iordish
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut , am si eu o problema cu o corsa c 1.3 cdti 2005, care porneste greu la temperaturi scazute , sunt momente si momente poate sa porneasca dupa 2-3 chei sau si 6-7 , am schimbat bujiile releul, ce poate fi , compresia proasta? Injectoarele sunt bune, verificate !
Astept raspuns multumesc frumos !
Astept raspuns multumesc frumos !
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
se intampla numai cand e frig? sau a inceput sa faca asa doar iarna asta? s-ar putea sa nu fie de la frig neaparat sa nu intre aer in instalatia de alimentare si sa se dezamorseze pompa. in general imbatranesc furtunele, desi ale tale sunt destul de noi (2005). Cand ti-a verificat injectoarele s-a uitat cineva si la furtune, iar daca a dat injectoarele jos ti-a schimbat furtunele. aveam un prieten caruia i se fisurase carcasa la filtru si intra aer pe acolo, incat peste noapte se dezamorsa complet, dadea manual la pompita (avea una pe conducta) vreo 4-5 minute pana sa dea la cheie. A gasit fisura prin incercari...
L.E.: la mine a fost de la EGR, care era cam jegos, sau de la electrovalva de vacum de la el (mi-a schimbat-o si curatat EGR-ul in acelasi timp ).
L.E.: la mine a fost de la EGR, care era cam jegos, sau de la electrovalva de vacum de la el (mi-a schimbat-o si curatat EGR-ul in acelasi timp ).
Cristi_30
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
iordish a scris:Salut , am si eu o problema cu o corsa c 1.3 cdti 2005, care porneste greu la temperaturi scazute , sunt momente si momente poate sa porneasca dupa 2-3 chei sau si 6-7 , am schimbat bujiile releul, ce poate fi , compresia proasta? Injectoarele sunt bune, verificate !
Astept raspuns multumesc frumos !
Astept raspuns multumesc frumos !
La service ai fost sa-ti faca o diagnoza? Aici ne putem da toti cu parerea dar nimeni n-o sa-ti poata spune exact ce are masina fara o "consultatie" minutioasa a "pacientului"....
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
Cristi_30 a scris:si eu am probleme de pornire la temperaturi scazute, dar nu mai sub -5 grade, trebuie sa pun de mai multe ori pe bujii incandescente iar apoi incerc sa pornesc, o ia dupa 3-4 incercari, am un ope Vectra C 2007
stii ca faptul ca pui bujiile de zeci de ori nu are nici o valoare, din ce citisem eu bujiile la diesel pe frig raman pornite vreo 6 minute dupa punerea contactului. Oricum semnul din bord (de bujii incandescente) se stinge in momentul in care temperatura in camera de ardere atinge temperatura "ideala" (cea setata de opel pentru a fi sigur ca porneste bine), incat vara se stinge imediat, dimineata pe ger foarte greu, iar dupa ce ai incalzit motorul si ai lasat-o o ora mai repde.
Oricum sa stii ca sunt multe probleme, iar in general doar unu cu un tester iti poate zice, caci vezi ca fiecare are parerea si rezolvarea lui...
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Cristi_30
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
scorpio18 a scris:
stii ca faptul ca pui bujiile de zeci de ori nu are nici o valoare, din ce citisem eu bujiile la diesel pe frig raman pornite vreo 6 minute dupa punerea contactului. Oricum semnul din bord (de bujii incandescente) se stinge in momentul in care temperatura in camera de ardere atinge temperatura "ideala" (cea setata de opel pentru a fi sigur ca porneste bine), incat vara se stinge imediat, dimineata pe ger foarte greu, iar dupa ce ai incalzit motorul si ai lasat-o o ora mai repde.
Oricum sa stii ca sunt multe probleme, iar in general doar unu cu un tester iti poate zice, caci vezi ca fiecare are parerea si rezolvarea lui...
Cristi_30 a scris:si eu am probleme de pornire la temperaturi scazute, dar nu mai sub -5 grade, trebuie sa pun de mai multe ori pe bujii incandescente iar apoi incerc sa pornesc, o ia dupa 3-4 incercari, am un ope Vectra C 2007
stii ca faptul ca pui bujiile de zeci de ori nu are nici o valoare, din ce citisem eu bujiile la diesel pe frig raman pornite vreo 6 minute dupa punerea contactului. Oricum semnul din bord (de bujii incandescente) se stinge in momentul in care temperatura in camera de ardere atinge temperatura "ideala" (cea setata de opel pentru a fi sigur ca porneste bine), incat vara se stinge imediat, dimineata pe ger foarte greu, iar dupa ce ai incalzit motorul si ai lasat-o o ora mai repde.
Oricum sa stii ca sunt multe probleme, iar in general doar unu cu un tester iti poate zice, caci vezi ca fiecare are parerea si rezolvarea lui...
Mersi de respuns, cred ca am sa merg la un tester sa fiu mai sigur.
numai bine
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Iata ca a aparut prima problema. Azi dimineata cand am pornit (erau -17,5 gr), desi a luat-o din prima, motorul s-a balbait rau, parca a dat sa se opreasca, plus un zgomot, o troncaneala urata. Bujiile par a fi in regula (mi le-a verificat unu' cu un fir de la baterie si se vedea o scanteie mica). E posibil sa fi pornit in 3? Dupa cateva secunde si-a revenit si inceput sa mearga rotund pe la 1200 de ture. Mentionez ca daca il turez pe loc cat e rece, in primele secunde, nu merge rotund deloc. Dupa aceeaisi revine.
Multumesc.
Multumesc.
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut! sa stii ca balbaiala asta e normala din punctul meu de vedere, si a mea face la fel.
Cauze: motorina de vara, (eu am observat o foarte mare diferenta intre pornirea cu motorina de vara si cu motorina de iarna, la aproximativ aceeasi temperatura. ca fapt divers am constatat o diferenta si intre top nordic de la petrom si alpin diesel de la omv, in favoarea omv).
Uleiul, o balbaiala si un zgomot urat apare si in timpul cat uleiul din motor datorita temperaturii foarte scazute nu ajunge la tacheti, plus ca pana se incalzeste putin uleiul are alta vascozitate....
Alta cauza ar fi : bujii, injectoare sau egr necorespunzatoare...
Asta e parerea mea, nu vreau sa se inteleaga ca sunt cine stie ce mecanic, dar am constatat asta si o scriu aici cu titlu informativ. O zi buna!
Cauze: motorina de vara, (eu am observat o foarte mare diferenta intre pornirea cu motorina de vara si cu motorina de iarna, la aproximativ aceeasi temperatura. ca fapt divers am constatat o diferenta si intre top nordic de la petrom si alpin diesel de la omv, in favoarea omv).
Uleiul, o balbaiala si un zgomot urat apare si in timpul cat uleiul din motor datorita temperaturii foarte scazute nu ajunge la tacheti, plus ca pana se incalzeste putin uleiul are alta vascozitate....
Alta cauza ar fi : bujii, injectoare sau egr necorespunzatoare...
Asta e parerea mea, nu vreau sa se inteleaga ca sunt cine stie ce mecanic, dar am constatat asta si o scriu aici cu titlu informativ. O zi buna!
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Subscriu pentru ceea ce spune colegul @Bluecorsa-PDG. In acelasi timp observ si :
1. faptul ca la aceste temperaturi -17, -22 contractiile pieselor din motor si chiulasa sunt diferite
2. dieselul porneste prin explozia amestecului comprimat
3. gradul de uzura al motoarelor noastre, niciunul nefiind nou.
Mentionez ca aceste observatii sunt strict personale si nu au valoare de adevar absolut.
1. faptul ca la aceste temperaturi -17, -22 contractiile pieselor din motor si chiulasa sunt diferite
2. dieselul porneste prin explozia amestecului comprimat
3. gradul de uzura al motoarelor noastre, niciunul nefiind nou.
Mentionez ca aceste observatii sunt strict personale si nu au valoare de adevar absolut.
Cristi_30
- Mesaje scrise: 93
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
ibn
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Corsa mea care are cam 150kkm (se zice) si sa stiti ca porneste la fel de repede si in 4 cilindri atit vara cit si iarna (de exemplu in zilele trecute friguroase), bateria e din 2005 originala opel. La inceput cit e rece rontzaie mai tare, apoi mers normal. Si asta indiferent de tipul motorinei folosite. Cauza din postul precedent imi intareste convingerea asupra ceea ce auzisem ca motoarele astea destepte pornesc foarte greu daca bujiile nu sint toate in regula.
calin809
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
hora a scris:Se pare ca bujiile sunt ok. De asemenea si egr.Motorina folosesc de la MOL din aia scumpa (Evo parca). Uleiul Mobil 5W40. Mecanicul mi-a zis ca poate sa fie de la vreun injector. Mi-a propus o curatare chimica cu o solutie speciala. Daca nu-si revine atunci...
Am schimbat motorina, am pus de la Rompetrol, efix, am mai adaugat un flacon de Wynn's pentru curatat injectoare. Simptomul de "balbaiala" a disparut, dar e drept ca s-a si incalzit. S-a putea totusi ca la temp extrem de mici (-15,-20) sa faca la fel.
- blue ray
- **
- 145 mesaje
- din 30 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Dolj
blue ray
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2008
- Mesaj Privat
hora a scris:
Am schimbat motorina, am pus de la Rompetrol, efix, am mai adaugat un flacon de Wynn's pentru curatat injectoare. Simptomul de "balbaiala" a disparut, dar e drept ca s-a si incalzit. S-a putea totusi ca la temp extrem de mici (-15,-20) sa faca la fel.
hora a scris:Se pare ca bujiile sunt ok. De asemenea si egr.Motorina folosesc de la MOL din aia scumpa (Evo parca). Uleiul Mobil 5W40. Mecanicul mi-a zis ca poate sa fie de la vreun injector. Mi-a propus o curatare chimica cu o solutie speciala. Daca nu-si revine atunci...
Am schimbat motorina, am pus de la Rompetrol, efix, am mai adaugat un flacon de Wynn's pentru curatat injectoare. Simptomul de "balbaiala" a disparut, dar e drept ca s-a si incalzit. S-a putea totusi ca la temp extrem de mici (-15,-20) sa faca la fel.
Sã ºtii cã s-ar putea sã fie o treabã cu motorina de la Rompetrol. Probleme similare am avut ºi eu cu pornirea dimineaþa pe ger. . Am verificat bujiile, am gãsit douã arse. N-am apucat sã le schimb imediat dupã ce am aflat. Înainte de a schimba bujiile, am schimbat, de nevoie, motorina (de când am maºina i-am bagat numa de la OMV, ultima alimentare am facut-o la Rompetrol, fiind intr-o zona în care n-aveam OMV). În dimineaþa de dupã schimbarea motorinei, a pornit la prima cheie (cu ceva zgâlþâieli, e drept, având douã bujii coapte), deºi afarã erau temperaturi negative. Cu o zi înainte, când încã nu alimentasem de la rompetrol, pornise la a patra cheie, deºi afarã erau câteva grade cu plus (era 11 dimineaþa). Ulterior s-a mai ºi încãlzit, n-am mai avut probleme. Azi am schimbat ºi bujiile, problema e rezolvatã (sper ). Ideea e cã am simþit o îmbunãtãþire dupã schimbarea motorinei.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Am facut din nou plinul cu motorina de la Rompetrol si indraznesc sa zic ca nu mai sunt probleme la pornire. Ieri dimineata la 6.30 erau -10.5 grade in Brasov si a pornit la prima cheie, ce de obicei, dar nu s-a mai balbait motorul. Se pare deci ca aditivul Wynn's +motorina Rompetrol si-au facut treaba. Daca se va infirma ceea ce spun acum, o sa revin.
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Bluecorsa-PDG
- ***
- 661 mesaje
- din 26 Mar 2008
- Corsa 2004 Z13DT
- Valcea
Bluecorsa-PDG
- Mesaje scrise: 661
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2008
- Mesaj Privat