Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Am o mare - mica problema. De cateva zile m-i se termina antigelul intr-un ritm ametitor! Am remarcat ca scurgerea are loc pe traseul lichidului de racire, unde se afla o supapa de incalzire, sau cum au numit-o unii mecanici - pompita vacuum. Am cutreierat toata Constanta, la toate service-urile am fost (inclusiv reprezentanta), respectiv la magazinele de piese, toti zicandu-mi ca aceasta piesa ar fi defecta, ceea ce e adevarat, constatand si eu acelasi lucru. Problema ar fi ca ea nu pare defecta deloc:
- am scos de pe instalatie singur piesa in cauza desfacand-o;
- m-am uitat foarte atent (chiar si cu lupa la lumina ledurilor) neconstatand nicio fisura;
- pretul de achizitie este foarte mare, avand in vedere ca nu pare a fi o componenta vitala - 150 lei;
Posibile remedii si/sau rezolvari:
- sa o supun unui test la presiunea respectiva (1,2-1,5 bari);
- achizitionarea uneia noua - 150 lei;
- anuland trecerea prin ea a circuitului de racire, prin imbinarea furtunurilor care treceau prin aceasta;

Mentionez ca aceasta componenta nu face legatura intre furtunul dinspre vasul de expansiune spre radiator, ci la iesirea lichidului din radiator (am inteles ca are legatura cu sistemul de incalzire - climatizare).

ESTE O URGENTA! Astept orice opinie din partea voastra vis-a-vis de aceasta problema, fiind binevenita! Multumesc!






Nou: am remarcat ca scurgerea are loc printr-un orificiu facut special pe corpul supapei, catre capacul acela mare.



Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea seamana cu o supapa de suprapresiune. Daca nu gresesc, inseamna ca ai presiune mare pe instalatia de racire (de ce? o cauza poate fi garnitura de chiulasa ciupita si da compresia la un cilindru pe instalatia de racire) si in acest caz supapa isi face treaba, purjeaza suprapresiunea in atmosfera, evident cu antigel cu tot. Sper sa nu gresesc. Cand am spus garnitura ciupita, inseamna ca nu a ajuns la faza in care da uleiul in antigel sau antigelul in ulei, e in faza incipienta.
Pune te rog masina in semnatura, ca sa nu mai intram in garaj sa vedem despre ce vorbim.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
@ Idivora
Posibil sa ai dreptate, fiindca pe peretii vasului de expansiune am gasit mici particule de cauciuc negre, care nu stiu de unde provin, posibil de la garnitura sau chiar ulei?
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am revenit cu amanunte constatate in aceste zile:
- am scos furtunasul de vacuum din supapa, a.i. sa fie circuitul deschis de trecere al antigelului prin aceasta;
- prin metoda de mai sus, nu imi mai creeaza presiune in supapa, si bineinteles ca nu imi mai picura;
- mergand prin oras, indicatorul nu imi mai sare in dreptul temp de 100' C, dar mi-a aparut martorul in bord al pompei de injectie (ala ca o pompa);
- voi vedea ce imi va spune un coleg foarte priceput, fiindca in mecanici nu prea mai am incredere!
Daca stiti ceva....va rog, ajutati-ma!
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Deocamdata am lasat termostatul pe pozitia deschis , adica i-am scos furtunasul care ridica valva a.i. lichidul de racire sa nu mai fie blocat de catre aceasta (ceea ce am facut e anormal), trecand mai departe catre climatizare din cate am inteles. Daca NU e bine ce am facut, va rog postati!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu am acel robinet scos..problema este ca nu gasesc acum acel furtun de vacum care era pe el..deoarece masina a fost odata in service si de atunci numai gasesc furtunasul..care l-am izolat cu banda adeziva..iar in loc de robinet e racordat printro teava de metal!am gasit robinet si la 80ron si as vre a sa-l racordez inapoi..poate ma ajuti da depistez de unde iese acea teava de vacum sa o gasesc mai usor!
ps:are vreo legatura cu caldura?am observat ca baga aer rece la 25 de grade..Sad
masina asa am aduso din germania,acel robinet era suspendat pe vasul de expansiune si facut cu banda adeziva!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR