Sa va spun povestea mea:
Am ocorsa 1.3 cdti si in urma cu 2 saptamani am dus-o pe tester la un service ptr. ca tot mi se aprindea martorul "masina cu cheie". Mi-au testat-o baietii si concluzia a fost ca egr-ul este infundat.
Am programat masina, m-am dus cu ea si le-am lasat-o o zi sa mi-o curete. Nu stiu de ce a durat atat dar in fine... Mi-am luat masina a doua zi, toate bune frumoase, martorul nu se mai apindea, totusi am sesizat un fasait la motor cand o calcam in depasiri dar am zis ca o fi de la egr-ul curatat.
![Smile](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
A doua zi m-am dus cu ea remorcata la service si baietii au constatat ca in momentul cand puneam contactul tasnea motorina din pompa de inalta presiune, concluzie garnitura dusa.
Acuma nu stiu ce sa cred: Mi-au schimbat vreo piesa din pompa care a dus la deteriorarea garniturii? Mi-au schimbat pompa?
S-a dus garnitura din cauza ca dupa ce au curatat egr-ul s-a dus un mecanic sa goleasca tobele si a turat-o de mama focului....?
Mi se pare suspectul faptul ca pana acum masina a mers ceas si dupa o satamana de cand am scos-o de la ei sa cada garnitura de la pompa plus ca au gasit defectul imediat, m-au pus sa dau la automat si gata mi-au spus ca e garnitura de la pompa de inalta presiune.
Oricum nu am cu ce demonstrez ca s-a umblat la pompa, eventual doar daca se uita la ea un specialist, dar si asa nu am ce sa fac mare lucru...
Voi ce credeti?
Acuma stau si ma uit la ea in parcare cu rezervorul plin.... Intrebarea mea este stiti vreun mecanic care mananca pompe de corsa pe paine sa-mi schimbe si mie garniturile si sa fie din Ploiesti sau din jurul Ploiestiului? Astia de la service au zis ca nu se baga.
Please help!