Sam 15 Jan, 2011 5:22 pm
Am dat de alte belele. Nu se putea desface intinzatorul pe deasupra motorului, trebuia musai rampa, asa ca am fost in service pana la urma.Si asa am aflat ca:
1. Nu se potriveste intinzatorul din imagine, dar merge rola. Nu am gasit rola separata. Asa ca am folosit doar rola.
2. Cureaua gasita are 1310mm, cea originala 1313mm. Sunt sanse sa se strice si altceva in timp, pe langa curea, care se va uza mai repede? Nu pare mult 3mm, dar intinzatorul ala e tensionat foarte tare si o sa afecteze. La mana, cureaua nu pare asa de tare stransa.
3. Am comandat intinzator Ina, care a costat 250 ron. Mai aveau unul SKF care costa 205 ron. La montare au aparut niste probleme, datorita unei greseli de montaj, asa ca a mai fost comandat un intinzator cu rola SKF, de la Autonet, care costa la ei 160 ron. Asa am constatat ca INA si SKF sunt indentice diferind cutiile. Am desfacut si rolele si rulmentii identici, cu protectie verde si un made in turkey, desi pe cutii scria made in germany. Si rulmentul de la rola originala era facuta in Polonia, dar pe corpul intinzatorului, made in germany. Observati diferenta de pret de la primul dealer, adica 250-205=45 ron, pretul cutiei. Sau diferenta de la pret pt skf dintre 4turbo(asta e vanzatorul, fiind prezent si pe forum) si Autonet=205-160=45 ron. Deci ieri am pierdut 90 ron odata, plus ca m-am ales cu un intinzator inutilizabil. Ma ca bine am inceput anul!