- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- gogo_y17dt
- **
- 492 mesaje
- din 27 Jan 2007
- Vectra 2004 z19dt
- Falticeni sau Iasi
gogo_y17dt
- Mesaje scrise: 492
- Locatie: Falticeni sau Iasi
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2007
- Mesaj Privat
Salutari. La o vectra b x20dth din 98 cu climatronic, un timp s-a auzit un zgomot de la compresorul de AC iar dupa accea cand am incercat odata sa ii dau drumul s-a oprit motorul. Acum nu mai vrea sa cupleze compresorul. Daca ii dau din OP-Com "test AC" cupleaza compresorul dar imi opreste motorul. Mentionez ca fulia compresorului pare blocata dar are un joc de un sfert de cursa inainte si inapoi.
Sa fie de la rulmentul fuliei sau trebuie sa iau alt compresor cu totul? Scuze daca sunt offtopic.
Sa fie de la rulmentul fuliei sau trebuie sa iau alt compresor cu totul? Scuze daca sunt offtopic.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
skorpyon
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2009
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
skorpyon
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2009
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
skorpyon
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2009
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Acea "chestie" de metal se numeste platan. El nu trebuie sa aiba (in cazul motor oprit) decat joc axial. Distanta fata de fulie, este standard intre 0,2 si 0,6mm, aceasta distanta reprezentand jocul axial. Pentru alte clarificari, vorbim pe YMess, ca sa nu incarcam topicul cu lucruri inutile. ID: ldivora@yahoo.com De fapt tot ceea ce iti pot spune scrie si in topicul "Totul despre AC....."
skorpyon
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2009
- Mesaj Privat
jay2k5
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2012 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
La mine nu pornea compresorul.. se pare ca nu aveam freon pe instalatie.
Am incarcat instalatia mi-a pornit compresorul, dar cu o intarziere 2 zile.. (probabil era blocat si cum oi fi luat vreo denivelare si-a dat drumul) si atunci se auzea un huruit ciudat.
Dupa o sapt mi s-a blocat de tot, iar tipul de la service mi-a aratat ca nu se mai invarte axul compresorului si m-a sfatuit sa-mi caut alt compresor. Dupa parerea mea cred ca e de la rulmentul asta despre care vorbiti.
Intrebarea mea e daca se merita sa incerc sa schimb rulmentul asta, ori sa iau alt compresor SH, ori sa-mi iau unul nou sa fiu sigur ca nu o sa mai am probleme si sa incerc apoi sa mai recuperez de la cel pe care-l am.
Opel Astra H 2004, 1598cc, benzina, Z16XEP
Multumesc.
Am incarcat instalatia mi-a pornit compresorul, dar cu o intarziere 2 zile.. (probabil era blocat si cum oi fi luat vreo denivelare si-a dat drumul) si atunci se auzea un huruit ciudat.
Dupa o sapt mi s-a blocat de tot, iar tipul de la service mi-a aratat ca nu se mai invarte axul compresorului si m-a sfatuit sa-mi caut alt compresor. Dupa parerea mea cred ca e de la rulmentul asta despre care vorbiti.
Intrebarea mea e daca se merita sa incerc sa schimb rulmentul asta, ori sa iau alt compresor SH, ori sa-mi iau unul nou sa fiu sigur ca nu o sa mai am probleme si sa incerc apoi sa mai recuperez de la cel pe care-l am.
Opel Astra H 2004, 1598cc, benzina, Z16XEP
Multumesc.
- costel.diaconu
- **
- 86 mesaje
- din 27 Apr 2009
- Astra 2005 z16xep
- Bucuresti
costel.diaconu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am citit in mesajele anterioare ca se sugereaza sa se demonteze compresorul pentru a se schimba rulmentul de la fulie, la Delphi de exemplu, eu am schimbat rulmentul fara sa demontez compresorul de pe masina si nu a fost necesar sa reincarc instalatia cu freon ca nu a pierdut nimic, operatie facuta la Opel Astra H benzina, Renault Megane II si VW. Caravelle.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- peddro
- **
- 228 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am schimbat rulmentul de la ambreiaj compresor , model Delphi CVC 135, pentru motor benzinã 1.6. S-a potrivit perfect rulmentul postat de LDivora la începutul topicului.
Ambreiajul hârâia iar volanta ambreajului juca pe ax. ªurubul era înfiletat puþin strâmb. Dupã curãþare a putut fi reutilizat.
Operaþiunea s-a fãcut în service cu demontare compresor de pe motor, desfãcut ambreiaj, scos rulment vechi cu presa hidraulicã, introdus rulment nou cu aceeaºi presã. Bobina a fost curãþatã de ruginã, la fel ºi platanul ambreiajului, cu perie rotativã de sârmã.
Instalaþia AC a fost golitã înainte de operaþiune. Mai erau aproximativ 170 g freon in instalaþie (mai puþin de 1/3 din cantitatea normalã). Pe compresor e menþionatã cantitatea de ulei de 150 ml. Uleiul a fost de asemenea completat atât în compresor cât ºi pe circuit.
Costuri:
100 lei montare demontare compresor
100 lei încãrcare cu freon ºi ulei
45 lei rulmentul de ambreiaj, la o firmã recomandatã de LDivora.
Pentru cei interesati pot îndruma pe privat cãtre firma respectivã. Nu vreau sa fac reclamã. Eu i-am gãsit cãutând pe forumuri auto.
Urmeazã câteva imagini din timpul reparaþiei.
Mulþumesc LDivora pentru efortul depus în acest topic.
Ambreiajul hârâia iar volanta ambreajului juca pe ax. ªurubul era înfiletat puþin strâmb. Dupã curãþare a putut fi reutilizat.
Operaþiunea s-a fãcut în service cu demontare compresor de pe motor, desfãcut ambreiaj, scos rulment vechi cu presa hidraulicã, introdus rulment nou cu aceeaºi presã. Bobina a fost curãþatã de ruginã, la fel ºi platanul ambreiajului, cu perie rotativã de sârmã.
Instalaþia AC a fost golitã înainte de operaþiune. Mai erau aproximativ 170 g freon in instalaþie (mai puþin de 1/3 din cantitatea normalã). Pe compresor e menþionatã cantitatea de ulei de 150 ml. Uleiul a fost de asemenea completat atât în compresor cât ºi pe circuit.
Costuri:
100 lei montare demontare compresor
100 lei încãrcare cu freon ºi ulei
45 lei rulmentul de ambreiaj, la o firmã recomandatã de LDivora.
Pentru cei interesati pot îndruma pe privat cãtre firma respectivã. Nu vreau sa fac reclamã. Eu i-am gãsit cãutând pe forumuri auto.
Urmeazã câteva imagini din timpul reparaþiei.
Mulþumesc LDivora pentru efortul depus în acest topic.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Sa mai adaugam la seriile de rulmenti si pe cel de la Delphi pentru motorul 1.8 benzina:
Rulment pentru compresor A/C Astra G X20DTH, Sanden SD6V12-1414: NSK, codul: 35BD5020DUK;
Rulment pentru compresor A/C Astra G Y20DTH, Sanden SD6V12-1418F (-1428F, -1440F, -1441F): NSK, codul: 35BD5020DUK;
Rulment pentru compresor A/C Astra G 1.4 (1.6) benzina, Corsa 1.2 benzina, Delphi: NACHI, codul 35BG05S7G-2DL
Rulment pentru compresor A/C Astra G 1.8 benzina, Delphi: NACHI, codul 35BG05S7G-2DSL sau NSK, codul: 35BG05020DUM
Rulment pentru compresor A/C Harrison, pentru Vectra A, motor c20ne, 1994, cod: 40BGS8G-2DS, 6559469;
Rulment pentru compresor A/C Vectra C Y22DTR, Sanden PXV16 : NSK, codul: 35BD5220DUM25;
Rulment pentru compresor A/C Astra G X20DTH, Sanden SD6V12-1414: NSK, codul: 35BD5020DUK;
Rulment pentru compresor A/C Astra G Y20DTH, Sanden SD6V12-1418F (-1428F, -1440F, -1441F): NSK, codul: 35BD5020DUK;
Rulment pentru compresor A/C Astra G 1.4 (1.6) benzina, Corsa 1.2 benzina, Delphi: NACHI, codul 35BG05S7G-2DL
Rulment pentru compresor A/C Astra G 1.8 benzina, Delphi: NACHI, codul 35BG05S7G-2DSL sau NSK, codul: 35BG05020DUM
Rulment pentru compresor A/C Harrison, pentru Vectra A, motor c20ne, 1994, cod: 40BGS8G-2DS, 6559469;
Rulment pentru compresor A/C Vectra C Y22DTR, Sanden PXV16 : NSK, codul: 35BD5220DUM25;
Varutzu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2010
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
@Varutzu: Nu te mai chinui sa masori cu un subler decalibrat. Daca iei pagina de catalog a oricaruia din rulmenti ai si cotele: 35BG05S7G-2DL are cotele 50x35x20 asa ca...modifica desenul. Vezi in topicurile de AC, ca sunt date cotele, pe vremea cand nu stiam codurile. Acest topic a fost facut ulterior ca sa va scape de cautat.
Varutzu
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2010
- Mesaj Privat
sausage
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna seara,
Am o Corsa D motor Z13DTH cu urmatoarea problema:
atunci cand pornesc A/C compresorul cupleaza si decupleaza la un interval de 10-20 sec iar aerul conditionat cand vine rece cand nu. Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca este de vina compresorul si ca trebuie schimbat.
As avea cateva intrebari pentru voi
- stiti cumva in Bucuresti de unde pot cumpara un compresor?
- se merita sa il repar?
- cum aflu ce marca de compresor am?
Va multumesc frumos
Am o Corsa D motor Z13DTH cu urmatoarea problema:
atunci cand pornesc A/C compresorul cupleaza si decupleaza la un interval de 10-20 sec iar aerul conditionat cand vine rece cand nu. Am fost la reprezentanta si mi-au spus ca este de vina compresorul si ca trebuie schimbat.
As avea cateva intrebari pentru voi
- stiti cumva in Bucuresti de unde pot cumpara un compresor?
- se merita sa il repar?
- cum aflu ce marca de compresor am?
Va multumesc frumos
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat