freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
mihneapitesti- Suspendat
- 2 mesaje
- din 08 Mar 2012
- Astra 1992 C16NZ
- Arges
mihneapitesti- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2012
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
rovid
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Alexandru Vlad
- **
- 329 mesaje
- din 30 Oct 2006
- Astra 1996 X16SZR
- Arad
Alexandru Vlad
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2006
- Mesaj Privat
nanu20054
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
am un opel astra F din 96` x16xel. Am facut testul agrafa, si mi-a dat eroare urmatoarele coduri 34(Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor Low voltage) si 61(Fuel tank vent valve (FTVV) Low voltage). Masina merge "in suturi" cand o turez mai tare, si pe teava de esapament miroase a benzina nearsa. Astept niste sfaturi.
- kng91
- **
- 241 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Dolj
kng91
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
Sakinn- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
- kng91
- **
- 241 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Dolj
kng91
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
Sakinn- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2001 Z14XE
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
VASYLE
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Arad
- Masina: Tigra 1999 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2011
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- kng91
- **
- 241 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Dolj
kng91
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
freenolf
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2007 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2012
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
mecristii
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2011
- Mesaj Privat
freenolf a scris:Buna,
Am un c14nz din 92. Permanent cu beculetu de erori aprins, o singura eroare:13.
Am sch sonda lambda, eroarea persista.
Intre firul care vine de la ECU si borna plus am aprox 11v (verificat cu voltmetru)
Consumul e super: aprox 5%
Ceva idei?
Multumesc
Am un c14nz din 92. Permanent cu beculetu de erori aprins, o singura eroare:13.
Am sch sonda lambda, eroarea persista.
Intre firul care vine de la ECU si borna plus am aprox 11v (verificat cu voltmetru)
Consumul e super: aprox 5%
Ceva idei?
Multumesc
eu am un c16nz si la fel o singura eroare 13 dar intre firul de la ecu si borna imi indica 0.39v cu contact pus si cu pornita 0.35v masurat cu multimetru digital.
ce ar putea fi? cablu
- cosminmichi
- *
- 3 mesaje
- din 11 Oct 2012
- Astra 1996 X16XEL
- Iasi
cosminmichi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salutare, dragi colegi !
Doresc sa va aduc la cunostinta ca datorita voua si dupa cativa neuroni arsi am reusit sa rezolv o problema "grava" la nenorocitul motor x16xel.
Simptome:
1. Pornea foarte greu la rece - trebuia sa dau 5-10 chei normale sau 1-2 chei lungi de tot (dimineata sau dupa ce nu mai porneam masina cateva ore). Dupa ce se incalzea motorul, daca opream si apoi porneam motorul nu mai aveam probleme.
2. In mers dupa 50, 100, 200 de kilometri se aprindea "check engine" cod eroare 47. In mers cand imi aparea "check engine" in bord, motorul parca mergea in 2-3 pistoane, de cateva ori a si murit motorul in mers.
3. Daca turam motorul peste 3000 (in depasiri) se aprindea "check engine" cod eroare 47.
Am discutat cu niste colegi si mi-au spus ca poate fi de vina pompa secundara de aer. Pompa de aer functioneaza la pornirea motorului (atunci cand acesta este rece) si din cand in cand in timpul mersului (are legatura cu EGR-ul). Cand am scos-o am constatat ca filtrul acesteia este varza si am vazut ca avea foarte multa apa in ea (pompa de aer are in interior apa... ....naspa treaba, era dusa.
Am lasat la capatul furtunului doar filtrul reconditionat. Masina se comporta la fel.
Dupa mai bine de 24 de ore, dimineata devreme am scos "ciuperca" din fata motorului si am vazut ca era plina de calamina, era infundata de-a binelea. Am verificat daca furtunul subtire (furtunul 2 din poza - care are legatura cu admisia) poate sa traga aer de acolo si nu era posibil. Am pus la loc toate piesele dar am scos din "ciuperca" furtunul 2 si l-am lasat liber. Pot spune ca pornirea a fost perfecta. Am mers repede la furtunul acela si am constatat ca isi lua aer ... asta timp de 1:30 - 2 minute dupa care s-a oprit vacuumul pe acel furtun.
cosmin_michi@yahoo.com
Dragilor, nu sunt mecanic auto, asa ca daca vi se pare ca am scris prostii ... scuze. Tin sa precizez ca sunt cativa colegi de forum care au bagat miloaneeee de bani in masina pentru a rezolva acest defect. Sper sa fie de ajutor cuiva acest post.
Salutare!
Doresc sa va aduc la cunostinta ca datorita voua si dupa cativa neuroni arsi am reusit sa rezolv o problema "grava" la nenorocitul motor x16xel.
Simptome:
1. Pornea foarte greu la rece - trebuia sa dau 5-10 chei normale sau 1-2 chei lungi de tot (dimineata sau dupa ce nu mai porneam masina cateva ore). Dupa ce se incalzea motorul, daca opream si apoi porneam motorul nu mai aveam probleme.
2. In mers dupa 50, 100, 200 de kilometri se aprindea "check engine" cod eroare 47. In mers cand imi aparea "check engine" in bord, motorul parca mergea in 2-3 pistoane, de cateva ori a si murit motorul in mers.
3. Daca turam motorul peste 3000 (in depasiri) se aprindea "check engine" cod eroare 47.
Am discutat cu niste colegi si mi-au spus ca poate fi de vina pompa secundara de aer. Pompa de aer functioneaza la pornirea motorului (atunci cand acesta este rece) si din cand in cand in timpul mersului (are legatura cu EGR-ul). Cand am scos-o am constatat ca filtrul acesteia este varza si am vazut ca avea foarte multa apa in ea (pompa de aer are in interior apa... ....naspa treaba, era dusa.
Am lasat la capatul furtunului doar filtrul reconditionat. Masina se comporta la fel.
Dupa mai bine de 24 de ore, dimineata devreme am scos "ciuperca" din fata motorului si am vazut ca era plina de calamina, era infundata de-a binelea. Am verificat daca furtunul subtire (furtunul 2 din poza - care are legatura cu admisia) poate sa traga aer de acolo si nu era posibil. Am pus la loc toate piesele dar am scos din "ciuperca" furtunul 2 si l-am lasat liber. Pot spune ca pornirea a fost perfecta. Am mers repede la furtunul acela si am constatat ca isi lua aer ... asta timp de 1:30 - 2 minute dupa care s-a oprit vacuumul pe acel furtun.
cosmin_michi@yahoo.com
Dragilor, nu sunt mecanic auto, asa ca daca vi se pare ca am scris prostii ... scuze. Tin sa precizez ca sunt cativa colegi de forum care au bagat miloaneeee de bani in masina pentru a rezolva acest defect. Sper sa fie de ajutor cuiva acest post.
Salutare!