- ghitanu2009
- *
- 37 mesaje
- din 21 Mai 2012
- Astra 2005 Z17DTH
- Gorj
ghitanu2009
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2012
- Mesaj Privat
cristiavr
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Pitesti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2006
- Mesaj Privat
Mi-am reparat si eu clapeta. Am inversat-o , largind usor interiorul capatului bun cat sa incapa piesa de plastic dintre angrenaj si ax, si am crestat pe generatoare sentuletul in care sa incapa excentricul piesei . Capatul rupt al axului l-am indepartat si l-am inlocuit cu un diblu de plastic cu margine evazata (folosite la asamblarea pervazelor) si diametrul in zona evazata aproape cat interiorul lagarului clapetei si taiat la dimensiune cat sa nu lase un joc longitudinal mai mare de 1 mm . Am dat gaura in lungul axului clapetei cu un burghiu de 4 mm si am fixat diblul cu un holsurub de 4,5 X 65 , cu cap ingropat.
Am inseriat 125 ohmi pe firul colorat al motorasul, altfel iti rupe garantat axul !
Miscarea este lina si inchiderea ferma a clapetei in ambele pozitii.
Desi degajarea de angrenare de pe generatoarea axului pare ca trebuie facuta intr-o anumita pozitie, nu e asa, pt ca angrenajul se invarte cel putin 1,5 ture (pt 125 Ohmi) .
La prinderea motorasului vor trebui 2 saibe distantoare de 3 mm grosime (taiate din ramasita diblului) pt a nu forta patrunderea angernajului in axul largit.
Am facut multe probe pana sa ajung la rezultat si a contat foarte mult ce au scris ceilalti colegi .
Ca o paranteza, am descoperit clapeta rupta cautand sa inlocuiesc siguranta termica arsa din ansamblul rezistentelor aerotermei (care nu mai mergea decat pe treapta 4). Cred ca la majoritea masinilor este defecta , dar de obice ramane intr-o pozitie intermediara, asa ca nu prea sesizezi.
Am inseriat 125 ohmi pe firul colorat al motorasul, altfel iti rupe garantat axul !
Miscarea este lina si inchiderea ferma a clapetei in ambele pozitii.
Desi degajarea de angrenare de pe generatoarea axului pare ca trebuie facuta intr-o anumita pozitie, nu e asa, pt ca angrenajul se invarte cel putin 1,5 ture (pt 125 Ohmi) .
La prinderea motorasului vor trebui 2 saibe distantoare de 3 mm grosime (taiate din ramasita diblului) pt a nu forta patrunderea angernajului in axul largit.
Am facut multe probe pana sa ajung la rezultat si a contat foarte mult ce au scris ceilalti colegi .
Ca o paranteza, am descoperit clapeta rupta cautand sa inlocuiesc siguranta termica arsa din ansamblul rezistentelor aerotermei (care nu mai mergea decat pe treapta 4). Cred ca la majoritea masinilor este defecta , dar de obice ramane intr-o pozitie intermediara, asa ca nu prea sesizezi.
CezForce
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 w0l0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 17 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2010
- Mesaj Privat
CezForce
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 w0l0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2014
- Mesaj Privat
zis si facut am desfacut torpedoul am desfacut toata turbina am lasat clapeta la jumate,cu speranta ca pot sa desfac sa scot afara axul Acela de pe motorasi nu sa putut,am desfacut surubul de pe motorasi dar sunt doua cel de al doilea se desface doar pe sus,poate cei care au putut sa il desfaca au facut cu vre-o cheie sucita sau ..... dar cu cheie fixa de 5,5 nu merge ! acum am observat ca se incinge borna pe minus e bine ca nu mai zdragane ala acolo la vara o sa o fac !
- valix5
- **
- 115 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2005 Z19DTJ
- Olt
valix5
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
Va salut domnilor.
Am avut si eu probleme cu clapeta de recirculare , pe care am rezolvat-o rapid cu solutia de pe situl rusesc , doar ca patratul unde intra chestia aceea alba a fost pe jumatate distrus , adica lipsa, am carpit-o cum am putut clapeta si merge .
Acu intrebarea mea este , ca am uitat sa masor, in graba fiind, cat este diametrul la patrat?.Am atastat o poza sa va faceti o idee ce anume m-ar interesa sa aflu.
Intreb acest lucru deoarece am posibilitatea de a incerca confectionarea unei clapete care sa nu cedeze, din teflon cu o bucsa de aluminiu .Daca iese ceva din aceasta combinatie o sa postez poze cu clapeta noua.
Am avut si eu probleme cu clapeta de recirculare , pe care am rezolvat-o rapid cu solutia de pe situl rusesc , doar ca patratul unde intra chestia aceea alba a fost pe jumatate distrus , adica lipsa, am carpit-o cum am putut clapeta si merge .
Acu intrebarea mea este , ca am uitat sa masor, in graba fiind, cat este diametrul la patrat?.Am atastat o poza sa va faceti o idee ce anume m-ar interesa sa aflu.
Intreb acest lucru deoarece am posibilitatea de a incerca confectionarea unei clapete care sa nu cedeze, din teflon cu o bucsa de aluminiu .Daca iese ceva din aceasta combinatie o sa postez poze cu clapeta noua.
- Isac DGP
- **
- 107 mesaje
- din 06 Feb 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Sibiu
Isac DGP
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2010
- Mesaj Privat
mihai MAS
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2014
- Mesaj Privat
alexx1402 a scris:Tare as fi curios cum demontati voi clapeta de recirculare fara a da jos grila si stergatoarele.
Cum demontati surubul din poza de mai jos, care la randul lui se afla sub un alt "gratar"
prins in suruburi?
Cum demontati surubul din poza de mai jos, care la randul lui se afla sub un alt "gratar"
prins in suruburi?
Salutare.Ma intereseaza si pe mine daca cineva a demontat clapeta de recirculare fara a da jos grila si stergatoarele.Si cum a facut acest lucru.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Pentru a de monta clapeta de recirculare sunt 2 metode:
1. prin exteriorul masinii: stergatoare-ornament plastic + restul cu riscul de a rupe clipsurile plasticului si atunci "te-ai scos"
2. prin interiorul masinii: demontare torpedou, demontare aeroterma, demontare motor electric si scos clapeta cu chiu si cu vai cu maini mici ca de ai maini de hulk mai bine o lasi balta.
Eu am ales varianta 2 si am reparat clapeta dar sincer sa fiu nu o folosesc.
1. prin exteriorul masinii: stergatoare-ornament plastic + restul cu riscul de a rupe clipsurile plasticului si atunci "te-ai scos"
2. prin interiorul masinii: demontare torpedou, demontare aeroterma, demontare motor electric si scos clapeta cu chiu si cu vai cu maini mici ca de ai maini de hulk mai bine o lasi balta.
Eu am ales varianta 2 si am reparat clapeta dar sincer sa fiu nu o folosesc.
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cum adica doar intr-un sens? Nu merge doar intr-un sens, eu cred ca tie iti scapa la clapeta si de aceea ti se pare ca merge intr-un singur sens. Demonteaza torpedoul si cu lampa de la telefon te uiti la clapeta de recirculare cand o actionezi sa vezi daca se misca, daca se misca si nu face cursa completa inseamna ca ai clapeta defecta, schimb sau remediere tu alegi.
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
@horaa , deci am demontat motorasul de la locul lui si cu contactul pus am actionat butonul de recirculare , cand apas butonul nu se intampla nimic , cand apas butonul din nou si ledul se stinge motorasul incepe sa se invarta intr-un sens .Si tot asa , deci motorasul meu stie doar un sens , invers nu mai merge. Motorasul l-am verificat pe o baterie de 12 V si se invarte la fel in ambele sensuri.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
cenas
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2011
- Mesaj Privat
szily75
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2005 A-H/SW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2009
- Mesaj Privat