CoSMiN-
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1995 X14XE 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o corsa B 95' X14XE - 66kw - 90 CP . In mers mi se opreste motorul cand merg cu o turatie constanta ( 2000 - 2500 rpm ) si se aprinde martorul de la bord " check Engine" cu fulger, daca nu apuca sa se opreasca si turez motorul mai tare ( 5500 - 6000 rpm ) ramane doar becul aprins si nu se mai opreste. Se repeta daca opresc si repornesc la drum dar in timp, nu imediat.
De la ce poate fi ? Sonda ... catalizator.... Benzina proasta...
Multumesc !
De la ce poate fi ? Sonda ... catalizator.... Benzina proasta...
Multumesc !
Jerry
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2011
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Jerry
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2011
- Mesaj Privat
danpet a scris:Locul cel mai probabil unde poate fi intrerupt e in "furtunul" din cauciuc ce face legatura intre caroserie si haion,acolo unde se indoaie la fiecare deschidere a portbagajului.In partea de sus,stanga a haionului.Pe acolo trec mai multe fire si furtunasul pentru spalarea lunetei.
Mda, ai dreptate...am desfacut furtunul acela de protectie si am vazut ca 3 conductori sunt intrerupti. O sa iau maine niste mufe subtiri, ceva, sa ii reconectez.
Merci
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu ce mufe ai putea sa bagi acolo.Cred ca mai bine ar fi sa le lipesti cu cositor si izolat cu varnis termocontractabil,dar e nevoie de un electronist care stie sa faca lipituri bune cu fludor.Ideal ar fi sa muti de acolo locul lipiturii,astfel incat,in acel furtun sa vina o portiune de fir care nu a mai fost indoita.Eventual prin prelungirea firului in alta parte,intr-o zona unde sta drept si e mai mult loc.In acest caz,poti izola si cu izolir-band bun.
Jerry
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2011
- Mesaj Privat
danpet a scris:Nu stiu ce mufe ai putea sa bagi acolo.Cred ca mai bine ar fi sa le lipesti cu cositor si izolat cu varnis termocontractabil,dar e nevoie de un electronist care stie sa faca lipituri bune cu fludor.Ideal ar fi sa muti de acolo locul lipiturii,astfel incat,in acel furtun sa vina o portiune de fir care nu a mai fost indoita.Eventual prin prelungirea firului in alta parte,intr-o zona unde sta drept si e mai mult loc.In acest caz,poti izola si cu izolir-band bun.
Am reusit sa pun 3 cleme, unele mici de tot, pentru conductorii intrerupti, le-am izolat si au incaput in furtunasul de protectie; acum totul pare sa fie ok (dezaburire, stergator+lichid de spalare). Daca mai apar probleme, o sa mut locul intreruperii.
Thanks
davay
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1999 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut.
Am si eu 2 probleme la o corsa b din 99
1) Nu pot da flash cand trag de maneta spre mine(cand revine singura).Daca imping si trag dau flash ca merge faza lunga dar e incomod.Plus ca faza lunga nu merge daca nu am faza scurta aprinsa deci nu pot da flash daca nu am faza scurta pornita...de la ce e?
2) Am martorul de airbag aprins in bord...pe sub scaun la airbag era un fir rupt,l-am lipit dar tot aprins a ramas becul...
si ar mai fi ceva....aburirea enervanta a geamurilor....are filtru de polen cumva sub torpedo ?sa fie de la asta?
Multumesc
Am si eu 2 probleme la o corsa b din 99
1) Nu pot da flash cand trag de maneta spre mine(cand revine singura).Daca imping si trag dau flash ca merge faza lunga dar e incomod.Plus ca faza lunga nu merge daca nu am faza scurta aprinsa deci nu pot da flash daca nu am faza scurta pornita...de la ce e?
2) Am martorul de airbag aprins in bord...pe sub scaun la airbag era un fir rupt,l-am lipit dar tot aprins a ramas becul...
si ar mai fi ceva....aburirea enervanta a geamurilor....are filtru de polen cumva sub torpedo ?sa fie de la asta?
Multumesc
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
La problema nr 1 ai o defectiune la comutatorul de lumini cel pe care ai si semnalizarile .
Trebuie inlocuit . Cost ~ 50 ron .
La problema nr 2 ai o eroare in calculatorul de la airbag .
Se sterge cu TECH-2 . Cost in functie de service 50~100 ron .
La treaba cu aburirea geamurilor , da ai filtrude polen si este sub plasticul de la stergatoare . Cost filtru 40~60 ron .
Poti face tu operatiunea asta .
http://www.google.com/url?q...nhJL9jBUIzIVYlMaQ
Trebuie inlocuit . Cost ~ 50 ron .
La problema nr 2 ai o eroare in calculatorul de la airbag .
Se sterge cu TECH-2 . Cost in functie de service 50~100 ron .
La treaba cu aburirea geamurilor , da ai filtrude polen si este sub plasticul de la stergatoare . Cost filtru 40~60 ron .
Poti face tu operatiunea asta .
http://www.google.com/url?q...nhJL9jBUIzIVYlMaQ
- noname.0812
- *
- 15 mesaje
- din 03 Jul 2010
- Astra 1994
- Dolj
noname.0812
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea, am un opel corsa b dina anul 1998 motor de 1.0 cupe ''are 2 usi'' si mi-am montat un alpine ida x313. masina are difuzoare doar in usile din fata. in spate am desfacut astazi si nu exista nici difuzoare si nici fire trase . de si mufa masini are toate firele ,adik cele 8 pentru boxe.
ajutati-ma intr-un mod k nustiu unde duc acele fire, sunt lasate pe undeva in instalatia masini,
ajutati-ma intr-un mod k nustiu unde duc acele fire, sunt lasate pe undeva in instalatia masini,
cena_sima
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2008
- Mesaj Privat
bolboaca
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am si eu un opel corsa b c12cnz din 94, am o problema, daca nu merg cu masina 2-3 zile si afara a plouat sau a fost mai umezeala, cand plec cu masina si se incalzeste adica ajunge la 90 grade, incepe sa imi dea in nas. Mecanicul mi-a spus ca este de la fise, dar poate sa fie cumva si de la delcou?sa faca condens in el? Ca sa stiu daca il desfac sau nu.... ca sa nu il desfac degeaba. astept raspuns. va multumesc
- tomescuadi
- **
- 90 mesaje
- din 14 Oct 2011
- Corsa 1996 C12NZ
- Brasov
tomescuadi
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2011
- Mesaj Privat
bolboaca a scris:Buna ziua. Am si eu un opel corsa b c12cnz din 94, am o problema, daca nu merg cu masina 2-3 zile si afara a plouat sau a fost mai umezeala, cand plec cu masina si se incalzeste adica ajunge la 90 grade, incepe sa imi dea in nas. Mecanicul mi-a spus ca este de la fise, dar poate sa fie cumva si de la delcou?sa faca condens in el? Ca sa stiu daca il desfac sau nu.... ca sa nu il desfac degeaba. astept raspuns. va multumesc
Daca desfaci si verificidelcoul nu cred ca ai ce pierde, mai ales ca nu-i mare inginerie. Macar asa te convingi daca teoria ta e buna, daca nu, incearca sa schimbi fisele.
bolboaca
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cena_sima
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:cena_sima , difera cablaj si calculator, tampoane motor si posibil cutie viteze dar nu mai retin.
Multumesc deocamdata, ideea e ca motorul il iau direct de pe masina, am masina intreaga la dispozitie, de calculator stiu. Problema mai delicata e instalatia electrica, asta ma cam incurca, nu as vrea sa fac cu improvizatii si o gramada de fire ca la Dacia 1300.
- bosskiller93
- *
- 1 mesaje
- din 02 Feb 2012
- Corsa 2000
- Braila
bosskiller93
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu stergatoarele de la Opel Corsa B imi arde siguranta imediat ce o bag ce pot sa fac?
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/2/2012 6:24:09 PM
Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos
2/2/2012 6:24:09 PM
- cangri
- *******
- 5,415 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,415
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
De cateva zile,cand aprind luminile,mi se stige complet TID-ul (iluminarea).Restul luminilor de la bord functioneaza normal,se regleaza intensitatea din potentiometru.Odata si-a revenit,dar n-a durat mult.
Astept putina caldura sa-l desfac si sa-l repar,dar ma gandesc ca poate a mai avut cineva aceeasi problema,sa stiu la ce sa ma astept.
Astept putina caldura sa-l desfac si sa-l repar,dar ma gandesc ca poate a mai avut cineva aceeasi problema,sa stiu la ce sa ma astept.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Azi am prins o zi mai calduroasa si am rezolvat problema cu TID-ul.Erau dezlipiti pini de la mufa de pe cablajul imprimat.Se vad in poze (eventual cu zoom).
Pentru a scoate TID-ul nu e necesara scoaterea completa a intregii fete cu butoanele de ventilator/incalzire,ci doar desfacerea suruburilor de sus (de sub grilele de aer) si trebuie tras usor in fata,astfel ca sa poata fi tras in sus modulul cu TID.Sper ca pozele vor fi de ajutor pentru cei ce vor demonta acel modul.
Pentru a scoate TID-ul nu e necesara scoaterea completa a intregii fete cu butoanele de ventilator/incalzire,ci doar desfacerea suruburilor de sus (de sub grilele de aer) si trebuie tras usor in fata,astfel ca sa poata fi tras in sus modulul cu TID.Sper ca pozele vor fi de ajutor pentru cei ce vor demonta acel modul.
draghy007
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
am un opell corsa b 1.0 din 98,si am o problema care nu ii dau de cap porneste motoru la rece si dupa ceva timp la o anumita temperatura imi opreste curentu la pompa si la buji nu mai da scantey si dupa ce o las 10 20 min porneste dar la relanty tot mai da cate un rateu(urca si scade turatya dar foaret putyn).am schimbat pompa de benzina ,releele de la pompa, bobina de la buzi ii noua nu mai styu ce are iam facut si contactele si tot degeaba.daca ma putety ajuta cu orice easpuuns mas bucura.multumesc mult