Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Sal, am citit despre egr si cam tot ce am gasit despre problema asta dar nu sunt lamurit.
deci problema ii urmatoarea, pufaie toba si at cand merg constant imi merge in suturi, am inteles ca ar fi din cauza EGR-ului dar at cand ii apas flansa aia de sub el tinde sa se opreasca motorul, imi poate spune si mie cum trebuie sa se comporte acel EGR, masina este o vectra a c16 NZ din 92, si mi se mai aprinde Check engine din cand in cand destul de rar iarna si des vara, iar motorul se opreste iara destul de rar iarna de obicei cand scot din viteza si franez pt a opri.
dak a intampinat cineva astfel de probleme ast sfaturi pt remedierea problemei, si eventual sfaturi de curatare egr ar fi binevenite.
ms anticipat.
Skip ads

  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu la subiect pt ca vad ca nimeni nu a intampinat astfel de probleme.
Am desfacut tot modulu de injectie ca am obs ca avea putin ulei pe acolo, lam curatat+suflat , am dat jos Egr-ul acela l-am uns, si am curatat nustiu dak ii corect dar partea de galerie ce duce de la Egr la modul de injectie care avea depuneri destul de mari de calamina cred.
Si ca ultima operatie am remontat bujiile vechi.NGK BPR5E
A doua zi cand am plecat la drum, surpriza, masina mergea foarte bine nu mai trepida nu mai pufaia pe toba nimik, cand am revenit acasa am dat jos bujiile (ca nu mergeau f f bine si parca 'scapa) si leam montat pe cele noi care leam cumparat. cand am facut testu de drum masinuta mea mergea tot cu intreruperi iar se aprinde beculetu de check engine. Concluzie este ca bujiile noi au un S la cod fata de cele vechi NGK BPR5ES si electrodul mult mai apropiat fata de cele vechi. de aici si proasta functionare a motorului.
  • tery

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Vezi daca te ajuta cu ceva .
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
fa distanta la bujiile noi la 0.9 mm. tie ti-ar trebui bpr6es.mai reci adica.
cand se aprinde check ai facut si tu "agrafa" sa vezi cod de eroare.
  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
testul cu agrafa nu lam facut, pt ca becul mi se aprine ba prin oras ba pe drum de obicei cand o las in frana de motor.
mentionez ca desi mi se aprinde functionarea motorului nu se schimba cu nimik.
eroarea ramane stocata timp de 20 de porniri?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Cam pe acolo. Probabil, amestec bogat iti da daca n-aveai ardere buna.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
fa totusi agrafa ca eu banui altele.
se si opreste dupa frana de motor?
  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
de oprit nu se opreste, am mers cu becul aprins mai mult timp si nu se schimba nimik.
Mi se oprea inainte sa desfac sa curat modulul de injectie cu egr-ul dar f rar cand opream la stop sau semafor si franam cu masina scoasa din viteza. coboram de la 70-80 in frana pana la 0, fara frana de motor, dar se oprea destul de rar.
  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Problema este totusi de la bujii, am facut dist de 0.9, pt ca era de 0.6 si merge ca toti dracii, azi le pun pe alea vechi si imi caut altele ca nu mai stiu ce sa le fac la astea.
  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut in primu rand la toata lumea, sunt nou p-aici, am vazut problema lu' Gex si cred ca nu este din cauza EGR'ului, mai degraba debitmetru de aer este ''dus''.
Spun asta pentru ca si eu am aceeasi problema la vectra mea(2000 16 v), aceleasi simtome prezinta.Am scos mufa de la debitmetru si la fel se comporta motoru , si cu ea si fara ea. Deci Gex, incearca sa scoti mufa de la debitmetru sa vezi daca-ti merge lafel motoru.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
C16NZ nu are debitmetru.
  • SFIdezGTI

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
aha, scuze nu stiam asta.
  • Gex

  • Mesaje scrise: 214
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
corect,
problema sa rezolvat, prin inlocuirea fiselor, cu unele noi. masina sa schimbat 100%
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR