catavencuadelin- Suspendat
- 443 mesaje
- din 05 Feb 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Bucuresti
catavencuadelin- Mesaje scrise: 443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2014
- Mesaj Privat
"coolant level" - cu aceasta problema ma confrunt si eu. Am citit in topic care ar fi principalele probleme care genereaza acest mesaj. Nu sunt familiarizat cu indicatiile de la Opel , de aceea intreb. Indicatorul Kalt/Cold are o sageata in jos, spre jumatatea recipientului ... cum se interpreteaza? Nivelul minim al lichidului de racire este la jumatatea recipientului sau acolo unde scrie Kald/Cold? Nici nu stiu cum sa intreb ... pana unde trebuie umplut cu amestec de antigel vasul ?
- gabiopel
- *******
- 5,796 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,796
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Daca nivelul lichiduluii de racire este la jumatatea recipientului sau acolo unde scrie Kald/Cold, verifica densitatea antigelului , sau o alta problema sa se fi stricat plutitorul . In acest caz iti va trebui alt vas- nu poti scoate afara sa repari plutitorul. Poti verifica si senzorul de sub vas, scoate mufa afara si bag o din nou .
- stx
- **
- 258 mesaje
- din 10 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
stx
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2010
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
mai nou ma distrez si eu cu avertizarea, la Zafira,, daca ii pun la nivel cold cand e rece motorul apare mai des, daca sar de nivel pana la curbura borcanului apare mult mai rar si aleator.Am deschis azi capacul de la vas si am circulat asa, nicio avertizare. Are ceva daca pun din nou mai mult antigel decat nivelul de cold ?
Vad ca in partea de sus a vasului intra doua furtune unul banui ca e returul, celalalt ce e ?
Vad ca in partea de sus a vasului intra doua furtune unul banui ca e returul, celalalt ce e ?
dorin_tm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
dorin_tm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
liberlamare a scris:aha, ms
am avut peste nivel ca ma sacaia mesajul si nu l-a atuncat afara.
Atunci il las la Cold si ingnor mesajul.
am avut peste nivel ca ma sacaia mesajul si nu l-a atuncat afara.
Atunci il las la Cold si ingnor mesajul.
Eu zic sa nu ignori mesajul . Lasa-l la Cold , dar sa urmaresti nivelul .
In mers constant 120-130/h sigur arunca pe la buson ce ai peste nivel . Sper sa nu arunce mai mult .
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
am mers si peste dar nu am vazut nimic suspect, nivelul nu coboara sta unde-l pun.
Poate e ceva cu vasul de expansiune, dar decat sa il schimb mai bine dau vreo 3-4 clikuri sa elimin avertizarile, mai apoi nu mai vin.
M-a ingrijorat faptul ca am vazut temperaturi de 95-97 grade la motor, nu tin minte sa mai fi vazut la diesel asa temperaturi mari.
Antigelul l-am schimbat anul asta, dar avertizarea o dadea si inainte, cum puneam pana aproape de curbura vasului nu mai dadea decat foarte rar spre deloc.
Poate e ceva cu vasul de expansiune, dar decat sa il schimb mai bine dau vreo 3-4 clikuri sa elimin avertizarile, mai apoi nu mai vin.
M-a ingrijorat faptul ca am vazut temperaturi de 95-97 grade la motor, nu tin minte sa mai fi vazut la diesel asa temperaturi mari.
Antigelul l-am schimbat anul asta, dar avertizarea o dadea si inainte, cum puneam pana aproape de curbura vasului nu mai dadea decat foarte rar spre deloc.
dorin_tm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
liberlamare a scris:Am deschis azi capacul de la vas si am circulat asa, nicio avertizare. Are ceva daca pun din nou mai mult antigel decat nivelul de cold
?
?
1.Sistemul e facut sa lucreze cu presiune. Daca tu l-ai lasat la presiune atmosferica, rezultatele le vei vedea numai tu, in timp.
2. Si aerul ramas in vasul de expansiune are rolul lui, pune numai antigel pana sus si la fel, consecintele le vei vedea tot tu. Eventual poti face experimente acasa daca ai centrala termica si vas de expansiune din cel rosu. Pune-i apa pe la supapa, umple-l tot si sa vedem ce zice centrala.
leticos
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Ady_Sandor
- *
- 35 mesaje
- din 14 Sep 2014
- Astra 2007 Z19DTH
- Bihor
Ady_Sandor
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2014
- Mesaj Privat
Pt @alexmatei:
Am exact aceeasi masina ca si tine si tot aceeasi problema o am si eu.
Am completat cu antigel, crezand ca am pierderi, dar de fapt nu erau aproape deloc.
Ce am observat, ca avertizarea nu apare in BC decat rareori, sa zic timp de cateva saptamani, si dupa aia dispare pt cateva luni.
Parerea mea e ca cel mai bine ii sa verificam periodic nivelul antigelul si sa completam daca-i necesar.
P.S.: Cand am completat cu antigel, din graba, nu l-am mai diluat cu apa ca sa iasa 1:1 cum scria pe sticla, ci am bagat cateva sute de ml de antigel pur. Stiu ca nu-i face bine, dar poate fi foarte grav ? ..... iara i-am dat sa nu inghete nici de merg la Polul Nord cu masina
Am exact aceeasi masina ca si tine si tot aceeasi problema o am si eu.
Am completat cu antigel, crezand ca am pierderi, dar de fapt nu erau aproape deloc.
Ce am observat, ca avertizarea nu apare in BC decat rareori, sa zic timp de cateva saptamani, si dupa aia dispare pt cateva luni.
Parerea mea e ca cel mai bine ii sa verificam periodic nivelul antigelul si sa completam daca-i necesar.
P.S.: Cand am completat cu antigel, din graba, nu l-am mai diluat cu apa ca sa iasa 1:1 cum scria pe sticla, ci am bagat cateva sute de ml de antigel pur. Stiu ca nu-i face bine, dar poate fi foarte grav ? ..... iara i-am dat sa nu inghete nici de merg la Polul Nord cu masina
maniacku
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutare. Sunt nou aici pe site si nku si in tainele conducerii. Acum o sapt am cumparat un astra h 1.6 twin port. . Venind acasa cu ea de la bucuresti. Am primit eroarea coolant level check. . Verificand antigelu era peste maxima. . ... dupa o sapt imi apare mereu. Chiar si dupa ce pornesc masina primesc eroarea. Intrand in meniul secret. Obs ca temp antigelului in mers sta undeva la 106- 107 grade. .termostatul de la antigel. Deschide la 105 g. Fiindca asa scrie si pe el. Si ce ma sperie cel mai mult. Ca cele 2 ventilatoare nu pornesc. Cititnd aici am inteles ca ele pornesc la 113 grade. E adevarat. ? E ceva sa ma sperii. ? Risc sa stric motorul.
Multumesc anticipat. .
Poate in unele locuri nu m am exprimat corect.
Ast msj din partea voastra
Multumesc anticipat. .
Poate in unele locuri nu m am exprimat corect.
Ast msj din partea voastra
- mariano
- ***
- 972 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Fel și chip de manifestãri. Eu am pãțit problema în momentul în care m-a mâncat în fund ca pe maimuțã și am vrut sa schimb vasul de expansiune cu unul nou, curat, alb impecabil. am luat un vas aftermarket, l-am înlocuit pe cel vechi pãstrând insa senzorul pe care l-am bãgat în vasul nou. Mã rog, l-am atașat în vasul nou. Principiul este urmãtorul: senzorul este inductiv magnetic. Adica este sensibil la apropierea unui magnet de partea superioarã a senzorului., acolo unde se subțiazã el.....dupa ce am completat cu lichid am pus contactul si canci! Eroare! Coolant level!
Am studiat problema, am desfãcut siguranta plutitorului, acesta NU SE POATE UMPLE CU LICHID! pentru ca este un fel de șaibã de material cu densitate mai scazuta care are inserat un inel magnetic. Problema este calibrarea acestui plutitor, adicã montarea corectã a inelului magnetic. Lucru care nu reușește întotdeauna la piesele aftermarket.
Am montat înapoi vasul vechi si gãlbejit si eroarea a dispãrut. Nu tine nici de concentrație nici de bușon nici de timpul de delay al plutitorului. Ține de calibrarea corecta a vasului, nivelul corect și senzor bun.
Mesajul nu poate fi șters, este mesaj de avertizare, este prevãzut ca el sa fie șters numai la întrunirea conditilor enunțate mai sus.
Am studiat problema, am desfãcut siguranta plutitorului, acesta NU SE POATE UMPLE CU LICHID! pentru ca este un fel de șaibã de material cu densitate mai scazuta care are inserat un inel magnetic. Problema este calibrarea acestui plutitor, adicã montarea corectã a inelului magnetic. Lucru care nu reușește întotdeauna la piesele aftermarket.
Am montat înapoi vasul vechi si gãlbejit si eroarea a dispãrut. Nu tine nici de concentrație nici de bușon nici de timpul de delay al plutitorului. Ține de calibrarea corecta a vasului, nivelul corect și senzor bun.
Mesajul nu poate fi șters, este mesaj de avertizare, este prevãzut ca el sa fie șters numai la întrunirea conditilor enunțate mai sus.
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- increatul
- ****
- 1,636 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2004 Z18XE
- Alta tara
increatul
- Mesaje scrise: 1,636
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat