- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
OFF
Cei de pe AstraClub sunt mai isteti. Adica au ignorat complet timp de (cel putin) 10 zile problema. And still counting
ON
Reclamatia este imprecisa, confuza si nesustinuta de vreo dovada concreta. Ca urmare raspunsul OPEL nu putea fi decat ceva la modul general, fara vreo finalitate efectiva. Adica la fel ca reclamatia: apa de ploaie.
Iar polemica nu are rost. Autorul topicului este un perfectionist ferm convins ca are dreptatea de partea sa si orice parere care nu coincide ca parerea sa personala este din start gresita.
Cei de pe AstraClub sunt mai isteti. Adica au ignorat complet timp de (cel putin) 10 zile problema. And still counting
ON
Reclamatia este imprecisa, confuza si nesustinuta de vreo dovada concreta. Ca urmare raspunsul OPEL nu putea fi decat ceva la modul general, fara vreo finalitate efectiva. Adica la fel ca reclamatia: apa de ploaie.
Iar polemica nu are rost. Autorul topicului este un perfectionist ferm convins ca are dreptatea de partea sa si orice parere care nu coincide ca parerea sa personala este din start gresita.
- RaduAL
- **
- 352 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Bucuresti
RaduAL
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Cris M, in planul de intretinere al masinii vei gasi operatiile ce trebuie efectuate in functie de timp si kilometri, nu si modul de realizare.
Cum este verificat antigelul? Cu siguranta producatorul a transmis normele de lucru service-ului iar cei scoliti acolo stiu ce sa verifice si cum. Sa ii explici unui client modul de lucru, asta tine numai de personalul service, in plus mie nu mi se pare normal. Nu clientul verifica daca service-ul isi face treaba, ci autoritatile responsabile, cum ar fi RAR sau chiar producatorul care a agreeat service-ul cu pricina.
Faptul ca o data au pus 2 litri si in alta 3, tine exact de ceea ce iti spuneam cu aducerea la nivel, sper.
Antigelul poate fi gasit in mai multe culori ( vei descoperi antigel albastru, antigel galben, antigel verde sau antigel rosu, roz si mov), exista doua tipuri de antigel care stau la baza tuturor culorilor :
- Antigelul monoetilen-glicol ( albastru, galben, verde);
- Antigelul propilen – glicol ( rosu, roz, mov);
Grupul Vag a standardizat antigelul in 2 categorii mari G11 - monoetilen-glicol pentru masini mai vechi de 2000, mult mai coroziv, si G12 propilen – glicol care include si G12+, antigelul mov, mult mai aditivat.
Nu cred ca e importanta culoarea pentru identificarea impuritatilor ci compozitia pentru evitarea acestora. cand ajungi la coroziune avansata e o mare problema, asta inseamna ca nu ai folosit ce trebuia.
Si ca ultima parere, un utilizator trebuie sa verifice nivelul lichidelor din motor, martorii din bord, sa identifice zgomote ciudate in functionarea autovehiculului si atunci cand are suspiciuni sa mearga in service. Pentru asta exista specialisti. stiu ca toti ne credem mecanici si vrem sa ne reparam masinile singuri, dar acest lucru e anormal.
Legat de valabilitate.....si eu am o nelamurire: de ce tuica si vinul din magazine au termen de valabilitate de aprox 12 luni! Eu stiam ca vinul, cu cat e mai vechi, cu atat e mai bul. La fel si tuica.
Apropo, "specialistii" ANPC (fost OPC) au solicitat unui service termenul de valabilitate de la pivoti! De ras sau de plans?
Spor la reclamatii!
Cum este verificat antigelul? Cu siguranta producatorul a transmis normele de lucru service-ului iar cei scoliti acolo stiu ce sa verifice si cum. Sa ii explici unui client modul de lucru, asta tine numai de personalul service, in plus mie nu mi se pare normal. Nu clientul verifica daca service-ul isi face treaba, ci autoritatile responsabile, cum ar fi RAR sau chiar producatorul care a agreeat service-ul cu pricina.
Faptul ca o data au pus 2 litri si in alta 3, tine exact de ceea ce iti spuneam cu aducerea la nivel, sper.
Antigelul poate fi gasit in mai multe culori ( vei descoperi antigel albastru, antigel galben, antigel verde sau antigel rosu, roz si mov), exista doua tipuri de antigel care stau la baza tuturor culorilor :
- Antigelul monoetilen-glicol ( albastru, galben, verde);
- Antigelul propilen – glicol ( rosu, roz, mov);
Grupul Vag a standardizat antigelul in 2 categorii mari G11 - monoetilen-glicol pentru masini mai vechi de 2000, mult mai coroziv, si G12 propilen – glicol care include si G12+, antigelul mov, mult mai aditivat.
Nu cred ca e importanta culoarea pentru identificarea impuritatilor ci compozitia pentru evitarea acestora. cand ajungi la coroziune avansata e o mare problema, asta inseamna ca nu ai folosit ce trebuia.
Si ca ultima parere, un utilizator trebuie sa verifice nivelul lichidelor din motor, martorii din bord, sa identifice zgomote ciudate in functionarea autovehiculului si atunci cand are suspiciuni sa mearga in service. Pentru asta exista specialisti. stiu ca toti ne credem mecanici si vrem sa ne reparam masinile singuri, dar acest lucru e anormal.
Legat de valabilitate.....si eu am o nelamurire: de ce tuica si vinul din magazine au termen de valabilitate de aprox 12 luni! Eu stiam ca vinul, cu cat e mai vechi, cu atat e mai bul. La fel si tuica.
Apropo, "specialistii" ANPC (fost OPC) au solicitat unui service termenul de valabilitate de la pivoti! De ras sau de plans?
Spor la reclamatii!
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
@RaduAL: cel mai bine rugam pe cineva care a facut schimb de antigel in service autorizat Opel si a avut norocul sa primeasca si un bidon cu antigel sa ne arate ce scrie pe fata si pe spate, sa vezi ca nu e mai nimic.... pe fata doar codul produsului, care corespunde cu cel trecut la mine in factura iar pe spate: contine doar etandiol si cam atit. Nu tu norme (EC) pe care sa le respecte, standard GM, culoare, ce agenti anticoroziune are in el...
In schimb daca ai sa cauti un bidon cu DEX COOL mai vechi care avea si cuvintul GM Genuine o sa vezi ca scrie ceva mai mult.
Oricum ambele, si cele actuale si cele vechi au acelasi cod de produs..
Cit priveste reclamatiile mele... sint intemeiate: uite ce scrie in legea Ordonanta de Guvern
OG 80/2000
Art. 5
��� Producatorul, reprezentantul acestuia sau importatorul, dupa caz, are urmatoarele obligatii:
c) sa puna la dispozitia utilizatorilor toate informatiile relevante, precum si instructiunile necesare care descriu orice conditii speciale sau restrictii privind utilizarea produsului,
@turmol: nu te lega de reclamatia mea, poti sa te legi de raspunsul lor standard.... le e frica sa raspunda orice pentru ca evident mai rau i-ar acuza.
Opel Romania ar trebui sa fie deschisa dialogului avind in vedere afirmatia anterioara din documentul catre ANPC
���we confirm that one of our objective is to continously analize the quality of our products, taking into account all the informations received reffering to the behaviour of our already sold cars���
In schimb daca ai sa cauti un bidon cu DEX COOL mai vechi care avea si cuvintul GM Genuine o sa vezi ca scrie ceva mai mult.
Oricum ambele, si cele actuale si cele vechi au acelasi cod de produs..
Cit priveste reclamatiile mele... sint intemeiate: uite ce scrie in legea Ordonanta de Guvern
OG 80/2000
Art. 5
��� Producatorul, reprezentantul acestuia sau importatorul, dupa caz, are urmatoarele obligatii:
c) sa puna la dispozitia utilizatorilor toate informatiile relevante, precum si instructiunile necesare care descriu orice conditii speciale sau restrictii privind utilizarea produsului,
@turmol: nu te lega de reclamatia mea, poti sa te legi de raspunsul lor standard.... le e frica sa raspunda orice pentru ca evident mai rau i-ar acuza.
Opel Romania ar trebui sa fie deschisa dialogului avind in vedere afirmatia anterioara din documentul catre ANPC
���we confirm that one of our objective is to continously analize the quality of our products, taking into account all the informations received reffering to the behaviour of our already sold cars���
- RaduAL
- **
- 352 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Bucuresti
RaduAL
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
chiar daca ai plecat...
as putea sa atasez pdf-ul original, dar vad ca pot atasa doar linkuri...
uite linkul, culoarea e specificata in document, codul de la produs corespunde cu cel din factura mea
http://www.ifz-berlin.de/en.../eng_93165162.pdf
as putea sa atasez pdf-ul original, dar vad ca pot atasa doar linkuri...
uite linkul, culoarea e specificata in document, codul de la produs corespunde cu cel din factura mea
http://www.ifz-berlin.de/en.../eng_93165162.pdf
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Mie mi-a placut foarte mult ce a spus
@corsablue: "...Ne trateaza ca pe inferiori, ceva maimute abia coborate din coronamentul arboricol incapabili sa citim sau sa scriem...
Se confirma ideea cu gardul si leopardul... "
Au nimerit rau de tot cei de la Opel... ar trebui sa stie ca ne pricepem si noi la mecanica, fizica si chimie si legislatie fara sa fie nevoie sa platim pentru expertize autorizate. E datoria lor sa ne convinga de calitatile produselor lor.
@jgyprime: O sa te contrazic iar: e obligatoriu sa existe o norma care sa stabileasca culoarea produsului. Nu poti sa hotarasti tu ca importator, vinzator - ce culoare are produsul - daca nu stii mai bine nu scrii nimic.
Care e logica? De ce sa scrie pe factura mea GM ANTIGEL OPEL ROSU 1L daca e irelevanta culoarea.
Mai mult m-au incurcat...
si ar mai fi ceva... antigelul in sine e impotriva inghetului prin ethylene glicol si se degradeza in timp in acid. Agentii anticoroziune adaugati incetinesc aceasta degradare.
Ca sa fie mai simplu de urmarit pentru noi, sa nu descifram prea multe, au trecut pe eticheta produsului doar ethanediol si atit.
@corsablue: "...Ne trateaza ca pe inferiori, ceva maimute abia coborate din coronamentul arboricol incapabili sa citim sau sa scriem...
Se confirma ideea cu gardul si leopardul... "
Au nimerit rau de tot cei de la Opel... ar trebui sa stie ca ne pricepem si noi la mecanica, fizica si chimie si legislatie fara sa fie nevoie sa platim pentru expertize autorizate. E datoria lor sa ne convinga de calitatile produselor lor.
@jgyprime: O sa te contrazic iar: e obligatoriu sa existe o norma care sa stabileasca culoarea produsului. Nu poti sa hotarasti tu ca importator, vinzator - ce culoare are produsul - daca nu stii mai bine nu scrii nimic.
Care e logica? De ce sa scrie pe factura mea GM ANTIGEL OPEL ROSU 1L daca e irelevanta culoarea.
Mai mult m-au incurcat...
si ar mai fi ceva... antigelul in sine e impotriva inghetului prin ethylene glicol si se degradeza in timp in acid. Agentii anticoroziune adaugati incetinesc aceasta degradare.
Ca sa fie mai simplu de urmarit pentru noi, sa nu descifram prea multe, au trecut pe eticheta produsului doar ethanediol si atit.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
...si daca nu aveti ce face, si va plac documentele tehnice, va recomand linkul de mai jos, pagina 30.... trimite la sursa antigelului.... daca fabrica nu are grija de el cine stie ce ajunge in bidoane:
"The inert gas prevents air oxidation
(to glycolic acid) to maintain product within acidity
specifications. Increased acidity enhances iron pickup
from steel vessels."
http://www.meglobal.biz/med.../MEGlobal_MEG.pdf
"The inert gas prevents air oxidation
(to glycolic acid) to maintain product within acidity
specifications. Increased acidity enhances iron pickup
from steel vessels."
http://www.meglobal.biz/med.../MEGlobal_MEG.pdf
- RaduAL
- **
- 352 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Bucuresti
RaduAL
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Cu toate ca am decis sa nu mai comentez in aceasta discutie, nu ma pot abtine cand vad inversunarea ta in cautarea raspunsurilor pe care vrei sa le auzi.
Inteleg ca iti doresti adversari? Nu cred ca aici este locul potrivit! Este un forum, o comunitate in care exista colegi sau chiar prieteni, nicidecum adversari. Vrei adversari, eu te sfatuiesc sa cauti in alta parte.
Observ, cu parere de rau, ca singurele tale mesaje sunt legate de nemultumirea vis a vis de service-ul Erebus. Inteleg perfect ca ti-au creat nemultumiri, frustrari dar nu inteleg de ce atata vehementa in ceea ce priveste ideile tale pe acest forum, si nu numai. Unii dintre noi am incercat sa iti dam un sfat, o idee sa iesi din aceasta dilema, sa iti explicam cum sta treaba in acest domeniu dar se pare ca nu esti multumit. Eu nu iti voi spune doar ce vrei tu sa auzi. Observ ca esti destul de documentat in ale legislatiei si in ale tehnicii (desi cred ca te-ai documentat abia dupa ce ai intampinat problema cu service-ul), te-as intreba de ce nu te-ai documentat cu privire la calitatea serviciilor inainte de duce masina la service dar nu o voi face pentru ca stiu raspunsul.
Acum, revenind la nemultumirile tale legate de service si la intrebarile tale, iti voi spune ca exista certificat de garantie pentru lucrare si piese, exista certificat de conformitate, exista autoritati carora le poti trimite sesizari in cazul in care esti nemultumit de serviciile primite.
Nu exista norme ale antigelului in functie de culoare ci norme in functie de compozitie care satisfac anumite caracteristici tehnice ale motorului. Norma pe care trebuie sa o indeplineasca un antigel este data de producatorul motorului si poate fi de diferite culori.
Nu sunt un aparator al retelei Opel, am fost o singura data intr-un service Opel si pentru ca nu am fost multumit am renuntat sa mai apelez la serviciile lor fara a-i ataca pe unde puteam ci doar impartasind experienta neplacuta cu cei care aveau urechi de auzit. Pentru ceilalti, numai de bine.
Sfatul meu este sa te detasezi de nemultumirile create de acel service, incearca sa iti repari pagubele prin sesizari facute autoritatilor competente, si sa iti gasesti un service de incredere unde sa mergi cu masina. Colegii de forum iti pot da mai multe exemple. Daca vei continua in acelasi stil nu vei obtine decat consum de energie si raspunsuri/sfaturi 0 din partea colegilor. Iti da toate aceste sfaturi o persoana cu o experienta de foarte multi ani in domeniul auto si in domeniul retelelor de service agreate de producatori, o persoana cale stie modul de organizare, politica, gradul de raspundere in fata clientului si in fata autoritatilor competente (RAR, ANPC, etc)
Iti doresc sa succes in rezolvarea problemelor!
P.S. In cazul in care vei crede ca nu avem ce face, sa stii ca in cea mai mare parte ne ajutam intre noi iar in restul timpului incercam sa ignoram comportamentele agresive.
Inteleg ca iti doresti adversari? Nu cred ca aici este locul potrivit! Este un forum, o comunitate in care exista colegi sau chiar prieteni, nicidecum adversari. Vrei adversari, eu te sfatuiesc sa cauti in alta parte.
Observ, cu parere de rau, ca singurele tale mesaje sunt legate de nemultumirea vis a vis de service-ul Erebus. Inteleg perfect ca ti-au creat nemultumiri, frustrari dar nu inteleg de ce atata vehementa in ceea ce priveste ideile tale pe acest forum, si nu numai. Unii dintre noi am incercat sa iti dam un sfat, o idee sa iesi din aceasta dilema, sa iti explicam cum sta treaba in acest domeniu dar se pare ca nu esti multumit. Eu nu iti voi spune doar ce vrei tu sa auzi. Observ ca esti destul de documentat in ale legislatiei si in ale tehnicii (desi cred ca te-ai documentat abia dupa ce ai intampinat problema cu service-ul), te-as intreba de ce nu te-ai documentat cu privire la calitatea serviciilor inainte de duce masina la service dar nu o voi face pentru ca stiu raspunsul.
Acum, revenind la nemultumirile tale legate de service si la intrebarile tale, iti voi spune ca exista certificat de garantie pentru lucrare si piese, exista certificat de conformitate, exista autoritati carora le poti trimite sesizari in cazul in care esti nemultumit de serviciile primite.
Nu exista norme ale antigelului in functie de culoare ci norme in functie de compozitie care satisfac anumite caracteristici tehnice ale motorului. Norma pe care trebuie sa o indeplineasca un antigel este data de producatorul motorului si poate fi de diferite culori.
Nu sunt un aparator al retelei Opel, am fost o singura data intr-un service Opel si pentru ca nu am fost multumit am renuntat sa mai apelez la serviciile lor fara a-i ataca pe unde puteam ci doar impartasind experienta neplacuta cu cei care aveau urechi de auzit. Pentru ceilalti, numai de bine.
Sfatul meu este sa te detasezi de nemultumirile create de acel service, incearca sa iti repari pagubele prin sesizari facute autoritatilor competente, si sa iti gasesti un service de incredere unde sa mergi cu masina. Colegii de forum iti pot da mai multe exemple. Daca vei continua in acelasi stil nu vei obtine decat consum de energie si raspunsuri/sfaturi 0 din partea colegilor. Iti da toate aceste sfaturi o persoana cu o experienta de foarte multi ani in domeniul auto si in domeniul retelelor de service agreate de producatori, o persoana cale stie modul de organizare, politica, gradul de raspundere in fata clientului si in fata autoritatilor competente (RAR, ANPC, etc)
Iti doresc sa succes in rezolvarea problemelor!
P.S. In cazul in care vei crede ca nu avem ce face, sa stii ca in cea mai mare parte ne ajutam intre noi iar in restul timpului incercam sa ignoram comportamentele agresive.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
@RaduAl: te inseli, nu ai citit atent... stiu ca e greu, nu mai vreau chiar nimic de la Erebus. Am vrut doar atunci cind am incercat sa discut amiabil cu ei. Pot sa-ti confirm ca se pricep la jignit masinile si posesorii lor.
Imi dau seama ca am terminat ce am avut de spus. Nu ma astept sa mai primesc raspuns de la opel, adio standard ISO
e ca in povestea aia... strigi lupul, lupul si nimeni nu te crede... si cind vine lupul...
Daca vrea cineva documentul si in romaneste e tot acolo. Si culoarea e tradusa corect de "translator":
http://www.ifz-berlin.de/ru.../rum_93165162.pdf
Opel Romania ar trebui sa fie deschisa dialogului avind in vedere afirmatia anterioara din documentul catre ANPC
���we confirm that one of our objective is to continously analize the quality of our products, taking into account all the informations received reffering to the behaviour of our already sold cars���
ps. textul in engleza are greseli gramaticale pentru simplul fapt ca si raspunsurile in romaneste pe care le-am primit de la Opel aveau greseli gramaticale...
Imi dau seama ca am terminat ce am avut de spus. Nu ma astept sa mai primesc raspuns de la opel, adio standard ISO
e ca in povestea aia... strigi lupul, lupul si nimeni nu te crede... si cind vine lupul...
Daca vrea cineva documentul si in romaneste e tot acolo. Si culoarea e tradusa corect de "translator":
http://www.ifz-berlin.de/ru.../rum_93165162.pdf
Opel Romania ar trebui sa fie deschisa dialogului avind in vedere afirmatia anterioara din documentul catre ANPC
���we confirm that one of our objective is to continously analize the quality of our products, taking into account all the informations received reffering to the behaviour of our already sold cars���
ps. textul in engleza are greseli gramaticale pentru simplul fapt ca si raspunsurile in romaneste pe care le-am primit de la Opel aveau greseli gramaticale...
- jE
- *******
- 8,422 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Daca spuneau ca nu se baga si atit cred ca era mai bine. Au scapat in raspunsul lor afirmatia: "nu exista nici o legatura intre defectele reclamate". Pai cum sint impartiali daca eu le-am reclamat generic prestatia Opel Erebus iar ei stiau ca sint implicate mai multe piese?
A fost primul semnal ca ei iau deciziile fara sa implice si clientul, fara sa asculte cu adevarat problema.
A fost primul semnal ca ei iau deciziile fara sa implice si clientul, fara sa asculte cu adevarat problema.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
In final o sa postez tot aici si ultimul email catre Opel SEE,
Hello,
I'm the owner of the Opel Astra H VIN and I have a complain to make about the incomplete answers that I'm receiving from CAC from Opel South East Europe for my tickets raised to them.
You have attached an official document in which Opel Romania claims that: "we confirm that one of our objective is to continuously analyze the quality of our products, taking into account all the information received referring to the behavior of our already sold cars"
I've sent several emails requesting to talk to a manager or an engineer about the antifreeze problem that I've had without any result.
I just don't understand why no one admits that you cannot check precisely with some procedure the quality of the antifreeze in an authorized Opel Service and best practice is to change it regularly.
So I'm asking again: what procedure should we follow to be sure that the antifreeze is valid and we can use it without needing to change it?
The authorized Opel Service which maintained my car and also myself and my colleagues from work knows that the Dex Cool antifreeze is valid forever and you have only to check the concentration and to complete if necessary because that's what is written in the car's manual.
My annual antifreeze check in the authorized Opel Service was always good, no one changed it in almost 9 years and 138400km until I had to change within a year a hose from expansion tank, the thermostat, the radiator, the back hose from internal radiator, the expansion tank and the gasket because I was constantly losing antifreeze.
If my email is not passing the Client Relations department how can you commit to follow that objective?
Si raspuns-ul: - informatiile care nu au fost incluse in manual nu va vor fi transmise
- Mail-ul (urile) au fost transmise la departamentul Tehnic dar nu imi garanteaza ca mi se va mai raspunde pentru ca mi s-a raspuns deja in mai multe rinduri
Asta a fost... o sa las stafeta aici.
Hello,
I'm the owner of the Opel Astra H VIN and I have a complain to make about the incomplete answers that I'm receiving from CAC from Opel South East Europe for my tickets raised to them.
You have attached an official document in which Opel Romania claims that: "we confirm that one of our objective is to continuously analyze the quality of our products, taking into account all the information received referring to the behavior of our already sold cars"
I've sent several emails requesting to talk to a manager or an engineer about the antifreeze problem that I've had without any result.
I just don't understand why no one admits that you cannot check precisely with some procedure the quality of the antifreeze in an authorized Opel Service and best practice is to change it regularly.
So I'm asking again: what procedure should we follow to be sure that the antifreeze is valid and we can use it without needing to change it?
The authorized Opel Service which maintained my car and also myself and my colleagues from work knows that the Dex Cool antifreeze is valid forever and you have only to check the concentration and to complete if necessary because that's what is written in the car's manual.
My annual antifreeze check in the authorized Opel Service was always good, no one changed it in almost 9 years and 138400km until I had to change within a year a hose from expansion tank, the thermostat, the radiator, the back hose from internal radiator, the expansion tank and the gasket because I was constantly losing antifreeze.
If my email is not passing the Client Relations department how can you commit to follow that objective?
Si raspuns-ul: - informatiile care nu au fost incluse in manual nu va vor fi transmise
- Mail-ul (urile) au fost transmise la departamentul Tehnic dar nu imi garanteaza ca mi se va mai raspunde pentru ca mi s-a raspuns deja in mai multe rinduri
Asta a fost... o sa las stafeta aici.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Sau poate nu...
Mi-a spus la un moment dat cineva pe un forum ca se sterg mesajele de catre Operatori, se pare ca si aici e la fel: e suficient sa verifici mesajele postate de mine: Mesaje scrise 35 (Vezi mesajele scrise) si sa-ti afiseze doar 34 gasite. Evident un Operator poate gasi un motiv sa stearga postul dar totusi e un... forum unde foarte multi nu respecta reguli mult mai grave.
As mai fi avut si eu o intrebare dar cred ca mi s-a mai spus ca nu e asta forumul potrivit: un dealer Opel e automat si service autorizat Opel? Daca intri pe opel.ro raspunsul pare sa fie da in mare parte. Daca deschizi site-urile proprii ale dealerilor, si compari doar siglele/sloganurile de pe prima pagina o sa remarcati ca parerile sint impartite: unii sint doar dealeri, altii autorizati si unii dealeri si service autorizati (opel sau null).
In definitia "car dealership" se poate remarca faptul ca nu e obligatoriu sa fii si service autorizat de catre brandul pentru care vinzi.
Mi-a spus la un moment dat cineva pe un forum ca se sterg mesajele de catre Operatori, se pare ca si aici e la fel: e suficient sa verifici mesajele postate de mine: Mesaje scrise 35 (Vezi mesajele scrise) si sa-ti afiseze doar 34 gasite. Evident un Operator poate gasi un motiv sa stearga postul dar totusi e un... forum unde foarte multi nu respecta reguli mult mai grave.
As mai fi avut si eu o intrebare dar cred ca mi s-a mai spus ca nu e asta forumul potrivit: un dealer Opel e automat si service autorizat Opel? Daca intri pe opel.ro raspunsul pare sa fie da in mare parte. Daca deschizi site-urile proprii ale dealerilor, si compari doar siglele/sloganurile de pe prima pagina o sa remarcati ca parerile sint impartite: unii sint doar dealeri, altii autorizati si unii dealeri si service autorizati (opel sau null).
In definitia "car dealership" se poate remarca faptul ca nu e obligatoriu sa fii si service autorizat de catre brandul pentru care vinzi.
- jE
- *******
- 8,422 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
"Calitatea" de dealer provine dintr-un acord comercial intre firma in cauza si reprezentantul producatorului. Acel contract nu ii confera dealer-ului, din punct de vedere general, un statut special, gen exclusivitate la vanzarea marcii in cauza. In acorda, insa, acces la anumite resurse (poate sa faca comanda la fabrica, etc) insa sunt tematici care tin strict de colaborarea intre producator si dealer. Teoretic eu as putea sa imi deschid si maine un magazin de opel-uri. Voi intampina, intr-adevar, probleme, in a gasi furnizori, pentru ca Opel produce doar GM, si GM nu o sa imi dea mie masini sa vand daca nu am contract cu ei (sau o sa imi dea, dar in niste conditii dezavantajoase, care ma vor face necompetitiv).
Service autorizat pe o marca, asta e o chestie mai cu implicatii legale, pentru ca autorizarea pe o marca ti-o dau institutiile statului. adica RAR/ARR... careva din zona aia.
Acuma, un dealer (numit popular si dilau) poate, teoretic, sa fie doar magazin. Adica fara partea de service. Cele 2 aspecte fiind, in esenta, separate. Ce, carrefour-ul, care e dealer de electrocasnice gorenje, are atelier de reparatii propriu? Insa, pe de alta parte:
- producatorul impune anumite standarde ca sa incheie contract cu tine, sa te faca dilau. Adica trebuie sa ai un spatiu asa si pe dincolo, etc etc etc. Printre cerinte e si partea de service
- un dilau castiga mult mai bine din partea de service (in special mentenanta in garantie) decat o face din vanzari de masini.
Deci, raspunsul la intrebarea ta e da si nu prea. Adica un dilau opel e si service autorizat opel, dar calitatea de service autorizat nu se obtine impreuna cu statutul de dilau, ci e o conditie impusa de producator pentru a acorda statutul de dilau.
Si legat de mesajele tale, da, e un bug care se pare ca a revenit. Ti s-a sters un mesaj care nu avea nici cap, nici coada, nici continut, da' contorul ala iar nu se refresheaza cum trebui. Voi anunta adminii, sa se uite ce se intampla.
Service autorizat pe o marca, asta e o chestie mai cu implicatii legale, pentru ca autorizarea pe o marca ti-o dau institutiile statului. adica RAR/ARR... careva din zona aia.
Acuma, un dealer (numit popular si dilau) poate, teoretic, sa fie doar magazin. Adica fara partea de service. Cele 2 aspecte fiind, in esenta, separate. Ce, carrefour-ul, care e dealer de electrocasnice gorenje, are atelier de reparatii propriu? Insa, pe de alta parte:
- producatorul impune anumite standarde ca sa incheie contract cu tine, sa te faca dilau. Adica trebuie sa ai un spatiu asa si pe dincolo, etc etc etc. Printre cerinte e si partea de service
- un dilau castiga mult mai bine din partea de service (in special mentenanta in garantie) decat o face din vanzari de masini.
Deci, raspunsul la intrebarea ta e da si nu prea. Adica un dilau opel e si service autorizat opel, dar calitatea de service autorizat nu se obtine impreuna cu statutul de dilau, ci e o conditie impusa de producator pentru a acorda statutul de dilau.
Si legat de mesajele tale, da, e un bug care se pare ca a revenit. Ti s-a sters un mesaj care nu avea nici cap, nici coada, nici continut, da' contorul ala iar nu se refresheaza cum trebui. Voi anunta adminii, sa se uite ce se intampla.
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Cred ca s-a ingrozit bug-ul cind a vazut poza de acolo si a flit-uit postul/threadul in timp ce pentru postul lui @sirandrei cu antigelul Dex a considerat ca e Cool si l-a lasat. Oricum nu aveam nevoie de acel post - sint destule forumuri in Romania.
Poate isi face timp @RaduAL sa ne spuna cum e cu autorizarea de catre Producator pentru un service pentru ca el are experienta.
Ceea ce imi imaginez eu, pentru un Dealer/Service e nevoie:
A. Contract de franciza pe partea de dealer
B. Pe partea de service: Licenta care expira - trebuie re-certificata periodic si pentru aceasta e nevoie de:
1. Autorizare RAR
2. Certificare ISO 9001
3. Training la Producator pentru personal
4. altele
Acum ce sa spun, sintem in Romania, probabil actele se semneaza usor. Pot sa presupun ca certificarea ISO ar putea fi mai greu de obtinut daca ti se impune sa o faci la anumite firme: acestea fiind private tin la standardul lor si nu ar elibera certificarea daca ar gasi nereguli.
Poate isi face timp @RaduAL sa ne spuna cum e cu autorizarea de catre Producator pentru un service pentru ca el are experienta.
Ceea ce imi imaginez eu, pentru un Dealer/Service e nevoie:
A. Contract de franciza pe partea de dealer
B. Pe partea de service: Licenta care expira - trebuie re-certificata periodic si pentru aceasta e nevoie de:
1. Autorizare RAR
2. Certificare ISO 9001
3. Training la Producator pentru personal
4. altele
Acum ce sa spun, sintem in Romania, probabil actele se semneaza usor. Pot sa presupun ca certificarea ISO ar putea fi mai greu de obtinut daca ti se impune sa o faci la anumite firme: acestea fiind private tin la standardul lor si nu ar elibera certificarea daca ar gasi nereguli.
- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Certificarea iso e un set de hartogaraie care se verifica si cam atat...
Daca ai actele in regula inspectorii stau o zi (unde mananca moca si isi dau impresii ca se pricep) dupa care obtii certficarea...
Crede-ma ca am fost de fata cand firma la care eram angajat si-a obtinut niste certificari iso...
Training la producator?
Cat mecanici din service-urile reprezentantelor au fost la astfel de training-uri?
Nici unul...
Se duc managerii, sefi de service, etc, adica aia de freaca motanu si nu fac diferenta intre o cheie franceza si una inelara...
Autorizare rar.. pai romania... dai spaga si merge de paraie...
Daca ai actele in regula inspectorii stau o zi (unde mananca moca si isi dau impresii ca se pricep) dupa care obtii certficarea...
Crede-ma ca am fost de fata cand firma la care eram angajat si-a obtinut niste certificari iso...
Training la producator?
Cat mecanici din service-urile reprezentantelor au fost la astfel de training-uri?
Nici unul...
Se duc managerii, sefi de service, etc, adica aia de freaca motanu si nu fac diferenta intre o cheie franceza si una inelara...
Autorizare rar.. pai romania... dai spaga si merge de paraie...
- deleted-108570
- OP
- 96 mesaje
- din 02 Mar 2016
deleted-108570
- Mesaje scrise: 96
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2016
- Mesaj Privat
Esti sigur ca ai asistat la o certificare ISO 9001 in domeniul service auto? Evident, exista firme care emit certificari si cum ai descris tu, dar exista si firme de audit gen TUV SUD care prin natura activitatii lor nu ar face diferente intre ISO 9001 in domeniul auto/naval/petrolier/etc.
Cred ca in acest moment e destul de clar ca "service autorizat" e autorizat doar rar, adica rar de tot...
Producatorului nu-i pasa de tari "marginase" si probabil nu-i ajuta deloc pe dealeri sa fie cu adevarat autorizati ba chiar ii incurajeaza sa "scape usor" de procedurile complexe necesare administrarii unui service autorizat ca la mama lui.
iar RAR-ului... ce sa-i mai spun ca i-am spus destul pe celalalt forum
Cred ca am ajuns la capatul povestii... dupa ce am trimis email la Producator ca Dealerul ma minte acum realizez ca si producatorul ma minte... cum producatorului deja i-am spus ca nu doresc nimic pentru mine ramin doar cu speranta ca viitorii clienti vor beneficia de servicii mai bune.
Ce as face eu in viitor: inainte de a ma duce cu masina intr-un service autorizat Producator as solicita sa mi se raspunda in scris cu lista actualizata la zi a Reparatorilor Autorizati.
In Caietul meu de service Opel la pagina 57 am trecuta Lista Reparatorilor Autorizati Opel, in care sint trecute Di-BAS, EREBUS, GOLD & PLATIN... cred ca e dreptul meu sa fiu notificat daca unii dintre acestia nu mai exista sau nu mai sint autorizati din diferite motive...
Cred ca in acest moment e destul de clar ca "service autorizat" e autorizat doar rar, adica rar de tot...
Producatorului nu-i pasa de tari "marginase" si probabil nu-i ajuta deloc pe dealeri sa fie cu adevarat autorizati ba chiar ii incurajeaza sa "scape usor" de procedurile complexe necesare administrarii unui service autorizat ca la mama lui.
iar RAR-ului... ce sa-i mai spun ca i-am spus destul pe celalalt forum
Cred ca am ajuns la capatul povestii... dupa ce am trimis email la Producator ca Dealerul ma minte acum realizez ca si producatorul ma minte... cum producatorului deja i-am spus ca nu doresc nimic pentru mine ramin doar cu speranta ca viitorii clienti vor beneficia de servicii mai bune.
Ce as face eu in viitor: inainte de a ma duce cu masina intr-un service autorizat Producator as solicita sa mi se raspunda in scris cu lista actualizata la zi a Reparatorilor Autorizati.
In Caietul meu de service Opel la pagina 57 am trecuta Lista Reparatorilor Autorizati Opel, in care sint trecute Di-BAS, EREBUS, GOLD & PLATIN... cred ca e dreptul meu sa fiu notificat daca unii dintre acestia nu mai exista sau nu mai sint autorizati din diferite motive...