- bac marius
- OP
- 53 mesaje
- din 02 Nov 2007
- Kadett 1980 12
- Bucuresti
bac marius
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1980 12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nogood_off
- **
- 71 mesaje
- din 15 Dec 2008
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nogood_off
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2008
- Mesaj Privat
- cipylan
- **
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mihaicristi
- **
- 104 mesaje
- din 12 Mar 2008
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
mihaicristi
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2008
- Mesaj Privat
stefan26
- Mesaje scrise: 87
- Locatie: Braila
- Masina: Omega 2003 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
cyprian, sfatul meu e sa nu te zgarcesti la filtre ca o sa iti para rau. Frontalul e destul de ieftin la piese, deci cred ca adaosul practicat nu a fost prea mare. Eu din cauza ca am pus o marca de filtru de aer mai ieftina cu 20 lei decat alta, si filtrul s-a distrus cand s-a imbacsit si a tras aer nefiltrat am stricat debitmetru si am dat 600 lei. Vezi ca o reparatie la o cutie de viteze automata nu e 600 lei. Filtru ala e facut sa retina anumite particule care se rup, se tocesc din ambreiaje, eventual convertizor daca are. Punand un filtru mai slab, nu mai retine ce trebuie si ajungi la complicatii mult mai mai de 300 lei.
abRoncs
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
- cipylan
- **
- 172 mesaje
- din 22 Jul 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Galati
cipylan
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Galati
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2008
- Mesaj Privat
Scuze ca am intrat asa tarziu! Le multumesc tuturor pentru sfaturi. Nu am schmbat inca uleiul, fiindca am crezut ca exista si un loc diferit de cel pentru nivel, pe unde sa pot baga uleiul in cutie. Acum am inteles scut tot uleiul, schimb filtrul (Multumesc pentru sfat stefan26) si apoi bag uleiul prin gaura de nivel, cand da afara pun busonul, pornesc motorul ,apoi dau in treapta P si acum completez, cu motorul pornit, pana da afara. Cred ca este corect, daca gresesc undeva va rog sa ma completati, poate ii ajutam si pe altii. Multumesc!
abRoncs
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
e_vasalos
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1995 x25xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2007
- Mesaj Privat
- IMPERIALUL2008
- *
- 4 mesaje
- din 23 Nov 2009
- Vectra 1992
- Iasi
IMPERIALUL2008
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ovidelovici
- *
- 4 mesaje
- din 19 Mai 2011
- Vectra 1997 x20xev
- Cluj
ovidelovici
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2011
- Mesaj Privat