- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Ce bine ca ai scris. Chiar ma gandeam sa il spal (pentru prima data ever), doar ca ma gandeam sa bag o carpa acolo in gaura unde se gaseste tija si neaparat sa fie pus capacul pe motor. De asemenea, banuiesc ca s-ar mai aduna apa si la injectoare, si acolo sunt niste gauri capabile sa retina apa. Daca galeria de admisie ar fi in stare buna, nu ar avea voie sa intre apa in ea pe deasupra, dar cum nici o galerie de pe forum nu e impecabila...
In concluzie, cred ca nu o sa il mai spal, il las asa murdar ca si-asa vine iarna si nici nu se uita nimeni...
In concluzie, cred ca nu o sa il mai spal, il las asa murdar ca si-asa vine iarna si nici nu se uita nimeni...
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
De aproximativ jumatate de an mi-am cumparat si eu o Astra H 1.9 cdti (Z19DTJ), de cand am cumparat masina avea tija de la galeria de admisie cazuta si pana acum nu am schimbat-o.Intrebarea mea ar fi ce se poate intampla daca nu schimb galeria cat mai curand, nu mi s-a aprins martor in bord pana acum din cauza galeriei?
Si as mai avea o intrebare, cand accelerez si masina este la cel putin 1800 rot/min se aude un fasait ca si cum ar pierde aer pe undeva, iar cand las acceleratia se aude un ca si cum ar trage aer fals, intrebarea mea ar fi daca sunetul asta se poate auzi de la galerie pt ca se aude numai cand apas aceleratia mai puternic si dupa ce fac cativa km.
Si as mai avea o intrebare, cand accelerez si masina este la cel putin 1800 rot/min se aude un fasait ca si cum ar pierde aer pe undeva, iar cand las acceleratia se aude un ca si cum ar trage aer fals, intrebarea mea ar fi daca sunetul asta se poate auzi de la galerie pt ca se aude numai cand apas aceleratia mai puternic si dupa ce fac cativa km.
- kseba70
- **
- 128 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Vectra 1977 Z19DTH
- Mures
kseba70
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1977 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
- gabby_
- **
- 238 mesaje
- din 25 Sep 2010
- Astra 2005 DTH
- Constanta
gabby_
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
sicanu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
c_pantazescu a scris:*Pentru posesorii de 1.9 CDTi 150 CP: cei de la EDS Germania au ajuns la concluzia ca pe furtunul de la epurator la conducta care intra in turbina vine prea mult ulei in full boost, ceea ce inseamna ca paleta de admisie a acesteia se invarte in prea mult ulei, ceea ce duce la uzura prematura a turbinei. Solutia propusa de ei este un reductor care se monteaza pe acest furtun.
http://eds-motorsport.de/sh.../product?info=577
Mi am cumparat si eu un reductor de genul acesta, pe care l-am montat acum o ora.
Pozitia exacta unde trebuie montat:
Mai am unul, pentru cine doreste, pretul de pe site (aprox. 40 Ron).
Scuze de off topic.
http://eds-motorsport.de/sh.../product?info=577
Mi am cumparat si eu un reductor de genul acesta, pe care l-am montat acum o ora.
Pozitia exacta unde trebuie montat:
Mai am unul, pentru cine doreste, pretul de pe site (aprox. 40 Ron).
Scuze de off topic.
Asta e valabil numai pentru motoarele de 1.9 cu 150 de cai sau si pentru cele de 120?
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Am avut si eu problema asta, am rezolvat-o in felul urmator:
am scos tija, am facut rost de o bagheta de testolit cilindric, si mi-a facut cineva la strung un fel de "capacele" care imbracau cilindrii de plastic de pe tija si in care intrau fix plasticele de pe galeria de admisie.
m-am chinuit vre-o 3 ore sa o pun la loc si in final vad ca merge...
pret total 50 lei ( tija sigur nu va mai iesi ).
Am avut si eu problema asta, am rezolvat-o in felul urmator:
am scos tija, am facut rost de o bagheta de testolit cilindric, si mi-a facut cineva la strung un fel de "capacele" care imbracau cilindrii de plastic de pe tija si in care intrau fix plasticele de pe galeria de admisie.
m-am chinuit vre-o 3 ore sa o pun la loc si in final vad ca merge...
pret total 50 lei ( tija sigur nu va mai iesi ).
- stanstan
- **
- 148 mesaje
- din 13 Feb 2009
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
stanstan
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2009
- Mesaj Privat
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
emilluss- Suspendat
- 418 mesaje
- din 27 Feb 2010
- Astra 2005 z19dth
- Alta tara
emilluss- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2005 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2010
- Mesaj Privat
bugscata
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Am citit fugitiv tot ce au scris baietii , nu inteleg de ce uni spun ca , chiar daca am reparat tija si sta mai bine ca niciodata fixata, aceasta o sa se blocheze la un moment dat; inteleg sa se blocheze daca nu sta la locul ei si cade incurcand capul 3 ( cel cu motorasul ) dar altfel cum ?
Si inca ceva, inainte sa montez tija la locul ei se auzea un "rontzait" la motor era din cauza asta ? Se aude si la voi?
Multumesc...
Si inca ceva, inainte sa montez tija la locul ei se auzea un "rontzait" la motor era din cauza asta ? Se aude si la voi?
Multumesc...
- c_pantazescu
- OP
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Zgomotul cel mai probabil nu era de acolo, but who knows (?).
Motivul pentru care unii spun ca se blocheaza la un moment dat este ca in timp paletele nu se mai rotesc cum trebuie ( de ex. mie mi a sarit de la loc si efectiv scapa presiune si mizerie pe sus la greu). In momentul cand unul din cei 4 fluturasi se blocheaza de la calamina depusa pe interiorul galeriei fie motorul se arde incercand sa invarta (daca tija e prinsa mega bine), fie sare tija de la loc (asa am patit eu cand mi-a iesit bucsa fluturasului numarul 2 de tot afara din blocul galeriei).
Asa au mai patit multi si d-asta te avertizeaza lumea sa fii si tu pregatit. Eu zic sa te duci linistit inainte si sa te mai uiti din cand in cand la ea. La un moment dat tot va trebui sa o schimbi (daca tii la masina ta si vrei sa mearga 100 % din ce poate ea), tot ce poti sa faci cu reparatia este sa amani momentul pana aduni banii si nervii necesari schimbarii galeriei.
Succes!
Motivul pentru care unii spun ca se blocheaza la un moment dat este ca in timp paletele nu se mai rotesc cum trebuie ( de ex. mie mi a sarit de la loc si efectiv scapa presiune si mizerie pe sus la greu). In momentul cand unul din cei 4 fluturasi se blocheaza de la calamina depusa pe interiorul galeriei fie motorul se arde incercand sa invarta (daca tija e prinsa mega bine), fie sare tija de la loc (asa am patit eu cand mi-a iesit bucsa fluturasului numarul 2 de tot afara din blocul galeriei).
Asa au mai patit multi si d-asta te avertizeaza lumea sa fii si tu pregatit. Eu zic sa te duci linistit inainte si sa te mai uiti din cand in cand la ea. La un moment dat tot va trebui sa o schimbi (daca tii la masina ta si vrei sa mearga 100 % din ce poate ea), tot ce poti sa faci cu reparatia este sa amani momentul pana aduni banii si nervii necesari schimbarii galeriei.
Succes!
- MariusOA
- **
- 124 mesaje
- din 21 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
MariusOA
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2007
- Mesaj Privat
Rezolvarea mea. La doua motoare identice (fam) am rezolvat problema galeriei in doua moduri: la una din masini a fost inlocuita cu galerie noua (model dupa 2008) si la cealalta au fost sudate gaurile din dreptul clapetelor. Procedeu: 1. Intai au fost scoase clapetele, de pe gauri, se pot scoate toate 4 - astfel motorasul actioneaza in gol fara probleme, sau 3 dintre ele -> in cazul asta cea cu motorasul ramane actionata de el; la mine doar 3 au fost sudate. 2. Gaurile respective au fost astupate/sudate (sudura in aluminiu). 3. Personal recomand aceasta metoda, fiind mai ieftina si mai eficienta. Rezultatele au fost pe masura, mai exact consumul a ramas acelasi si nu a crescut chiar deloc comparativ cu acelasi motor cu galeria schimbata; si implicit performantele imbunatatite. Daca ar fi s-a aleg pe viitor, la masina cu galeria schimbata, cand se va intampla s-a pice tija, sau s-a scape presiune/ulei pe langa supape => as proceda la sudarea ei, fara nici o retinere. S-auzim de bine!