând între modul Standard pentru un stil de conducere echilibrat, modul "Tour" pentru o cãlãtorie confortabilã sau modul "Sport" pentru un plus de dinamism.
Pentru început, patru motorizãri - în curând versiuni sportive
Ofera Astra GTC va cuprinde o gamã completã de motorizãri, de la un accesibil 74 kW/ 100 CP pânã la unitãþi sportive, foarte puternice. Pentru început, modelul Astra GTC este disponibil cu patru variante de motorizare: o unitate diesel ºi trei pe benzinã.
Varianta îmbunãtãþitã a motorului turbodiesel 2.0 CDTI cu sistem de injecþie common-rail ºi o putere mãritã la 121 kW/165 CP este echipatã cu un filtru de particule diesel ºi transmisie manualã cu ºase trepte de vitezã. Noua tehnologie Start/Stop a Opel, care reduce consumul de carburant în traficul urban cu opriri ºi porniri dese, este inclusã în dotarea standard. Varianta 2.0 CDTI îmbinã în mod armonios performanþele înalte cu eficienþa sporitã. Aceasta genereazã un cuplu maxim de 380 Nm datoritã funcþiei de supraalimentare ºi permite modelului Astra GTC sã atingã viteza de 100 km/h în numai 8,9 secunde. Viteza maximã este de 210 km/h. Consumul de carburant în regim combinat nu depãºeºte 4,9 litri de carburant diesel la 100 km, iar emisiile de CO2 ating o valoare de 129 g/km. Datoritã rezervorului cu o capacitate de 56 de litri, Astra GTC 2.0 CDTI are o autonomie de 1.100 km.
Sistemul Start/Stop este, de asemenea, inclus în dotarea standard a celor douã motoare pe benzinã supraalimentate, cu o cilindree de 1,4 litri ºi puteri de 88 kW/120 CP ºi 103 kW/140 CP. Ambele unitãþi sunt dotate cu o transmisie manualã cu ºase trepte de vitezã, genereazã un cuplu de 200 Nm ºi au un consum de carburant de 5,9 l/100 km (emisii de CO2 de 139 g/km). Cel mai performant model al gamei pe benzinã este motorul turbo de 1,6 litri, ce dezvoltã o putere de 132 kW/180 CP, prevãzut cu o transmisie manualã cu ºase trepte de vitezã ºi care propulseazã autovehiculul la o vitezã maximã de 220 km/h.
Mai multe sisteme de propulsie vor fi lansate aproape de data premierei mondiale de la Salonul Auto de la Frankfurt. Versiunile cele mai sportive, inclusiv varianta OPC de înaltã performanþã vor fi lansate în 2012.
Tehnologia inovatoare sporeºte plãcerea ºi siguranþa în timpul conducerii
Indiferent de varianta de motorizare, cãlãtoria la bordul unui model Astra GTC oferã numeroase de satisfacþii datoritã ºasiului sãu uimitor. Plãcerea, dar ºi nivelul de siguranþã pot fi amplificate printr-o mulþime de sisteme inovatoare.
A doua generaþie a camerei video Opel Eye este prevãzutã cu funcþii extinse ºi îmbunãtãþite. Funcþia de recunoaºtere a semnelor rutiere (TSR) poate identifica acum mai multe semne de circulaþie, iar informaþiile pe care le furnizeazã sunt completate de cele primite de la sistemul de navigaþie. Pe lângã binecunoscutul sistem de avertizare la pãrãsirea benzii de rulare (LDW), camera video este compatibilã, de asemenea, cu noua funcþie de indicare a distanþei de urmãrire (FDI), care informeazã în mod vizual ºoferul referitor la distanþa faþã de autovehiculul din faþã.
A patra generaþie a noului sistem avansat de faruri adaptive Bi-Xenon (AFL 4) este inclus pentru prima datã în dotarea modelului Astra GTC. Pe lângã cele nouã funcþii ale sistemului AFL+, printre care funcþia de asistenþã pentru faza lungã, care activeazã ºi dezactiveazã faza lungã în funcþie de prezenþa altor autovehicule, acesta poate fi îmbunãtãþit cu un sistem inteligent de reglare a iluminãrii (ILR), care utilizeazã camera video frontalã Opel Eye pentru a mãsura distanþa faþã de autovehiculul din faþã ºi regla în consecinþã fasciculul farurilor în modul fazã scurtã. Acest lucru asigurã o iluminare optimã a carosabilului, fãrã a-i orbi pe ceilalþi participanþi la trafic. Cu aceste zece funcþii, Astra GTC este echipat cu cel mai bun pachet de iluminare din segmentul sãu.
Design elegant ºi practic
În comparaþie cu modelele concurente, Astra GTC nu neglijeazã aspectul funcþional, în ciuda designului sãu specific unui autovehicul coupé. Nu numai cã poate transporta pânã la cinci pasageri, dar portbagajul are un volum de depozitare între 370 ºi 1.235 l - cu peste 200 l mai mare decât cel al modelelor concurente. Spaþiul de depozitare din habitaclu a fost mãrit cu 50% faþã de generaþia anterioarã a modelului GTC, fapt care se datoreazã ºi frânei electrice de parcare, care elibereazã suficient spaþiu în consola centralã, exact acolo unde este cel mai accesibil.
Designul interior de înaltã calitate al modelului Astra GTC îmbinã formele sculpturale ºi liniile dinamice, iar caracterul sãu sportiv distinct este scos în evidenþã de noile materiale, culori ºi ornamente decorative, atât în varianta Enjoy, cât ºi Sport. Sunt disponibile, de asemenea, noi ornamente premium din piele în combinaþia Alcantara - Nappa. Volanul sport standard, cu prizã îmbunãtãþitã, conferã, de asemenea, modelului GTC un aer captivant.
Pentru a se potrivi tuturor ºoferilor, scaunele din faþã ale Astra GTC oferã cele mai multe posibilitãþi de reglare din acest segment. Cu un nivel ridicat de ergonomie, scaunele din faþã cu reglare pe opt direcþii, suport lombar reglabil în 4 direcþii ºi spaþiu extins pentru zona superioarã a picioarelor, aprobate de experþi independenþi în sãnãtatea spatelui ai asociaþiei AGR (Aktion Gesunder Rücken - Acþiune pentru un spate sãnãtos) reprezintã o opþiune accesibilã.
Modelul Astra GTC a fost proiectat ºi dezvoltat în cadrul Centrului Internaþional de Dezvoltare Tehnologicã din Rüsselsheim ºi va fi fabricat în Gliwice, Polonia.
[editat Mr.Opel - am adaugat imaginile atasate de florin23i]
Noul Astra GTC iese în evidenþã prin designul sãu atrãgãtor ºi prin dinamica sa extraordinarã la condus. La exterior, formele sculpturale modelate cu mare precizie dau o notã dramaticã liniilor netede ºi impetuoase specifice unei versiuni coupé. Pentru o dinamicã îmbunãtãþitã la rulare, toate versiunile modelului Astra GTC beneficiazã de o configuraþie avansatã pentru puntea faþã datoritã sistemului de suspensie faþã de înaltã performanþã, HiPerStrut, care se îmbinã în mod armonios cu suspensia spate cu ingeniosul braþ Watts, patentatã de Opel, pentru un nivel unic de stabilitate ºi precizie în timpul conducerii. Un numãr foarte mic de autovehicule deosebit de sportive din acest segment pot oferi o asemenea arhitecturã sofisticatã a punþii faþã.
"Modelul Astra GTC este modelul sportiv din gama Opel", afirmã Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel/Vauxhall. "A fost desenat ºi proiectat în platforma noastrã din Rüsselsheim ca un model coupé sport foarte atrãgãtor, cu performanþe dinamice în timpul conducerii, dar în acelaºi timp accesibil, spaþios ºi flexibil. Suntem convinºi cã va reprezenta o noutate în segmentul de autovehicule sport compacte".
GTC este cel mai performant model al gamei Astra în ceea ce priveºte designul ºi dinamica în timpul conducerii. Reprezentând între 15 ºi 20% din numãrul total de vânzãri ale Astra, acesta va energiza cu siguranþã autovehiculele compacte ale Opel, care au avut în Europa o o cotã de piaþã de 11,4% în 2010, faþã de 8,3% în 2009.
Caroserie cu design atletic ºi linii asemãnãtoare tendoanelor unui sprinter
Noul Astra GTC este inspirat în mare mãsurã din prototipul Opel GTC Paris prezentat toamna trecutã în cadrul Mondial de l'Automobile, desfãºurat la Paris. Un model compact cu cinci locuri, sportiv, cu aspect de coupé ºi proporþii dramatice, Astra GTC are un design unic: nu prezintã niciun element exterior în comun cu celelalte modele din gama Astra, cu excepþia carcasei oglinzii retrovizoare exterioare ºi a antenei. ªase din cele ºapte modele de jante de 17- 20" oferite sunt disponibile doar pentru autovehiculele GTC.
"Am dorit ca modelul Astra GTC sã reprezinte însãºi esenþa limbajul de design Opel "mãiestria sculpturalã întâlneºte precizia germanã" ºi sã reflecte pasiunea noastrã pentru autovehicule", a declarat Mark Adams, Vicepreºedinte Design Opel/Vauxhall. "Cu toate acestea, nu am vrut ca emoþia sã eclipseze caracterul funcþional: Astra GTC este un autovehicul de vis, accesibil ºi inteligent".
Din profil, designerii au amplificat efectul dramatic prin utilizarea unui numãr redus de linii: doar trei linii creeazã tensiune ºi schiþeazã forma sculpturalã a Astra GTC. O linie finã, netedã, coboarã uºor de la portiera faþã pânã în partea inferioarã a aripii spate ºi dã o notã energizantã pãrþii laterale a caroseriei, iar motivul tãiºului specific limbajului de design Opel este utilizat la fel ca în cazul modelului Insignia. O a doua linie integreazã mânerul portierei ºi se întinde pânã în partea din spate, accentuând prezenþa dramaticã a modelului GTC prin desfãºurarea suprafeþelor pânã la o tãieturã inferioarã finã ºi o aripã latã. Cea de-a treia linie care urmeazã silueta clarã ºi sportivã a plafonului are un finisaj cromat ºi accentueazã impactul vizual al geamului, îndreptând privirea cãtre spoilerul integrat elegant.
Partea din faþã a autovehiculului prezintã o cutã specificã a liniei mediane specificã mãrcii Opel ºi iese în evidenþã prin designul puternic, în formã de ochi de vultur al farurilor, care includ luminile diurne în formã de aripã. Acestea încadreazã ca între paranteze emblema cromatã rafinatã ºi grila trapezoidalã separatã, cu efect dramatic, amplasatã mai jos pentru a crea o senzaþie specificã autovehiculelor de curse, reflectând astfel alura sportivã a modelului Astra GTC.
Secþiunea aripilor reprezintã partea cea mai dramaticã a modelului Astra GTC. Designul sãu puternic conferã autovehiculului proporþii impunãtoare ºi o atitudine hotãrâtã, scoþând în acelaºi timp în evidenþã þinuta, garda la sol coborâtã ºi prezenþa impresionantã. Linia care porneºte de la montantul C alunecã înspre partea din spate ºi face legãtura cu spoilerul spate, integrat ingenios în linia continuã a plafonului. Ledurile opþionale evidenþiazã profilul în formã de aripã al lãmpilor spate.
Configuraþia exclusivistã a suspensiei faþã high-tech sporeºte precizia sistemului de direcþie
ªasiul mecatronic al modelului Astra GTC include o arhitecturã exclusivistã, de înaltã tehnologie a suspensiei faþã, similarã celei din dotarea modelului Insignia OPC, pentru o manevrabilitate îmbunãtãþitã ºi o precizã sporitã, caracteristici pe care toþi ºoferii pretenþioºi le aºteaptã de la un autovehicul cu aspect sportiv.
Spre deosebire de modelul Astra cu cinci uºi, garda la sol a modelului GTC este coborâtã cu 15 mm, în timp ce dimensiunile de bazã ale ºasiului sunt uºor mãrite. Datoritã braþelor extinse din spate, ampatamentul autovehiculului a crescut cu 10 mm, de la 2.685 la 2.695 mm. Ecartamentul a fost mãrit, ajungând la valoarea de 1.584 mm (+ 40 mm) pentru roþile din faþã ºi la 1.588 mm (+ 30 mm) pentru roþile din spate. Acest lucru permite echiparea cu jante sportive ºi pneuri cu diametru mãrit, care sporesc stabilitatea, îmbunãtãþesc þinuta de drum ºi impactul vizual.
Însã principala schimbare nu este vizibilã cu ochiul liber. Toate versiunile Astra GTC, indiferent de sistemul de propulsie ºi de nivelul de echipare, sunt prevãzute cu o componentã specialã, inclusã, de obicei, în dotarea autovehiculelor sport din clasa superioarã: suspensia faþã de înaltã performanþã HiPerStrut (High Performance Strut). În comparaþie cu suspensia standard McPherson din dotarea modelului Astra, HiPerStrut se caracterizeazã printr-o reducere a unghiului de înclinare a pivotului de direcþie ºi un ax de lungime mai redusã. Acest lucru sporeºte ghidajul ºi aderenþa roþilor, reduce perturbãrile mecanismului de direcþie provocate de cuplul motor ridicat ºi sporeºte puterea de virare, oferind ºoferilor modelului Astra GTC control mai bun asupra direcþiei, un nivel sporit de precizie ºi reacþii îmbunãtãþite.
În plus, HiPerStut reduce instabilitatea pneurilor, permiþând montarea unor jante cu diametru mai mare. Aceastã configuraþie avansatã lipeºte maºina de drum ºi sporeºte plãcerea în timpul conducerii pentru toþi ºoferii modelului GTC, chiar înainte de lansarea versiunilor foarte sportive planificatã în viitorul apropiat.
Suspensia spate utilizeazã un arbore compus în combinaþie cu un braþ Watts. Aceastã configuraþie inteligentã, distinctã a mãrcii Opel, ºi-a demonstrat deja numeroasele avantaje la modelul Astra. Fiind mai uºoarã ºi mai compactã decât o suspensie multibraþ, aceasta asigurã un nivel sporit de confort, o izolare fonicã perfectã ºi un nivel impresionant de control/stabilitate.
ªasiul Astra GTC a fost proiectat pentru a integra perfect sistemul de control al ºasiului de la Opel, FlexRide, inteligent ºi complet adaptabil. Acesta sporeºte stabilitatea în timpul conducerii, oferind un rãspuns îmbunãtãþit în viraje ºi din partea sistemului de direcþie, adaptându-se automat la condiþiile de drum, viteza în viraje, miºcãrile autovehiculului ºi stilul individual de conducere. Þinuta de drum ºi echilibrul îmbunãtãþit al autovehiculului sporesc siguranþa în timpul conducerii în situaþii de urgenþã. În plus, FlexRide poate fi setat în trei moduri diferite, permiþând astfel schimbarea comportamentului autovehiculului doar prin simpla apãsarea a unui buton: se poate alege oricând între modul Standard pentru un stil de conducere echilibrat, modul "Tour" pentru o cãlãtorie confortabilã sau modul "Sport" pentru un plus de dinamism.
Pentru început, patru motorizãri - în curând versiuni sportive
Ofera Astra GTC va cuprinde o gamã completã de motorizãri, de la un accesibil 74 kW/ 100 CP pânã la unitãþi sportive, foarte puternice. Pentru început, modelul Astra GTC este disponibil cu patru variante de motorizare: o unitate diesel ºi trei pe benzinã.
Varianta îmbunãtãþitã a motorului turbodiesel 2.0 CDTI cu sistem de injecþie common-rail ºi o putere mãritã la 121 kW/165 CP este echipatã cu un filtru de particule diesel ºi transmisie manualã cu ºase trepte de vitezã. Noua tehnologie Start/Stop a Opel, care reduce consumul de carburant în traficul urban cu opriri ºi porniri dese, este inclusã în dotarea standard. Varianta 2.0 CDTI îmbinã în mod armonios performanþele înalte cu eficienþa sporitã. Aceasta genereazã un cuplu maxim de 380 Nm datoritã funcþiei de supraalimentare ºi permite modelului Astra GTC sã atingã viteza de 100 km/h în numai 8,9 secunde. Viteza maximã este de 210 km/h. Consumul de carburant în regim combinat nu depãºeºte 4,9 litri de carburant diesel la 100 km, iar emisiile de CO2 ating o valoare de 129 g/km. Datoritã rezervorului cu o capacitate de 56 de litri, Astra GTC 2.0 CDTI are o autonomie de 1.100 km.
Sistemul Start/Stop este, de asemenea, inclus în dotarea standard a celor douã motoare pe benzinã supraalimentate, cu o cilindree de 1,4 litri ºi puteri de 88 kW/120 CP ºi 103 kW/140 CP. Ambele unitãþi sunt dotate cu o transmisie manualã cu ºase trepte de vitezã, genereazã un cuplu de 200 Nm ºi au un consum de carburant de 5,9 l/100 km (emisii de CO2 de 139 g/km). Cel mai performant model al gamei pe benzinã este motorul turbo de 1,6 litri, ce dezvoltã o putere de 132 kW/180 CP, prevãzut cu o transmisie manualã cu ºase trepte de vitezã ºi care propulseazã autovehiculul la o vitezã maximã de 220 km/h.
Mai multe sisteme de propulsie vor fi lansate aproape de data premierei mondiale de la Salonul Auto de la Frankfurt. Versiunile cele mai sportive, inclusiv varianta OPC de înaltã performanþã vor fi lansate în 2012.
Tehnologia inovatoare sporeºte plãcerea ºi siguranþa în timpul conducerii
Indiferent de varianta de motorizare, cãlãtoria la bordul unui model Astra GTC oferã numeroase de satisfacþii datoritã ºasiului sãu uimitor. Plãcerea, dar ºi nivelul de siguranþã pot fi amplificate printr-o mulþime de sisteme inovatoare.
A doua generaþie a camerei video Opel Eye este prevãzutã cu funcþii extinse ºi îmbunãtãþite. Funcþia de recunoaºtere a semnelor rutiere (TSR) poate identifica acum mai multe semne de circulaþie, iar informaþiile pe care le furnizeazã sunt completate de cele primite de la sistemul de navigaþie. Pe lângã binecunoscutul sistem de avertizare la pãrãsirea benzii de rulare (LDW), camera video este compatibilã, de asemenea, cu noua funcþie de indicare a distanþei de urmãrire (FDI), care informeazã în mod vizual ºoferul referitor la distanþa faþã de autovehiculul din faþã.
A patra generaþie a noului sistem avansat de faruri adaptive Bi-Xenon (AFL 4) este inclus pentru prima datã în dotarea modelului Astra GTC. Pe lângã cele nouã funcþii ale sistemului AFL+, printre care funcþia de asistenþã pentru faza lungã, care activeazã ºi dezactiveazã faza lungã în funcþie de prezenþa altor autovehicule, acesta poate fi îmbunãtãþit cu un sistem inteligent de reglare a iluminãrii (ILR), care utilizeazã camera video frontalã Opel Eye pentru a mãsura distanþa faþã de autovehiculul din faþã ºi regla în consecinþã fasciculul farurilor în modul fazã scurtã. Acest lucru asigurã o iluminare optimã a carosabilului, fãrã a-i orbi pe ceilalþi participanþi la trafic. Cu aceste zece funcþii, Astra GTC este echipat cu cel mai bun pachet de iluminare din segmentul sãu.
Design elegant ºi practic
În comparaþie cu modelele concurente, Astra GTC nu neglijeazã aspectul funcþional, în ciuda designului sãu specific unui autovehicul coupé. Nu numai cã poate transporta pânã la cinci pasageri, dar portbagajul are un volum de depozitare între 370 ºi 1.235 l - cu peste 200 l mai mare decât cel al modelelor concurente. Spaþiul de depozitare din habitaclu a fost mãrit cu 50% faþã de generaþia anterioarã a modelului GTC, fapt care se datoreazã ºi frânei electrice de parcare, care elibereazã suficient spaþiu în consola centralã, exact acolo unde este cel mai accesibil.
Designul interior de înaltã calitate al modelului Astra GTC îmbinã formele sculpturale ºi liniile dinamice, iar caracterul sãu sportiv distinct este scos în evidenþã de noile materiale, culori ºi ornamente decorative, atât în varianta Enjoy, cât ºi Sport. Sunt disponibile, de asemenea, noi ornamente premium din piele în combinaþia Alcantara - Nappa. Volanul sport standard, cu prizã îmbunãtãþitã, conferã, de asemenea, modelului GTC un aer captivant.
Pentru a se potrivi tuturor ºoferilor, scaunele din faþã ale Astra GTC oferã cele mai multe posibilitãþi de reglare din acest segment. Cu un nivel ridicat de ergonomie, scaunele din faþã cu reglare pe opt direcþii, suport lombar reglabil în 4 direcþii ºi spaþiu extins pentru zona superioarã a picioarelor, aprobate de experþi independenþi în sãnãtatea spatelui ai asociaþiei AGR (Aktion Gesunder Rücken - Acþiune pentru un spate sãnãtos) reprezintã o opþiune accesibilã.
Modelul Astra GTC a fost proiectat ºi dezvoltat în cadrul Centrului Internaþional de Dezvoltare Tehnologicã din Rüsselsheim ºi va fi fabricat în Gliwice, Polonia.
[editat Mr.Opel - am adaugat imaginile atasate de florin23i]
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- mihail.dragoi
- **
- 267 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Astra 2010 2.0
- Bucuresti
mihail.dragoi
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Sorin_cta
- **
- 193 mesaje
- din 25 Apr 2010
- Astra 2010 A16XER
- Constanta
Sorin_cta
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2010
- Mesaj Privat
@mihail.dragoi
Suta o atinge in 9,5 sec
In 6,6 secunde ajunge de la zero la 80 km/h
Si acum on topic
L-am gasit numai in spaniola Catalog Astra GTC
Suta o atinge in 9,5 sec
In 6,6 secunde ajunge de la zero la 80 km/h
Si acum on topic
L-am gasit numai in spaniola Catalog Astra GTC
- Alex92
- **
- 231 mesaje
- din 11 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bihor
Alex92
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Alex92 a scris:atatea motorizari doar?
cam cate ai vrea pentru o masina sport? tinand cont ca e GTC si motorizarile astea se afla si pe hatchback si sport tourer.
PS
o data cu GTC vad ca au aparut alte doua sisteme de navigatie
Navi 600 Deutschland si Navi 900 Europa
mai mult despre dotari si preturi gasiti mai jos
http://www.opel.de/content/...iste_07062011.pdf
- Alex92
- **
- 231 mesaje
- din 11 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bihor
Alex92
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2010
- Mesaj Privat