ytaa_ytaa
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
- andreim4
- **
- 366 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
sper sa nu zic prostii dar am impresia ca ecu poti sa il iei si de pe alta masina. informatiile din el se pot rescrie. incearca la dezmembrari doar sa faci proba cu ele. daca iti merg intereseazate la opel cat te costa o rescriere de ecu si daca ai bani te intorci la dezmembrari si il cumperi. ordinea nu e neaparat obligatoriu asta. bafta
ANSWERS
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Dec 2004
- Mesaj Privat
ytaa_ytaa
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,825 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,825
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
Ultima modificare făcută de mctoto la Lun 25 Feb, 2008 2:57 pm
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Un releu e 30-40 ron, pe cand chei cu immo mult peste.
Bafta !
- cool4gaborw
- **
- 55 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Olt
cool4gaborw
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
am un ecotec 1996 calibra !
cum pun contactu licare CHECK ENGINE intruna si nu porneste!m-am plimbat cu ea..am facut vreo 30km dupa care licare intruna:(si nu porneste!Unde sunt releele?IMObilizatoru nu se scoate?
- mctoto
- ****
- 1,825 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,825
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- cool4gaborw
- **
- 55 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Olt
cool4gaborw
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- deleted-50226
- **
- 153 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50226
- Mesaje scrise: 153
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- cool4gaborw
- **
- 55 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Corsa 2004 z13dt
- Olt
cool4gaborw
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
nu il pot face..ca licare singur CHECK ENGINE..:(bag cheia pun contactu numar secunde 1 si la 2 gata licareeeee..😢: 😢
Am rezolvat problema!de cateva lunii!
Aveam CIP din cheie lipit pe imobilizator chiar sub volan sub plasticurile alea!dar era cazut!
si de scos nu stiu cum se scoate,dar stiu ca e imobilizatorul care sta pe contact,CIP-ul din cheie si are calculator special!Asa stiu eu!
- MDL
- **
- 188 mesaje
- din 10 Oct 2009
- Astra C16NZ
- Bucuresti
MDL
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2009
- Mesaj Privat
Daca da, din ce am inteles imob,lizatorul are 2 relee care pot pica , unul pentru pompa de benzina si unul pentru ECU.
Cuitia cu IMO ar trebui sa fie in spate la torpedou.O cutie metalica prinsa pe caroserie. Se scoate cutia metalica si in interior e o cutie de plastic care poate fi deconectata. Apoi scoti capacul de plastic si ajungi la placa de baza(cea cu circuite)
Pe ea se vad cele 2 relee , cel pt bompa de benzina si cel pentru ECU.
Poti sa verfici daca sunt prinse bine relele sau daca sunt alte probleme pe acolo si chiar poti sa sari peste cele 2 relee, facand conexiune directa.
Sper sa fie asta.
salut! poti sa-mi spui te rog cum sa fac sa anulez releele si sa pun pe direct? aceeasi problema o am si eu..licare check engine cand pun contactul si nu porneste,am c20ne ca si tine! m-ar ajuta mult daca mi-ai spune ce culori au firele de la releul care vine la immo...
releul de la pompa de benzina merge,se aude cum tzacane cand pun contactul,dar releul de la immo nu stiu care e...cel mai mult m-ar ajuta sa-mi spui culorile firelor de la releu ca sa stiu si sa-l pun pe direct sa vad daca merge si daca stii si cum sa le leg...care cu care.. multumesc!
- octavian4
- **
- 148 mesaje
- din 03 Mar 2008
- Bucuresti
octavian4
- Mesaje scrise: 148
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat