- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Buna dimineata tuturor,
Am lipsit o vreme de pe forum. Cred ca este necesar sa precizez acum la 27.000 km, dupa 1 an si 3 luni de la achizitie, deci model 2014, ca nu am avut absolut nici o problema cu aceasta masina.
Am scos si eu scutul, dar nu sunt convins ca am facut ceea ce trebuie. Am fost in 18 noiembrie 2015, la un an de la achizitie la verificare. M-a costat 1.300 lei. Filtrul , se pare ca arata bine (ma rog....).
Referitor la consum : 8,8 l la 100 km (MEDIU).
Sunt mai multe concluzii care se pot trage. Una esentiala este aceea ca un SUV ca sa dea satisfactii maxime trebuie rulat min.30.000 km/ an daca nu chiar 40.000 km/an. In nici un caz nu este masina de oras. Daca o folosim mai mult in oras, nu are rost sa ne plangem de probleme. Sunt convins ca si BMW X5 le are.
Am lipsit o vreme de pe forum. Cred ca este necesar sa precizez acum la 27.000 km, dupa 1 an si 3 luni de la achizitie, deci model 2014, ca nu am avut absolut nici o problema cu aceasta masina.
Am scos si eu scutul, dar nu sunt convins ca am facut ceea ce trebuie. Am fost in 18 noiembrie 2015, la un an de la achizitie la verificare. M-a costat 1.300 lei. Filtrul , se pare ca arata bine (ma rog....).
Referitor la consum : 8,8 l la 100 km (MEDIU).
Sunt mai multe concluzii care se pot trage. Una esentiala este aceea ca un SUV ca sa dea satisfactii maxime trebuie rulat min.30.000 km/ an daca nu chiar 40.000 km/an. In nici un caz nu este masina de oras. Daca o folosim mai mult in oras, nu are rost sa ne plangem de probleme. Sunt convins ca si BMW X5 le are.
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
Depinde si de noroc. Si de cat de atent ai cautat posibilele probleme.
Nu ai deloc scurgeri de ulei pe la baie? Destul de putine masini au scapat de asta.
Eu am inceput sa adun probleme:
- Nu mai mergea incalzirea in scaune, desi se aprindeau becurile. La prima vizita in service mi-au schimbat doar siguranta, desi o mai schimbasem si eu inca o data. Acum au gasit un fir care ar fi fost "sugrumat de altul" la trecerea prin podea. Sper sa fi fost asta si sa fi scapat de problema;
- Cand pornea AC-ul, scotea un fasait si nu mai racea deloc. Diagnostic: Nu mai aveam deloc freon in AC. Completat cu freon si cu substanta de contrast. De vazut daca si mai ales pe unde va pierde. Aici freonul nu a intrat pe garantie, totusi nu e o suma, 90 lei.
- Scaunul electric, cand culisa spre spate se poticnea si parca trecea peste ceva pe sina. Ei zic ca s-a rezolvat.
Azi iau masina din service.
Mai ingrijorator e ca in august iese din garantie. Acum am 27.000km.
Nu ai deloc scurgeri de ulei pe la baie? Destul de putine masini au scapat de asta.
Eu am inceput sa adun probleme:
- Nu mai mergea incalzirea in scaune, desi se aprindeau becurile. La prima vizita in service mi-au schimbat doar siguranta, desi o mai schimbasem si eu inca o data. Acum au gasit un fir care ar fi fost "sugrumat de altul" la trecerea prin podea. Sper sa fi fost asta si sa fi scapat de problema;
- Cand pornea AC-ul, scotea un fasait si nu mai racea deloc. Diagnostic: Nu mai aveam deloc freon in AC. Completat cu freon si cu substanta de contrast. De vazut daca si mai ales pe unde va pierde. Aici freonul nu a intrat pe garantie, totusi nu e o suma, 90 lei.
- Scaunul electric, cand culisa spre spate se poticnea si parca trecea peste ceva pe sina. Ei zic ca s-a rezolvat.
Azi iau masina din service.
Mai ingrijorator e ca in august iese din garantie. Acum am 27.000km.
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Imi pare rau ca te confrunti cu aceste probleme. Deocamdata nu am astfel de probleme. Nu fâșâie nimic pe niciunde. Recunosc ca nu m-am bagat sub masina din toamna. Nu stiu cum ar trebui sa arate pierderile de ulei. Superficiale sau sa se vada sub masina ? Asa cum de altfel vad frecvent in parcari.
Incalzirea in scaune a functionat mereu. Vara a functionat mai bine racirea decat functioneaza acum incalzirea, in sensul ca inertia este putin mai mare, mai ales la temp. scazute . Nu ma deranjeaza.
Incalzirea in scaune a functionat mereu. Vara a functionat mai bine racirea decat functioneaza acum incalzirea, in sensul ca inertia este putin mai mare, mai ales la temp. scazute . Nu ma deranjeaza.
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
Nu curgea sub masina. Erau pete "umede", amestecate cu praf. La mine erau si in zona superioara a cadrului motor.
Doar o investigatie la service, cu ridicare pe rampa si demontare scut (daca mai e acolo) poate spune daca pierde sau nu ulei.
Cum am mai scris pe forum, e musai sa se faca verificarea cat e inca in garantie, manopera e mare, 1 zi de munca.
Doar o investigatie la service, cu ridicare pe rampa si demontare scut (daca mai e acolo) poate spune daca pierde sau nu ulei.
Cum am mai scris pe forum, e musai sa se faca verificarea cat e inca in garantie, manopera e mare, 1 zi de munca.
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
De curând mi-am verificat mașina pe my opel.com și am vãzut ca apare mesajul ca ar exista o campanie de rechemare pt. Opelul meu. Stiu sigur ca nu e vorba de revizia anuala pt ca asta am facut o in noiembrie anul trecut. Știe cineva la ce se refera, a mai primit cineva mesajul acesta? Bãnuiesc ca o fi ceva legat de noul scut...
- rinoantara
- **
- 67 mesaje
- din 19 Jan 2016
- Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Bucuresti
rinoantara
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2016
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Asa este, la montarea noului ,,scut" se refera campania de rechemare. Chiar și mecanicii erau uimiți de acest nou scut. Din pacate acesta nu protejeazã nici mãcar de mizeria de pe drumuri, astfel ca tot motorul va fi stropit. Eu cred ca am sa iau vechiul scut și am sa-l decupez în zona galeriei și a filtrului de particule și bineînțeles am sa îl și întãresc puțin dacã va fi cazul.
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Am o problema care mi-a aparut si se face luna de cand se mentine. Dupa ce motorul se incalzeste si apa trece de 80 de grade doar la relantiu cand stau la semafor sau oriunde se aude un tacanit ritmic la motor, face o pauza de cate secunde apoi iar se aude si tot asa. E ca un fel de bataie care se repeta de vreo 3-4 ori pe secunda apoi tace cateva secunde. Cand se aude bataia, in acel moment si masina vibreaza/zguduie foarte putin. A mai sesizat cineva asa ceva?
- rinoantara
- **
- 67 mesaje
- din 19 Jan 2016
- Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Bucuresti
rinoantara
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Masina e in garantie. Am fost la jenantii de la Radacini pentru ca mi-au zis la ultima revizie ca trebuie sa-mi reetanseze baia de ulei (cica erau pete de praf cu ulei umed in zona "superioara") si cu ocazia asta i-am rugat sa asculte si zgomotul de la ralentiu. Au tinut masina 2 zile iar la final au zis haideti ca e gata. Cand am ajuns si am intrebat si cu zgomotu? Ala a zis, care zgomot?
Niste gunoaie....o sa merg in alt service, probabil nici nu s-au sinchisit sa investigheze ceva. Le-am zis clar ca zgomotul incepe sa se auda cand apa de la motor trece de 70 de grade...daca or fi lasat-o pornita in parcare mai multe de 50-60 pe frigu asta nu a ajuns. Tind sa cred totusi ca nu e injectorul ci probleme la EGR...probabil evident legate/inlantuite cu rahatul de filtru de particule si regenerarile din 130 in 130 de km.
Niste gunoaie....o sa merg in alt service, probabil nici nu s-au sinchisit sa investigheze ceva. Le-am zis clar ca zgomotul incepe sa se auda cand apa de la motor trece de 70 de grade...daca or fi lasat-o pornita in parcare mai multe de 50-60 pe frigu asta nu a ajuns. Tind sa cred totusi ca nu e injectorul ci probleme la EGR...probabil evident legate/inlantuite cu rahatul de filtru de particule si regenerarile din 130 in 130 de km.
- rinoantara
- **
- 67 mesaje
- din 19 Jan 2016
- Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Bucuresti
rinoantara
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2016
- Mesaj Privat
Cred ca exista o legatura intre problema generatoare de zgomot si regenerarile dese. Nu era rau daca se uitau la corectia la injectoare atunci cand era zgomotul prezent mai ales ca spui ca apare si un mers neuniform concomitent cu zgomotul. Egr-ul nu prea vad cum ar putea sa faca asa , dar orice e posibil. Realitatea trista e ca nu prea ai la ce reprezentanta sa o duci pentruca nu mai au oameni priceputi, au doar directori nou angajati care au eficientizat treaba micsorand salariile sau concediind mecanicii sau electricienii cu vechime .
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
Legat de scutul de protectie metalic. Eu am unul si acopera bine toata partea lasata libera dupa inlaturarea scutului original. Eu l-am schimbat inainte sa apara campania, pentru mai multa protectie la lovituri.
Pentru protectia la praf era maia bun cel original, care avea multe zone in care urca si se plia exact pe decupaje.
Normal, cel de tabla e mai aproape de o forma plata, deci praful intra ceva mai usor. Insa fata de bikini pe care ei ii considera scut reproiectat, e mult mia eficient si ptr praf.
Nu pot pune poze, ar trebui sa intru sub ea, insa cred ca se gasesc pe net, chiar la cei care vand scuturile metalice.
Pentru protectia la praf era maia bun cel original, care avea multe zone in care urca si se plia exact pe decupaje.
Normal, cel de tabla e mai aproape de o forma plata, deci praful intra ceva mai usor. Insa fata de bikini pe care ei ii considera scut reproiectat, e mult mia eficient si ptr praf.
Nu pot pune poze, ar trebui sa intru sub ea, insa cred ca se gasesc pe net, chiar la cei care vand scuturile metalice.
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Salutare.
Am cam lipsit in ultima vreme.
Tocmai am facut azi revizia de "90.000" km.
Saptamana viitoare merg sa montez "scutul" nou.
Nu stiu cum arata sau ce face. Dar baietii de la service erau contrariati. Au avut multe necazuri si certuri cu clientii pe tema scutului.
Pana acum am schimbat un cap de bara si o bieleta antirului. Si cateva becuri. In rest...nimic. sa ii tina bunul narav...
Am cam lipsit in ultima vreme.
Tocmai am facut azi revizia de "90.000" km.
Saptamana viitoare merg sa montez "scutul" nou.
Nu stiu cum arata sau ce face. Dar baietii de la service erau contrariati. Au avut multe necazuri si certuri cu clientii pe tema scutului.
Pana acum am schimbat un cap de bara si o bieleta antirului. Si cateva becuri. In rest...nimic. sa ii tina bunul narav...
- vlad_g
- **
- 165 mesaje
- din 15 Apr 2014
- Antara 2014
- Bucuresti
vlad_g
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2014
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
90000 de km în nici 2 ani nu e chiar puțin și ce e mai important e ca nu au fost multe probleme. Da, noul scut e o porcãrie, e ceva..... ce sa nu putem spune ca nu ne-au dat în locul celuilalt. Materialul din care e confecționat e identic cu cel initial doar ca pe mijloc și în lateral dreapta (exact în zona bãii de ulei și sub teava de evacuare) e decupat complet. Eu nu l_am predat nici pe cel inițial. Vorbind cu mecanicii am zis ca o sa îl decupez strict în zona galeriei, am sa îl infoliez pe interior cu o folie speciala care rezista la temperaturi de peste 1000 grade și dacã e cazul, am sa îl și întãresc puțin în zona unde l-am decupat. Folia de care zic eu am mai vazut-o și la alte scuturi de pe alte mașini.
Singura chestiune este sa fie bine resiliconata Baia de ulei. Eu am fãcut operatiunea de resiliconare de doua ori. Dupã prima resiliconare strict a bãii de ulei tot mai lacrima puțin, dar foarte puțin. La a doua operațiune am desfãcut și capacul de la lanțul de distribuție (și pt. asta e necesar sa desfaci și capacul de la culbutori, sa scoți injectoarele). La mine scurgerea provenea exact la îmbinarea dintre capacul de la lanțul de distributie și baia de ulei.(în privinta baii nu ma refer doar la capacul de la Baia de ulei ci urmãtoarea piesa care e ca un lighean dar rara fund). De la aceasta operațiune am fãcut peste 1500 km și nu mai curge deloc. Sper ca am rezolvat problema scurgerilor. Cu un mecanic serios resiliconare completa se face intr-o zi sau maxim doua dacã nu se ocupa numai de aceasta masina
Singura chestiune este sa fie bine resiliconata Baia de ulei. Eu am fãcut operatiunea de resiliconare de doua ori. Dupã prima resiliconare strict a bãii de ulei tot mai lacrima puțin, dar foarte puțin. La a doua operațiune am desfãcut și capacul de la lanțul de distribuție (și pt. asta e necesar sa desfaci și capacul de la culbutori, sa scoți injectoarele). La mine scurgerea provenea exact la îmbinarea dintre capacul de la lanțul de distributie și baia de ulei.(în privinta baii nu ma refer doar la capacul de la Baia de ulei ci urmãtoarea piesa care e ca un lighean dar rara fund). De la aceasta operațiune am fãcut peste 1500 km și nu mai curge deloc. Sper ca am rezolvat problema scurgerilor. Cu un mecanic serios resiliconare completa se face intr-o zi sau maxim doua dacã nu se ocupa numai de aceasta masina
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea, dar am vrut doar sa va spun de unde pot proveni aceste scurgeri de ulei. Concluzia mecanicul meu e ca operatiunea de siliconare nu a fost facuta bine din fabrica și poate ca nici siliconul nu era de foarte buna calitate.
Gutab, ce înseamnã regenerãrii dese, adicã la cã-ți km. ?
Gutab, ce înseamnã regenerãrii dese, adicã la cã-ți km. ?