Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ce bine ca ai scris. Chiar ma gandeam sa il spal (pentru prima data ever), doar ca ma gandeam sa bag o carpa acolo in gaura unde se gaseste tija si neaparat sa fie pus capacul pe motor. De asemenea, banuiesc ca s-ar mai aduna apa si la injectoare, si acolo sunt niste gauri capabile sa retina apa. Daca galeria de admisie ar fi in stare buna, nu ar avea voie sa intre apa in ea pe deasupra, dar cum nici o galerie de pe forum nu e impecabila...
In concluzie, cred ca nu o sa il mai spal, il las asa murdar ca si-asa vine iarna si nici nu se uita nimeni...
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Eu zic ca a mea e impecabiila Cool
  • kseba70

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1977 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
si eu zic la fel , doar are in jur de 250 km,de cand am schimbato.
  • ag10tit

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2007

  • Mesaj Privat
De aproximativ jumatate de an mi-am cumparat si eu o Astra H 1.9 cdti (Z19DTJ), de cand am cumparat masina avea tija de la galeria de admisie cazuta si pana acum nu am schimbat-o.Intrebarea mea ar fi ce se poate intampla daca nu schimb galeria cat mai curand, nu mi s-a aprins martor in bord pana acum din cauza galeriei?
Si as mai avea o intrebare, cand accelerez si masina este la cel putin 1800 rot/min se aude un fasait ca si cum ar pierde aer pe undeva, iar cand las acceleratia se aude un ca si cum ar trage aer fals, intrebarea mea ar fi daca sunetul asta se poate auzi de la galerie pt ca se aude numai cand apas aceleratia mai puternic si dupa ce fac cativa km.
  • kseba70

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1977 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Apr 2010

  • Mesaj Privat
trage aer fals pe la tija lui peste, eu am mers multi km. cu ea cazuta, de cand am schimbat galeria masina trage mai bine si consuma mai putin.
deci merita schimbata
  • gabby_

  • Mesaje scrise: 238
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2010

  • Mesaj Privat
"Bazare" lasa-mi te rog un pm cu id-ul tau de mess, sa ne vedem in oras cu buburuza mea si sa vad daca are aceeasi boala cu tija si daca e , cum o pot rezolva...
Maine o sa=-mi arunc si eu ochii pe acolo, sper sa vad care e treaba si va voi tine la curent
  • sicanu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2010

  • Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:*Pentru posesorii de 1.9 CDTi 150 CP: cei de la EDS Germania au ajuns la concluzia ca pe furtunul de la epurator la conducta care intra in turbina vine prea mult ulei in full boost, ceea ce inseamna ca paleta de admisie a acesteia se invarte in prea mult ulei, ceea ce duce la uzura prematura a turbinei. Solutia propusa de ei este un reductor care se monteaza pe acest furtun.

http://eds-motorsport.de/sh.../product?info=577

Mi am cumparat si eu un reductor de genul acesta, pe care l-am montat acum o ora.


Pozitia exacta unde trebuie montat:


Mai am unul, pentru cine doreste, pretul de pe site (aprox. 40 Ron).

Scuze de off topic.

Asta e valabil numai pentru motoarele de 1.9 cu 150 de cai sau si pentru cele de 120?
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Sincer nu mai stiu exact. Verifica pe site ul EDS.
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:Sincer nu mai stiu exact. Verifica pe site ul EDS.


Tu ti-ai montat asa ceva?
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Mi-am montat, am si vandut pe site si lumea foloseste asa ceva. Din pacate am o problema la epurator care mi a spart un furtun si am vazut ca "nu suporta" restrictorul montat pe furtun asa ca deocamdata il tin in portbagaj pana mai da caldura sa vad ce e infundat pe acolo.
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Te-ai mai uitat la tija?
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu dar in vreo 10.000 km nu ma astept sa se fi schimbat mare lucru.
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Salut baieti,
Am avut si eu problema asta, am rezolvat-o in felul urmator:
am scos tija, am facut rost de o bagheta de testolit cilindric, si mi-a facut cineva la strung un fel de "capacele" care imbracau cilindrii de plastic de pe tija si in care intrau fix plasticele de pe galeria de admisie.
m-am chinuit vre-o 3 ore sa o pun la loc si in final vad ca merge...
pret total 50 lei ( tija sigur nu va mai iesi ).
  • stanstan

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Dar 100% o sa se blocheze.
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
app, am obs si eu ca era destul de murdara (ulei?!) zona in care era tija aceasta, ce poate sa insemne acest lucru? - tija este acum fixata la locul ei...
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
stanstan a scris:Dar 100% o sa se blocheze.


De ce s-ar bloca Sad ?
  • emilluss

  • Mesaje scrise: 418
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat-o si are deja 30000 km, nu se vede nimic defect la ea pana acum.
  • bugscata

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am citit fugitiv tot ce au scris baietii , nu inteleg de ce uni spun ca , chiar daca am reparat tija si sta mai bine ca niciodata fixata, aceasta o sa se blocheze la un moment dat; inteleg sa se blocheze daca nu sta la locul ei si cade incurcand capul 3 ( cel cu motorasul ) dar altfel cum ?
Si inca ceva, inainte sa montez tija la locul ei se auzea un "rontzait" la motor era din cauza asta ? Se aude si la voi?
Multumesc...
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Zgomotul cel mai probabil nu era de acolo, but who knows (?).
Motivul pentru care unii spun ca se blocheaza la un moment dat este ca in timp paletele nu se mai rotesc cum trebuie ( de ex. mie mi a sarit de la loc si efectiv scapa presiune si mizerie pe sus la greu). In momentul cand unul din cei 4 fluturasi se blocheaza de la calamina depusa pe interiorul galeriei fie motorul se arde incercand sa invarta (daca tija e prinsa mega bine), fie sare tija de la loc (asa am patit eu cand mi-a iesit bucsa fluturasului numarul 2 de tot afara din blocul galeriei).
Asa au mai patit multi si d-asta te avertizeaza lumea sa fii si tu pregatit. Eu zic sa te duci linistit inainte si sa te mai uiti din cand in cand la ea. La un moment dat tot va trebui sa o schimbi (daca tii la masina ta si vrei sa mearga 100 % din ce poate ea), tot ce poti sa faci cu reparatia este sa amani momentul pana aduni banii si nervii necesari schimbarii galeriei.
Succes!
  • MariusOA

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Rezolvarea mea. La doua motoare identice (fam) am rezolvat problema galeriei in doua moduri: la una din masini a fost inlocuita cu galerie noua (model dupa 2008) si la cealalta au fost sudate gaurile din dreptul clapetelor. Procedeu: 1. Intai au fost scoase clapetele, de pe gauri, se pot scoate toate 4 - astfel motorasul actioneaza in gol fara probleme, sau 3 dintre ele -> in cazul asta cea cu motorasul ramane actionata de el; la mine doar 3 au fost sudate. 2. Gaurile respective au fost astupate/sudate (sudura in aluminiu). 3. Personal recomand aceasta metoda, fiind mai ieftina si mai eficienta. Rezultatele au fost pe masura, mai exact consumul a ramas acelasi si nu a crescut chiar deloc comparativ cu acelasi motor cu galeria schimbata; si implicit performantele imbunatatite. Daca ar fi s-a aleg pe viitor, la masina cu galeria schimbata, cand se va intampla s-a pice tija, sau s-a scape presiune/ulei pe langa supape => as proceda la sudarea ei, fara nici o retinere. S-auzim de bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR