elcodelau
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1993 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
Patit fix ca tine in mers mi se oprea si nu mai pornea numai dupa 5-10min.(c14nz) problema era ca sub throtle body este o garnitura,ce s-a ros si tragea acolo aer fals.Si pana mi-am dat seama am inlocuit jumatate de masina(modul,delcou,baterie,sonda lambda etc)...deci iti sugerez sa-l desfaci si sa verifici garnitura!Salutare
parerea mea e ca tie nu ti se oprea de la garnitura aia ci pentru ca ai gunoaie in rezervor si ti se infunda sorbul la pompa. de la garnitura poti sa ai un amestec carburant mai nasol si sa ai instabilitate la relanty . oricum daca iti pornea dupa 5 10 minute e logic ca avea timp sa se limpezeasca benzina si sa se depoziteze gunoaiele. nu cred ca in 10 minute isi revenea garnitura aia a ta pe care ai schimbat-o . o benzina proasta sau o scinteie slaba iti afuma bujiile noroc
parerea mea e ca tie nu ti se oprea de la garnitura aia ci pentru ca ai gunoaie in rezervor si ti se infunda sorbul la pompa. de la garnitura poti sa ai un amestec carburant mai nasol si sa ai instabilitate la relanty . oricum daca iti pornea dupa 5 10 minute e logic ca avea timp sa se limpezeasca benzina si sa se depoziteze gunoaiele. nu cred ca in 10 minute isi revenea garnitura aia a ta pe care ai schimbat-o . o benzina proasta sau o scinteie slaba iti afuma bujiile noroc
- Lorand
- ****
- 1,374 mesaje
- din 23 Aug 2008
- Corsa 1997 X14SZ
- Mures
Lorand
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1997 X14SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2008
- Mesaj Privat
elcodelau a scris:Patit fix ca tine in mers mi se oprea si nu mai pornea numai dupa 5-10min.(c14nz) problema era ca sub throtle body este o garnitura,ce s-a ros si tragea acolo aer fals.Si pana mi-am dat seama am inlocuit jumatate de masina(modul,delcou,baterie,sonda lambda etc)...deci iti sugerez sa-l desfaci si sa verifici garnitura!Salutare
parerea mea e ca tie nu ti se oprea de la garnitura aia ci pentru ca ai gunoaie in rezervor si ti se infunda sorbul la pompa. de la garnitura poti sa ai un amestec carburant mai nasol si sa ai instabilitate la relanty . oricum daca iti pornea dupa 5 10 minute e logic ca avea timp sa se limpezeasca benzina si sa se depoziteze gunoaiele. nu cred ca in 10 minute isi revenea garnitura aia a ta pe care ai schimbat-o . o benzina proasta sau o scinteie slaba iti afuma bujiile noroc
parerea mea e ca tie nu ti se oprea de la garnitura aia ci pentru ca ai gunoaie in rezervor si ti se infunda sorbul la pompa. de la garnitura poti sa ai un amestec carburant mai nasol si sa ai instabilitate la relanty . oricum daca iti pornea dupa 5 10 minute e logic ca avea timp sa se limpezeasca benzina si sa se depoziteze gunoaiele. nu cred ca in 10 minute isi revenea garnitura aia a ta pe care ai schimbat-o . o benzina proasta sau o scinteie slaba iti afuma bujiile noroc
Timp de cateva luni facea problema respectiva...si alimentez numai de la omv.Nu au benzina proasta...infine,daca vrei arunci o privire daca nu-nu.
areazisi
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2009
- Mesaj Privat
PH_88_CTL
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
areazisi
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2009
- Mesaj Privat
pai. vezi ca nu cumva sa ai rezervorul deformat .. ai incercat sa ii faci un plin? inntra 55-60 L ? sau cat e rezervorul tau?
de indicat nu e pompa ... si cu totul altceva, * lapsus * ..dar daca este desfacut rez, se poate curata fff usor si cred ca va functiona ..daca nu.. gasesti la sh pe aici la ..30 - 40 ron ... sonda ..nush cum se numeste . chiar am un lapsus de imi vine sa aprg monitorul.
Eu am schimbat pompa ..am refacut legaturile electrivce ... cele de sub scau nul din sspate acolo sub capac ... ca erau slabite si facea figuri la alimentarea pompei cu curent electric.
keep intouch .. gtg
de indicat nu e pompa ... si cu totul altceva, * lapsus * ..dar daca este desfacut rez, se poate curata fff usor si cred ca va functiona ..daca nu.. gasesti la sh pe aici la ..30 - 40 ron ... sonda ..nush cum se numeste . chiar am un lapsus de imi vine sa aprg monitorul.
Eu am schimbat pompa ..am refacut legaturile electrivce ... cele de sub scau nul din sspate acolo sub capac ... ca erau slabite si facea figuri la alimentarea pompei cu curent electric.
keep intouch .. gtg
PH_88_CTL
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
areazisi
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2009
- Mesaj Privat
PH_88_CTL
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
areazisi
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2009
- Mesaj Privat
PH_88_CTL a scris:Check Engine ala...s-ar putea sa fie de la sonda lambda, cel putin la mine de la aia a fost! Incearca s-o inlocuiesti si vezi daca se mai aprinde becul. Bafta!
maine asta fac. Vineri am un drum mai lung .. ( 800 Km dus / intors ) si nu prea as vrea sa am surprize cu masina.
sonda lambda ... cred ca gasesc la dezmembrari..nu?!?
PH_88_CTL
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
PH_88_CTL
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
PH_88_CTL
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat-o pe cea veche a mea cu una tot veche, pentru ca, cand acceleram mai tare putin, imi dadea-n nas cum se zice, aproape ca murea motorul. Trebuia sa accelerez foarte putin si incet....bun, un prieten mi-a spus ca e de la sonda(cu cateva zile inainte imi ramasese ''check-ul aprins, asta persistand vreo 3 zile). Am luat alta, de la dezmembrari, pentru ca n-am avut bani, si merge masina! Dar, daca cobor o panta mai mare in viteza, fara sa accelerez, sau merg mai mult timp cu ea pe liber mi se aprinde check-ul. Opresc, pornesc si merge! De ce se aprinde daca de la sonda nu? E posibil sa fi ramas in memorie eroarea si d-aia sa se mai aprinda? Sa-i scot borna de la baterie, s-o las 1-2 min si pe urma crezi ca dispare?
PH_88_CTL
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
elcodelau
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 1993 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2007
- Mesaj Privat
la ce te referi cind dai drumul la caldura?(la treptele de climatizare?) daca da asta e problema electrica nu are treaba cu lambda,verifica tensiunea de incarcare in baterie si cit mai incarca atunci cind pornesti climatizarea.
pe de alta parte climatizarea nu are legatura in nici un fel cu calculatorul de injectie asa ca lasa lanbda in pace daca vrei sa afli ori mergi la un analizor de noxe la rar ori cauti un tester opel pentru tine . nu am retinut motorul tau c16nz merge cu tech1 la reprezentanta x16sz mege op-com ,opel scaner .bafta
pe de alta parte climatizarea nu are legatura in nici un fel cu calculatorul de injectie asa ca lasa lanbda in pace daca vrei sa afli ori mergi la un analizor de noxe la rar ori cauti un tester opel pentru tine . nu am retinut motorul tau c16nz merge cu tech1 la reprezentanta x16sz mege op-com ,opel scaner .bafta
albviolet
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
POSIBILA SOLUTIE:
Mie mi s-a oprit tot asa brusc in mers si nu a mai pornit. Am reusit sa o pornim ziua urmatoare la service(dat la automat 20 de secunde incontinuu - noroc k aveam baterie buna) dar se oprea dupa cam 1 minut. Imediat dupa ce se oprea am observat ca curgea benzina pe sub capul injector monopunct... Am schimbat injectia cu totul cu una luata de la schrot(400 RON) insa nici cu injectia cea noua nu s-a comportat bine (sincer un stiu ce simptome avea dar mecanicul a zis k faptul k s-a stricat prima injectie era doar un efect, nu si cauza). In fine parea sa nu fie nimic altceva stricat si am schimbat si ECU tot cu unul de la schrot(220 RON). Dupa ce am schimbat ECU merge f bine si mi-au disparut si vibratiile de la relanti pe care le avusesem inainte(nu stiu daca erau de la injectie sau ECU).
Bafta!
Mie mi s-a oprit tot asa brusc in mers si nu a mai pornit. Am reusit sa o pornim ziua urmatoare la service(dat la automat 20 de secunde incontinuu - noroc k aveam baterie buna) dar se oprea dupa cam 1 minut. Imediat dupa ce se oprea am observat ca curgea benzina pe sub capul injector monopunct... Am schimbat injectia cu totul cu una luata de la schrot(400 RON) insa nici cu injectia cea noua nu s-a comportat bine (sincer un stiu ce simptome avea dar mecanicul a zis k faptul k s-a stricat prima injectie era doar un efect, nu si cauza). In fine parea sa nu fie nimic altceva stricat si am schimbat si ECU tot cu unul de la schrot(220 RON). Dupa ce am schimbat ECU merge f bine si mi-au disparut si vibratiile de la relanti pe care le avusesem inainte(nu stiu daca erau de la injectie sau ECU).
Bafta!