Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Un prieten si-a luat o Calibra C20NE . Cand porneste motorul, daca nu apasa umpic pe acceleratie , da sa moara. E ca si cum nu ar fi alimentat cum trebuie. Daca apasa acceleratia, isi revine.
Asta se intampla doar cand porneste motorul. La relanti sta. Oare care ar fi problema ?
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
si eu am aceesai problema.Cateodata (foarte rar ) se opreste.Dau la cheie,porneste are punctul ala critic si pe urma nu mai are nik merge ok . Dar la fiecare pornire aceeasi problema si eu am mai intrebat pe aici de la ce poate fi
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
incercati sa "mai mariti avansul" /...adica scoateti siguranta aia de pe cablu de accelaratie...la motor..si mai dati de acolo ceva avans....

chestia asta mi s-a intamplat si mie..dar fiti atenti ca poate fi si de la benzina.... cateodata e proasta rau...

try it
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
am patiti si eu de la benzina petrom
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
arthurro exact asa cum spui tu i se intampla prietenului meu .
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
am patit si io la motoru 8v, care pe cat e de fiabil si tine 500 de mii de km, pe atat e de tot kktu ... stiu simptomul: la blana pe loc, urca pana in 2000 de ture si intre 2000 si 3500 parca merge in 3 bujii... eu nu mi-am dat seama de la ce e, am schimbat bujii/fise delco + benzina , la un moment dat si-a revenit, dar nu pot sa zic exact cauza
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am patit exact la fel ca voi. Confused Am schimbat bujii, fise, am curatat injectoarele cu ultrasunete, am bagat benzina de la toate statiile posibile si imposibile, am schimbat filtrul de benzina, de aer etc Shocked si nimic. Pana saptamana trecuta cand am gasit un mecanic "mai priceput" si mi-a zis ca e de la REGULATORUL DE DEBIT. Dar nu e o problema prea mare atat timp cat nu moare chiar si daca apasati acceleratia o data la pornire.
Piesa e cam scumpa (am inteles ca in jur de 300 EURO) si nu merita schimbata daca in mers nu are intreruperi. Eu o sa mai merg asa. Daca se agraveaza problema...
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mai baieti eu am un kadett c20ne cu 260.000 km la bord din care 180.000 in romania si nu prezinta nici un fel de probleme la pornire nici iarna nici vara .Doar ca la ralanti imi oscileaza un pic .
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
schimbatzi senzorul care citeste pozitia clapetei de acceleratie...
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Am schimbat senzorul de la clapeta acum cateva luni.Probabil ca trebuie sa schimb si regulatorul de ralanti dar nu imi bat capul.Masina merge perfectsi nu mai am de gand sa dau 4.000.000 pentru regulator pentru niste mici oscilatii .
  • GSi

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ToX a scris:am patit si io la motoru 8v, care pe cat e de fiabil si tine 500 de mii de km, pe atat e de tot kktu ... stiu simptomul: la blana pe loc, urca pana in 2000 de ture si intre 2000 si 3500 parca merge in 3 bujii... eu nu mi-am dat seama de la ce e, am schimbat bujii/fise delco + benzina , la un moment dat si-a revenit, dar nu pot sa zic exact cauza


Cursorul de la debitmetru e de vina, are traseul intrerupt pe o portiune, nu face contact sau a luat ceva mizerii pe acolo. Daca dai capacul jos de la debitmetru si in momentul cand tragi de cablul de acceleratie misti si de clapeta debitmetrului si fenomenul dispare e cu siguranta de la debitmetru.


eu a scris:Pana saptamana trecuta cand am gasit un mecanic "mai priceput" si mi-a zis ca e de la REGULATORUL DE DEBIT. Dar nu e o problema prea mare atat timp cat nu moare chiar si daca apasati acceleratia o data la pornire.
Piesa e cam scumpa (am inteles ca in jur de 300 EURO) si nu merita schimbata daca in mers nu are intreruperi. Eu o sa mai merg asa. Daca se agraveaza problema...


Regulatorul de presiune in rampa de injectie se duce in timp, se slabeste arcul din el si tine din ce in ce mai putina presiune. La 100-150E se gasesc regulatoare ajustabile, ce permit setarea raportului optim intre consum si performanta.


rivo a scris:incercati sa "mai mariti avansul" /...adica scoateti siguranta aia de pe cablu de accelaratie...la motor..si mai dati de acolo ceva avans....


Confunzi avansul (care e unghiul intre PMS - punct maxim superior - si momentul la care sa da scanteia pe cilindrul respectiv) cu regimul de relanti ... prin ce sfatuiesti tu acolo motorul o sa stea tot timpul putin in sarcina ... adica clapeta de acceleratie nu o sa fie perfect inchisa pt ca motorul sa primeasca aer doar prin ICV cum ar fi normal. Vacuumul din galeria de admisie o sa fie ceva mai mic decat normal iar consumul o sa creasca, motorul nu o sa mai mearga in regim normal cand ar trebui sa fie la relanti.


vladonero a scris:Doar ca la ralanti imi oscileaza un pic .


Ai verificat bujii/fise ? Trage normal in sarcina (peste 120Kmh in a 5-a de ex) ?
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mai GSI daca ne apucam acum la o masina de 250.000 km sa schimbam :debitmetru regulator in rampa , senzor de turatie , regulator de ralanti si injectoare sigur o sa faca piesele mai mult decat masina.
Am bujii BERU si fise tot BERU.
  • rivo

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu asa mi-am rezolvat problema asta... si ..nu mi s-a parut ca mi-a crescut consumul.. .oricum pana gasesc o alta solutie.... asta e...
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Confunzi avansul (care e unghiul intre PMS - punct maxim superior - si momentul la care sa da scanteia pe cilindrul respectiv) cu regimul de relanti ... prin ce sfatuiesti tu acolo motorul o sa stea tot timpul putin in sarcina ... adica clapeta de acceleratie nu o sa fie perfect inchisa pt ca motorul sa primeasca aer doar prin ICV cum ar fi normal. Vacuumul din galeria de admisie o sa fie ceva mai mic decat normal iar consumul o sa creasca, motorul nu o sa mai mearga in regim normal cand ar trebui sa fie la relanti.


Nu inteleg ... clapeta de aer trebuie sa fie perfect inchisa la relanti??????????? A mea sta putin intredeschisa, dar relantiul nu este foarte stabil. Asta sa fie cauza??????
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
subscriu si eu aici cu o pb: pentru prima data de cand am masina in ultimile 2-3 zile se impiedica la pornire. adica dau contact porneste motorul si apoi se opreste.
e drept ca din pacate am pus benzina de la Petrom in ultima vreme Crying or Very sad
sa vad daca asta o fi problema.

Ps: fisele si bujiile le-am schimbat
  • bogdann

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2005

  • Mesaj Privat
si eu am aceleasi probleme la un vectra GT de 2000.
am vorbit cu un specialist in opeluri si daca bine retin a zis ca e capacul de la regulatorul de injectie .nu stiu daca bine am retinut dar sigur e ceva cu regulatorul.[/img]
  • Kappy

  • Mesaje scrise: 325
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceeasi problema cu C20NE si a fost din debitmetrul de aer. Am luat unu de la dezmembrari si acu mere bine ....pe langa cealalta problema.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Problema asta o am la Focus C-Max cu 3 luni vechime si 5000 km la bord (de la inceput) asa ca nu mai fiti asa stresati...
  • malex

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru, da' esti rau de tot pornit pe Ford Laughing Am mai vazut niste thread-uri unde dadeai in ei la greu Laughing Stiu ca sunt off-topic, da' nu pot sa tac Laughing Ca pe langa Opel ma dau cu un Focus Tddi (alt motor care l-ai desfiintat in alta discutie) si sunt super incantat (de motor si de confortul interior; mai putin de comportamentul rutier - e cam barcoasa Very Happy ).
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pai ti se pare normal ca C-Max -ul cu motor 1.6 16V 100CP luat nou nout sa aiba:
- consum mai mare
- sa porneasca mai greu
- relanti mai instabil
ca o vectra B din 98 cu 90.000 km la bord ? iar cu 1.8 tddi mi-au zis baietii de la Romcar sa fug de el si ca dovada pe Focusul nou pun 1.6 tdci Peugeot.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR