- ARIANANDREI
- *
- 15 mesaje
- din 16 Mar 2014
- Agila 2002 x10xe
- Neamt
ARIANANDREI
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Daca citesti postul asta sigur maine te apuci de treaba... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 si scapi de P1405.
Reseteaza erorile si apoi vezi ce mai e nou...
Reseteaza erorile si apoi vezi ce mai e nou...
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Pana una alta eu am inceput sa o demontez pe amea. Am dat jos bara farurile ,am scos capacu de axu cu came iar am gasit maioneza am de frecat la el am dat jos egr-ul si l-am pus la murat in solutie degripanta poate isi da drumu am scos si ansamblu clapeta de acceleratie ala arata bine ca l-am mai curatat si anu trecut (vreau sa multumesc domnului Dan pentru topicul respectiv) nu am mai avut timp ca vroiam sa scot si camera de amestec din cate am vazut iar are mazga neagra,multumita EGR-ului , am gasit pe net trusa de reglat distributia la 129 lei deci pot sa demontez si sa curat tot . Acum ma gandesc sa ma uit si la injectoare cum le pot verifica si sondele lambda se pot curata? Eventual daca e posibil sa curat si catalizatorul.
Vreau sa multumesc tuturor pentru timpul si interesul acordat.
Tot o data voi incerca sa pun si poze sa contribui si eu cu ceva la forum.
Vreau sa multumesc tuturor pentru timpul si interesul acordat.
Tot o data voi incerca sa pun si poze sa contribui si eu cu ceva la forum.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salut...cdsoul...
EGR lasa-l cat mai mult la murat...apoi pune 12V pe mufa si da scurte impulsuri poate se deblocheaza.
Iti faci un mare bine daca cureti si admisia. Atentie mare la declipsat...cu rabdare sa nu rupi clemele.
Injectoarele se verifica cu toata rampa scoasa din admisie si dat la automat...vizualizat cum pulverizeaza. De curatat doar ultrasonic sau chimic.
Si sondele Lambda se curata...e mai greu cu demontatul...dar se poate. Atentie cu ce cureti sondele...
EGR lasa-l cat mai mult la murat...apoi pune 12V pe mufa si da scurte impulsuri poate se deblocheaza.
Iti faci un mare bine daca cureti si admisia. Atentie mare la declipsat...cu rabdare sa nu rupi clemele.
Injectoarele se verifica cu toata rampa scoasa din admisie si dat la automat...vizualizat cum pulverizeaza. De curatat doar ultrasonic sau chimic.
Si sondele Lambda se curata...e mai greu cu demontatul...dar se poate. Atentie cu ce cureti sondele...
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
@cdsoul, nu crezi ca este mai bine sa nu desfaci prea multe in acelasi timp? Una ca nu ai dat de cap la buba si alta ca poate faci altele. Eu zic sa ai rabdare, mai citesti, mai o intrebare, mai un prieten cu opcom. Sa umbli pe la sonde fara sa ai motiv...sa mai speli si catalizatorul la benzina...Parerea mea, sper sa nu te superi
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Toate parerile sunt bine primite nu am de ce sa ma supar ,cand pot citesc ce gasesc pe forum sincer sa fiu ce am facut la ea pana acum am facuto de pe forum ca nu prea aveam eu cunostinte in afara de dacie, dar cu rabdare si scanari de pe forum am deprins multe ,nimeni nu se naste invatat dar mai e si lasa domnule ca eu stiu cum si ce fel acei oameni vor strica eu iau totul ca un incepator chiar daca poate stiu ceva dar asa e cel mai bn.
- ARIANANDREI
- *
- 15 mesaje
- din 16 Mar 2014
- Agila 2002 x10xe
- Neamt
ARIANANDREI
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Am inceput sa desfac la ea arata murdar la supape si la supapele de pe pistonul 2 are murdarie si pe patul lor,revin cu poze dupa ce le curat.
Greu tare da tare de tot am reusit sa desfac surubul de la fulie vibrochen ridicam motorul si tot nu vroia sa se desfaca. Am gasit doar piese GM si dupa cum arata suruburile cred ca eu si fabrica a mai vazuto asa cu matele pe afara am unplut 6 cosuri cu piese imi trebuie o cisterna de dicarbusol sa curat tot.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@cdsoul ....omule ai blocat motorul cu pistonul 1 la PMI?
Un sfat...cat lucrezi la ciulasa si altele ca sa nu se ancraseze segmentii pe piston ( au patiti multi asta si au desfacut motorul iar ) toarna cate o lingura de ulei curat la fiecare cilindru. Sau daca vrei sa umbli findca tot ai desfacut, da baia de ulei jos si curata sorb, apoi da pistoanele jos si curata fiecare segment...mai ales aia de ungere raman blocati . Iti recomand sa faci asta tot ai desfacut motorul.
La supape schimba semeringurile. Tachetii hidraulici jos si verificat fiecare...ai pe forum cum se face. Dupa ce dai tachetii se verifica toate orificiile de ungere la fiecare tachet.
Atentie...pune fiecare piesa demontata separat pe fiecare cilindru de unde ai descfacut..supape, tacheti, lagare ax came....etc
Un sfat...cat lucrezi la ciulasa si altele ca sa nu se ancraseze segmentii pe piston ( au patiti multi asta si au desfacut motorul iar ) toarna cate o lingura de ulei curat la fiecare cilindru. Sau daca vrei sa umbli findca tot ai desfacut, da baia de ulei jos si curata sorb, apoi da pistoanele jos si curata fiecare segment...mai ales aia de ungere raman blocati . Iti recomand sa faci asta tot ai desfacut motorul.
La supape schimba semeringurile. Tachetii hidraulici jos si verificat fiecare...ai pe forum cum se face. Dupa ce dai tachetii se verifica toate orificiile de ungere la fiecare tachet.
Atentie...pune fiecare piesa demontata separat pe fiecare cilindru de unde ai descfacut..supape, tacheti, lagare ax came....etc
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
nu l-am blocat ca am vrut sa verific si segmenti versiunea neortodoxa ,ridici fiecare piston si faci joc stanga dreapta inainte inapoi nu are decat 1 mm maxim joc,am facut comanda de trusa kn. Pe langa verificare segmenti sunt nevoit sa il mai invart sa cutat in capul cilindrului ca sa format un inel cu mizerie .Baia de ulei o sa o dau jos dupa ce termin cu chiuloasa pentru ca momentan sta motorul pe ea ,am ridicat masina pe buturugi si motorul l-am pus pe o buturuga pe care am pus o bucata de polistilen infasat in carpe sa nu fac alte probleme. Cand nu ma mai pricep te sun . Mersi pentru sfaturi.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,463 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,463
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cdsoul citeste discutiile despre distributie, egr, axe came rupt, culbutori etc. ca sa nu fie tardiv ulterior. Chiulasa o duci la unul care asta face toata ziua adica specialist, rectificare supape si scaun, inlocuire simeringuri supape. Segmentii daca sunt ok ii cureti si merg, vezi cum ii pui sa nu fie cu susul in jos.
- ARIANANDREI
- *
- 15 mesaje
- din 16 Mar 2014
- Agila 2002 x10xe
- Neamt
ARIANANDREI
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
Sunt foarte confuz... am avut de ales intre directie(schimbat bare ,brate,rulmenti bucse) si sa desfac motorul ca sa verific supape,cuzineti,etc.Motorul la relanti avea trepidatii.Am optat pentru directie pentru ca tinea de siguranta familiei(nu s-a schimbat nimic la ea de 13 ani,si roata dreapta avea joc mare).Partea curioasa si confuza este ca dupa doua zile incep sa se reduca trepidatiile si dispare motorasul din bord,incepand sa mearga la'rotund'.Ce s-a indreptat? ce s-a intamplat de si-a revenit cand era de asteptat sa se agraveze. S-au indreptat din supape? Nu inteleg...
- ARIANANDREI
- *
- 15 mesaje
- din 16 Mar 2014
- Agila 2002 x10xe
- Neamt
ARIANANDREI
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ARIANANDREI
- *
- 15 mesaje
- din 16 Mar 2014
- Agila 2002 x10xe
- Neamt
ARIANANDREI
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2014
- Mesaj Privat
Erori ca erori...dar efectul este fantastic.Nu te astepti ca dupa o moarte subita cu mers intr-un piston si decalat punctul mort sa isi mai revina.Toti mi-au spus ca motorul este dus...tre schimbat arborele,cuzinetii,lipseste pelicula de ulei...numai termeni frumosi,dar de revenire nimic.Daca era de invatare pasi pornire calculator de motor as fi inteles,dar nu are legatura cu asta.Ceva s-a restabilit si nu stiu ce.Oricum dau jos baia de ulei,desfund sorbul si verific cuzinetii...nu are cum sa coste mai mult de 200lei.
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Minuni nu prea exista ...doar lucruri neintelese...
Vreun contact imperfect...la bobina de inductie, la bujie, la mufe, ECU etc...
In fine e de urmarit...stii vorba aia...cine se culca odata cu gainile...se culca si a doua oara
O minune de asta am patit si eu cu un coleg de forum din Galati. Avea P0302 si P0300. I-am dat bobina mea si eu cu a lui.
El a scapat de missfire...eu cu bobina lui nu am nici o problema...
Vreun contact imperfect...la bobina de inductie, la bujie, la mufe, ECU etc...
In fine e de urmarit...stii vorba aia...cine se culca odata cu gainile...se culca si a doua oara
O minune de asta am patit si eu cu un coleg de forum din Galati. Avea P0302 si P0300. I-am dat bobina mea si eu cu a lui.
El a scapat de missfire...eu cu bobina lui nu am nici o problema...
cdsoul
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2012
- Mesaj Privat
Poate s-au curatat tacheti hidraulici si s-au auto reglat de merge mai bn. O spun pentru ca si eu am ajuns la ei si am suflat in toti sunt ok da totusi sa ii iau la masurat cu subleru . I-am pus in ordinea in care iam dat jos sa nu ii amestec intre ei . Cred ca domnu Dan are dreptate decat sa ma chinui eu sa dau jos supapele care sunt bine presate mai bn duc la un specialist. Restu mai merge dar acolo la supape ma depaseste . Are la depuneri pe galeriile de evacuare gri inchis zici ca e zgura .
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat