dancuciureanu a scris:Lasa volanta in pace, ea este pusa grea tocmai ca sa "linearizeze" viteza de rotatie a motorului. Cu una mai usoara toate exploziile se vor simti in distributie si nu este bine deloc.
Caz clasic este la Z10 si Z12, acelasi motor dar unul in 3 cilindri si unul in 4. La cel in 3 lantul se lungeste mai repede datorita batailor mai accentuate.
Mersi pt info Corleone si dancuciureanu
Am inteles... faza cu volanta e costisitoare, migaloasa si daunatoare in timp.
De asemenea dane ma intreb daca nu ar fi logic sa fie uzura mai mare doar la "turari cu masina pe neutral" in mers nu ar fi logic sa fie asa "neliniearizare" in distributie datorita faptului ca masina "trage" si nu se produc ridicarile de turatie asa "violent", zic si eu..
Dar de ax cu came sport ce ziceti? sunt scumpe rau? in cazul meu sigur sunt , am 24v
Am inteles ca ridica puterea motorului f mult, si asta dauneaza distributiei (curea)?
MErsi.