- Corneliu Panait
- **
- 276 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
E sigur de la bujiile incandescente. Ele au rolul de a ridica temperatura in camera de ardere la cca 600 gr, pentru a se aprinde mai repede motorina prin compresie. Daca una sau 2 bujii nu mai incalzesc, motorina ramane neaprinsa la pornire si de aceea merge neregulat, pana cand se elimina. Asa am patit la vectra A 1,7 TD. Daca totusi porneste cu 2 bujii arse, atunci inseamna ca ai compresie buna. Dar daca lasi lucrurile nerezolvate, la 0 sau -5 gr, o sa vezi ca porneste mult mai greu. E pacat de electormotor.
jominy
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2005
- Mesaj Privat
tibilosu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Timisoara
- Masina: Zafira 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2005
- Mesaj Privat
jominy
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,842 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,842
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
cum adica una rupta in ghiuloasa...? s-a rupt cand ai vrut s-o desfaci...?
eu cand am schimbat bujiile, mi s-a stricat putin filetul la intrare pt ca prins putina mizerie bujia pe filet. noroc ca a observat mecanicul ( un bun prieten de-al meu). am cautat un tarod de 10 cu pas de 1 ( mi-au sarit capacele pana l-am gasit), am refacut filetul la intrare, si totul a fost ok. a intrat bujia fara probleme. celelalte nu mi-au facut figuri.
eu cand am schimbat bujiile, mi s-a stricat putin filetul la intrare pt ca prins putina mizerie bujia pe filet. noroc ca a observat mecanicul ( un bun prieten de-al meu). am cautat un tarod de 10 cu pas de 1 ( mi-au sarit capacele pana l-am gasit), am refacut filetul la intrare, si totul a fost ok. a intrat bujia fara probleme. celelalte nu mi-au facut figuri.
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,842 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,842
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Dimineata dupa pornire se aprinde aproximativ 30 de secunde dupa care se stinge...in rest motorul merge ok...Acelasi lucru l-am patit si anul trecut si aveam 3 bujii arse, le-am schimbat pe toate, acum acelasi lucru.... e posibil sa se arda atat de repede...am facut aproximativ 18.000 km cu ele.
A doua problema este: cum pot sa verific bujiile fara se le demontez?
Daca aveti idee va rog sa-mi raspundeti...multumesc.
A doua problema este: cum pot sa verific bujiile fara se le demontez?
Daca aveti idee va rog sa-mi raspundeti...multumesc.
- jonny
- **
- 486 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 486
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,842 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,842
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- radzxx
- **
- 200 mesaje
- din 28 Jul 2005
- sibiu
radzxx
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2005
- Mesaj Privat
Dupa ce a dat frigul a inceput sa mi se aprinda becul cu cheita (imediat dupa pornire cca. 30 secunde dupa care se stinge). Am verificat bujiile incandescente si una era arsa. Am schimbat-o insa becul se aprinde la fel...
...Din discutiile de pe aici am vazut ca se poate face o resetare, in sensul de a deconecta borna de la baterie cateva minute.... daca in mod normal numai exista bujii arse ar trebui sa nu se mai aprinda becul....masina functioneaza perfect altfel...
Astept sugestiile voastre....multumesc.
...Din discutiile de pe aici am vazut ca se poate face o resetare, in sensul de a deconecta borna de la baterie cateva minute.... daca in mod normal numai exista bujii arse ar trebui sa nu se mai aprinda becul....masina functioneaza perfect altfel...
Astept sugestiile voastre....multumesc.
- Daniel
- ****
- 2,842 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,842
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- OP
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
eu am avut 3 bujii arse, am schimbat pe toate 4 si dupa aia nu s-a mai aprins becul ala
apoi cand am schimbat distributia am pornit motorul de proba fara debitmetru si s-a apins imediat becul, cand am pornit cu debitmetrul cu mufa pusa, s-a stins si nu s-a mai aprins
concluzia: nu e problema de resetat, mai ai o problema pe undeva, altfel nu s-ar aprinde becul ala
apoi cand am schimbat distributia am pornit motorul de proba fara debitmetru si s-a apins imediat becul, cand am pornit cu debitmetrul cu mufa pusa, s-a stins si nu s-a mai aprins
concluzia: nu e problema de resetat, mai ai o problema pe undeva, altfel nu s-ar aprinde becul ala
Citrus
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2005
- Mesaj Privat
jominy a scris:fratilor nu prea am timp sa caut toate cel 20 si ceva de pagini de aici ... sant sigur ca as gasi ceva informatii ... mopmentan sant la munca si-s cam ocupoat cu treburile interne....deci ...
Azi dimineata cand ma porneam la munca am pus contactul si am pornit si a ramas aprins beculetul galben cu cheita....adik ceva de genul "avarie"
Mentionez ca am un astra G 1,7 DTI 2001 si-s cam satul de probleme ca in ultima perioada numa de astea am avut, ba airbag, ba inspectie, ba una ba alta....
Cand pornesc motorul dupa ceva vreme se aude la inceput ca si cum ar merge o dacie in 2-3 bujii .... un pic asa mai greu ... apoi isi revine si toarce rotund ... dar mi se aprinde martorul in bord ... faza e ca-s cam disperat si nu vreau s-o pun pe chituci ... vreau si eu un sfat eventual diverse variante asupra martorului ... cand se aprinde si ce cauzeaza asta...
VA rog sa ma ajutati...
Mersi
Azi dimineata cand ma porneam la munca am pus contactul si am pornit si a ramas aprins beculetul galben cu cheita....adik ceva de genul "avarie"
Mentionez ca am un astra G 1,7 DTI 2001 si-s cam satul de probleme ca in ultima perioada numa de astea am avut, ba airbag, ba inspectie, ba una ba alta....
Cand pornesc motorul dupa ceva vreme se aude la inceput ca si cum ar merge o dacie in 2-3 bujii .... un pic asa mai greu ... apoi isi revine si toarce rotund ... dar mi se aprinde martorul in bord ... faza e ca-s cam disperat si nu vreau s-o pun pe chituci ... vreau si eu un sfat eventual diverse variante asupra martorului ... cand se aprinde si ce cauzeaza asta...
VA rog sa ma ajutati...
Mersi
Jominy, ai undeva sub capota un loc de unde scoti un capac. Ai niste borne marcate A, B, C....
Unesti A si B cu o sarma, te sui in masina si dai o cheie. Martorul de bord se va aprinde o data,apoi va clipi de 2 ori. Asta inseamna 1 , respectiv 2.Toata secventa asta se va repeta de 3 ori. Apoi va repeta tot de 3 ori o alta secventa, insemnand tot 2 cifre. Aceste cifre le notezi si le verifici intr-un catalog cu coduri de eroare. Si afli in cateva minute ce are masina
- peter
- **
- 150 mesaje
- din 24 Jul 2005
- Vectra 1995 X16SZ
- Caras-Severin
peter
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1995 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,842 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,842
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat