- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- DaniAstra27
- *
- 9 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Astra 2003 Z17DTL
- Belgia
DaniAstra27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
Stiu ca trebuia umplut...pana sa fac operatiunea asta i-am schimbat la masina toate filtre dar si cel de motorina...problema cu dezamorsarea a aparut la o saptamana dupa ce am luat masina,ii dateam la automat pana pornea,dupa ce am schimbat filtrul si mai revenise.Nu am umplut paharul pt ca stiam ca dupa 3-5 min la automat o sa porneasca...dar de data asta nu a mai pornit !
Nu vreau sa incerc sa o pornesc impinsa ca am mai patit-o cu impinsul...o sa o tractez pana la un service Opel care din nefericire este cam la 20 km.
Sper ca trasa dupa alta masina nu o sa ii afectez directia ca daca nu pot sa o pornesc normal ca o sa trag de ea.
Va salut si scuze daca am postat gresit dar am tot citit prin celalalte topicuri si nu am gasit o problema macar 20 % asemantoare cu a mea !
Nu vreau sa incerc sa o pornesc impinsa ca am mai patit-o cu impinsul...o sa o tractez pana la un service Opel care din nefericire este cam la 20 km.
Sper ca trasa dupa alta masina nu o sa ii afectez directia ca daca nu pot sa o pornesc normal ca o sa trag de ea.
Va salut si scuze daca am postat gresit dar am tot citit prin celalalte topicuri si nu am gasit o problema macar 20 % asemantoare cu a mea !
- DaniAstra27
- *
- 9 mesaje
- din 27 Jun 2014
- Astra 2003 Z17DTL
- Belgia
DaniAstra27
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Belgia
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2014
- Mesaj Privat
Pana la urma am tractat masina la service...Au pus testerul si am avut 2 erori una P0400 si una P0104 cred, ca nu imi mai amintesc f bine dar asta era. In fine mi-a zis mecanicul ca o eroare are legatura cu EGR-ul si ca ei nu il curata doar il inlocuiesc...iar cealalta eroare era ceva de la presiunea din pompa de motorina cred...presiunea era undeva la 10 bari maxim.Oricum o sa imi schimbe nu stiu ce la pompa de motorina si toata operatiunea o sa coste undeva la 350 euro.Iar EGR-ul o sa il curat acasa pt ca unul nou costa vreo 550 euro.
Mi-am inchiriat o masina de la ei si acum ma plimb cu Corsa ultimul model.
Va salut !
Mi-am inchiriat o masina de la ei si acum ma plimb cu Corsa ultimul model.
Va salut !
- d0m1n1c
- **
- 181 mesaje
- din 25 Mai 2013
- Astra 2006 Z17DTL
- Iasi
d0m1n1c
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2013
- Mesaj Privat
d0m1n1c a scris:Salutare, vin la voi cu urmatoarea problema:
Tocmai am curatat EGR - ul la un service , toate bune si frumoase, am pornit masina, am ajuns acasa unde constat ca nu imi merge claxonul.
Ma intorc ls service, imi verifica toate sigurantele, nici una arsa si apoi imi verifica firele care intra in claxon. Se pare ca mufa de acolo nu era bine fixata.
Dau sa pornesc masina, si...nu se intampla absolut NIMIC. Pun contactul, dau sa pornesc...nimic....in bord imi raman aprinsi martorii ESP si masina cu cheita.
Toate aparatele de bord functioneaza normal, bateria e incarcata. Am incercat metoda pseudo agrafa sa vad ce erori are, insa nu apare nici una.
Baietii de la service au incercat electromotorul cu un cablu, + pe baterie si celalalt capat pe electromor si invarte.
Are cineva idee ce ar putea fi?
Multumesc anticipat.
Tocmai am curatat EGR - ul la un service , toate bune si frumoase, am pornit masina, am ajuns acasa unde constat ca nu imi merge claxonul.
Ma intorc ls service, imi verifica toate sigurantele, nici una arsa si apoi imi verifica firele care intra in claxon. Se pare ca mufa de acolo nu era bine fixata.
Dau sa pornesc masina, si...nu se intampla absolut NIMIC. Pun contactul, dau sa pornesc...nimic....in bord imi raman aprinsi martorii ESP si masina cu cheita.
Toate aparatele de bord functioneaza normal, bateria e incarcata. Am incercat metoda pseudo agrafa sa vad ce erori are, insa nu apare nici una.
Baietii de la service au incercat electromotorul cu un cablu, + pe baterie si celalalt capat pe electromor si invarte.
Are cineva idee ce ar putea fi?
Multumesc anticipat.
Problema rezolvata, se pare ca s-a dus CIM-ul L-am schimbat si inlocuit 950 de lei manopera + piesa+ programare+ diagnoza.
Aveti idee daca exista vreo metoda de reconditionare a CIM-ului vechi?
Multumesc!
MARB
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salutare! Detin o Astra H Z16XEP si nu de curand am patit ca multi altii : pun contactul,dau sa porneasca si nu se intampla nimic sau invarte pentru 1 secunda(nici aia).Bateria este noua.
Tin sa precizez ca in noapte cand mi-a facut prima data asa,mi-au aparut instant 11 erori iar eu nu aveam niciuna ( 4 pentru injectoare,pe ECU motor si imi cerea sa-l schimb,mai zicea ceva de comunicarea CIM cu can-bus-ul .O sa primesc pozele cu diagnoza si o sa vedeti mai bine despre ce e vorba.
In trecut am avut pe electromotor o bucata de pamant,l-am curatat si un carbun era mai "dus",mai trecut de tinerete si cand l-am verificat cu putin curent mergea ok.La pornire se aude,cand porneste se aude un zgomot..un fasait...nu stiu cum sa ma exprim..un "hrr".Daca las contactul pus sa dispara F-ul si dupa mai pun inca o data contactul,porneste.Aveti vro idee? Sa fie oare electromotorul?
Tin sa precizez ca in noapte cand mi-a facut prima data asa,mi-au aparut instant 11 erori iar eu nu aveam niciuna ( 4 pentru injectoare,pe ECU motor si imi cerea sa-l schimb,mai zicea ceva de comunicarea CIM cu can-bus-ul .O sa primesc pozele cu diagnoza si o sa vedeti mai bine despre ce e vorba.
In trecut am avut pe electromotor o bucata de pamant,l-am curatat si un carbun era mai "dus",mai trecut de tinerete si cand l-am verificat cu putin curent mergea ok.La pornire se aude,cand porneste se aude un zgomot..un fasait...nu stiu cum sa ma exprim..un "hrr".Daca las contactul pus sa dispara F-ul si dupa mai pun inca o data contactul,porneste.Aveti vro idee? Sa fie oare electromotorul?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
MARB
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2014
- Mesaj Privat
Cutia de viteze este manuala in 5 trepte,nu stiu exact ce tip iar haraitul ala asa mi se pare,ca bendix-ul de la electromotor invarte in gol pana prinde dintii de pe coroana si dupa ce ii prinde nu se mai retrage cum trebuie.Eu la asta ma gandesc...repet: cand am desfacut electromotorul acum 3 luni un carbune il avea trecut de tinerete,bendixul are pamant pe el,cilindrul era murdar si nu ii permitea sa se retraga
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
MARB
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2014
- Mesaj Privat
- bereczki58
- *
- 18 mesaje
- din 18 Dec 2011
- Zafira 2006 Z16XEP
- Cluj
bereczki58
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2011
- Mesaj Privat
Opel model 2006 nu porneste electromotorul , MID afiseaza F si NU se sting becurile din bord !
Poate porneste dupa mai multe incercari ( se mai umbla la borne, se misca cablurile ).
Daca totusi porneste cu greu poate fi tensiunea pe acumulator < 14 V.
CAUZA poate fi :
- unul dintre cablurile care pleaca de pe borna acumulatorului spre electromotor/alternator a cedat .
Locul unde cablul e defect se incalzeste.
In unele cazuri se poate masura de preferinta in relanti ( e mai greu de masurat din mers ! ) pe acumulator < 14 V iar
intre o borna si un punct ( infipt langa papuc in cablu ) de dupa punctul cu contactul inperfect >14 V = tensiunea de incarcare .
CONCLUZII :
La pornire : Nu ajunge curent (destul ! ) pe electromotor ( cade tensiunea in circuite si afiseaza F )
si
daca porneste cu greu " sufera " si incarcarea din cauza cablului defect (probabil cu papucul deslipit ) .
Poate porneste dupa mai multe incercari ( se mai umbla la borne, se misca cablurile ).
Daca totusi porneste cu greu poate fi tensiunea pe acumulator < 14 V.
CAUZA poate fi :
- unul dintre cablurile care pleaca de pe borna acumulatorului spre electromotor/alternator a cedat .
Locul unde cablul e defect se incalzeste.
In unele cazuri se poate masura de preferinta in relanti ( e mai greu de masurat din mers ! ) pe acumulator < 14 V iar
intre o borna si un punct ( infipt langa papuc in cablu ) de dupa punctul cu contactul inperfect >14 V = tensiunea de incarcare .
CONCLUZII :
La pornire : Nu ajunge curent (destul ! ) pe electromotor ( cade tensiunea in circuite si afiseaza F )
si
daca porneste cu greu " sufera " si incarcarea din cauza cablului defect (probabil cu papucul deslipit ) .
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
alon- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
Poate dezleaga cineva "misterul" :
- demaror reparat intr-un an de trei ori, mereu carbunii sunt de vina, am schimbat oricum si rotorul;
- acum cand incerc sa pornesc se aude numai "click - click -..."
- a pornit imediat impinsa, dupa aceea electromotorul a pornit masina normal de doua ori la rand, apoi a revenit "click-ul".
- sunt carbunii asa de prosti ca dureaza numai 3 luni ? Aveti vreo recomandare pentru vreun un tip de carbuni?
- stie cineva cine e producatorul carbunilor "GM"?
- demaror reparat intr-un an de trei ori, mereu carbunii sunt de vina, am schimbat oricum si rotorul;
- acum cand incerc sa pornesc se aude numai "click - click -..."
- a pornit imediat impinsa, dupa aceea electromotorul a pornit masina normal de doua ori la rand, apoi a revenit "click-ul".
- sunt carbunii asa de prosti ca dureaza numai 3 luni ? Aveti vreo recomandare pentru vreun un tip de carbuni?
- stie cineva cine e producatorul carbunilor "GM"?
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
alon- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
alon- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
alon- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
marcelino
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Am aceasi problema la astra mea z16xep. Cand porneste cand nu, adica pun contact se aprind becuri da sa invarte 1 sec si se opreste si pe urma nu mai vrea nici clanc nici nimic. O las 1 min incerc iar si porneste , precizez ca dupa ce face chestia asta raman multe erori.. a era sa uit am schimbat si carbunii la electremotor tot de geaba. Sa fie ecu sau cim , vad ca sunt tot mai multi cu aceasi problema
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat