Am un opel astra g caravan 1.7 dti 2000 y17dt si problema consta in porbirea ambelor ventilatoare (chiar daca motorul este rece) de fiecare data cand pun contactul iar ca sa se opreasca trebuie sa iau si sa pun contactul de cateva ori. Se intampla si in mers chestia asta, pornesc(la fel chiar daca motorul este rece) apare martorul in bord, si masina incepe sa se tureze la relanti la aprox 1000 de ture. La fel se intampla si cu motorul cald, nu pornesc cand trebuie si se supraincalzeste, am patit-o in oras si mi-a plesnit un furtun de la racire, am scapat ieftin pot sa spun
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Precizez ca am si o problema cu senzorul de turatie, are momente cand EDC-ul sta aprins iar atunci cand trec de 2000 de ture motorul se aude de parca ar bãtea avansul si are un ronțãit urat iar mai tarziu cand se incalzeste motorul, edc-ul dispare si totul devine normal.
Precizez ca nici nu am freon in instalatie, ar fi asta o problema in cqzul ventilatoarelor?